بهترین فیلم های جنگلی ترسناک + [2023 و تمام دوران]

یکی از تاثیرگذارترین لوکیشن‌ها، جنگلی است که باعث وحشت در دل و جان شما می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023 و تمام دوران پرداخته‌ایم.

جنگل یکی از بهترین محیط‌های فیلم است که شخصیت‌هایی را تداعی می‌کند که سرگردان هستند و باید برای حفظ جان خود بجنگند و با موجودات، هیولاها و قاتلان روبرو می‌شوند.

فیلم های ترسناک زیادی وجود دارد که خانه‌های روستایی را در طبیعت نشان می‌دهند، از یک کلبه در جنگل گرفته تا یک کانکس مدرن، اما فیلم‌هایی نیز وجود دارند که درباره انسان‌هایی است که در حال گشت و گذار هستند و کاوش در فضای باز برای آن‌ها دردسرساز می‌شود. در ادامه فهرستی از جدیدترین فیلم های جنگلی ترسناک برای شما تهیه شده است. قبل از معرفی بهترین فیلم های جنگل محور ترسناک شما همراهان عزیز می‌توانید با بهترین فیلم های ترسناک 2023 آشنا شوید که میان آن‌ها در کابین را بزن می‌تواند مربوط به موضوع همین مقاله باشد.

بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

جدیدترین فیلم های جنگلی ترسناک
فیلم ترسناک در جنگل

از فیلم های اسلشر دهه هشتادی که در یک کمپ تابستانه روایت می‌شود تا برخی از فیلم های ترسناکی که داستان آنها در دل طبیعت وحشی رقم می‌خورد، در این نوشتار شما را با داستان‌هایی که در دل لوکیشن‌های جنگلی روایت می‌شود آشنا خواهیم کرد. بهترین فیلم با داستان ترسناک در جنگل از نظر شما کدام فیلم است؟ اسم فیلم محبوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های ترسناک ترکی + [2023 و تمام دوران]

بهترین فیلم‌های ترسناک کره‌ای + [2023 و تمام دوران]

65

بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023
بهترین فیلم با داستان ترسناک در جنگل

این فیلم به عنوان بهترین فیلم ترسناک در جنگل با نام 65 یک فیلم علمی تخیلی هیجان‌انگیز آمریکایی است. آدام درایور، آریانا گرینبلات، کلوئی کلمن و نیکا کینگ در آن نقش آفرینی می‌کنند. 65 قرار است در تاریخ 17 مارس 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده اکران شود.

داستان این فیلم، پس از یک سقوط فاجعه بار در یک سیاره ناشناخته است که خلبان میلز به سرعت متوجه می‌شود که در آنجا گیر افتاده است. اکنون، تنها با یک شانس برای نجات، میلز و تنها بازمانده دیگر، کوآ، باید راه خود را از طریق یک سیاره طی کنند. زمین ناشناخته مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ از جمله دایناسورها است.

Cocaine Bear

بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023

خرس کوکائین، یک فیلم کمدی سیاه و مهیج آمریکایی در ژانر وحشت، به کارگردانی و تهیه کنندگی الیزابت بنکس بر اساس فیلمنامه‌ی جیمی واردن می‌باشد. این فیلم از داستان واقعی خرس کوکائین الهام گرفته شده است.یک خرس سیاه آمریکایی که در سال 1985 کیسه‌ای پر از کوکائین را بلعید. Cocaine Bear قرار است در 24 فوریه 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده منتشر شود. یکی از فیلم های ترسناک جنگلی که باید در سال 2023 می‌دیدید همین فیلم است.

Winnie the Pooh: Blood and Honey

بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک 2023

وینی پو: خون و عسل، یک فیلم اسلشر مستقل به نویسندگی و کارگردانی رایس فریک-واترفیلد در اولین کارگردانی خود است. این فیلم به عنوان بازگویی ترسناک کتاب‌های وینی پو از AA Milne و EH Shepard عملو کریگ دیوید داو است. این فیلم، داستان پو و پیگلت را دنبال می‌کند که اکنون به قاتلان سریالی وحشی و تشنه به خون تبدیل شده‌اند. این فیلم، برای اولین بار در 24 می 2022 برای منتقدان اکران شد.

Winnie-the-Pooh: Blood and Honey قرار است در ۱۵ فوریه سال ۲۰۲۳ برای یک رویداد یک شبه از طریق Fathom Events ،Altitude Film Distribution ،Cineplex Entertainment و Cinemex اکران شود. برخی این فیلم اسلشر را یک فیلم هیجانی ترسناک جنگلی می‌دانند که هر کسی که از خون ریزی خوشش می‌آید آن را باید ببیند.

Jungle

وحشتناک ترین فیلم در جنگل آمازون
فیلم در جنگل آمازون – فیلم ترسناک جنگل آمازون

بهترین فیلم در جنگل آمازون در ژانر ترسناک در واقع فیلم ترسناکی است که داستان آن در جنگل‌های آمازون رخ می‌دهد و لوکیشن فیلم نیز در همان جنگل است. فیلم جنگل محصول سال 2017 نیز از همین دسته است. یک فیلم استرالیایی زندگینامه بقا درام در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی گرگ مکلین و نویسندگی جاستین مانژو می‌باشد. ستارگان فیلم دانیل رادکلیف الکس راسل توماس کرشمن، یاسمین کاسیم، ژول جکسون و جاسک کومان می‌باشند.

در اوایل ۱۹۸۰ یک اسرائیلی ماجراجو به نام یوسی گینزبرگ (دنیل ردکلیف) بعد از ۳ سال خدمت در ارتش اسرائیل به قلب آمازون در جنگل‌های بولیوی سفر می‌کند در این سفر او با مارکوس یک معلم سوئیسی و کیوین دوست مارکوس آشنا می‌شود.

در ادامه آن‌ها با کارل یک جهانگرد اتریشی آشنا می‌شوند که به آنها وعده دیدن یکی از شگفتی‌های آمازون و دیدن قبیله‌های خیلی قدیمی را می‌دهد که کوین و یوسی تصمیم به همراهی او می‌گیرند و مارکوس را نیز متقاعد می‌کنند که با آن‌ها بیاید. ماجرای ترسناک او زمانی شروع شده که پس از چند روز پیاده‌روی در جنگل پای مارکوس مجروح می‌شود. این فیلم یک فیلم ماجراجویی در جنگل در ژانر ترسناک است که قبل از مرگ باید ببینید.

Wrong Turn

فیلم جنگلی آدمخوار ترسناک
فیلم جنگلی آدمخوار ترسناک

اگر بخواهیم به معرفی فیلم جنگلی آدمخوار ترسناک بپردازیم، باید مجموعه فیلم پیچ اشتباه را نام ببریم. این مجموعه از هفت فیلم تشکیل شده است که پنج تای آن‌ها تداوم یکسانی دارند، در حالی که دو فیلم دیگر به عنوان ریبوت ارائه می‌شوند.

چرخش اشتباه فیلمی اسلشر به عنوان یک فیلم ترسناک جنگلی آدم خوار محصول سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۱ به کارگردانی راب اشمیت و نویسندگی آلن بی مک‌الروی است. در این فیلم دزموند هرینگتون، الیزا دوشکو، امانوئل کریکی، جرمی سیستو و کوین زگرز ایفای نقش می‌کنند. این فیلم درباره گروهی از شش نفر است که توسط یک خانواده آدمخوار در جنگل تعقیب می‌شوند.

شش فیلم اول بر روی خانواده‌های مختلف آدم‌خواران تغییر شکل یافته تمرکز می‌کنند که با استفاده از ترکیبی از تله‌ها و سلاح‌ها، مردم را در ویرجینیای غربی به روش‌های وحشتناکی شکار کرده و می‌کشند. این فیلم یک فیلم ترسناک جنگی آدم خوار و جزو فیلم های ترسناکی که ممنوع شدند می‌باشد.

Black Water

محبوب ترین فیلم های جنگلی ترسناک
محبوب ترین فیلم های جنگلی ترسناک

در یک تعطیلات، گریسی، همسرش آدام و خواهر کوچکترش لی، تصمیم می‌گیرند برای ماهیگیری به دریاچه سیاه بروند. آن‌ها از جیم که صاحب یک قایق موتوری است کمک می‌گیرند. به محض ورود به دریاچه یک تمساح به آن‌ها حمله کرده و جیم را از پای درمی‌آورد.

زن، همسر و خواهرش هر سه از چنگ تمساح گریخته و به بالای درختی که داخل دریاچه روییده است پناه می‌برند. آن‌ها برآنند تا قایق را به سمت خود کشیده و از محل فرار کنند. اما قایق به مانعی گیر کرده و در چند متری آن‌ها میان آب قرار گرفته‌است. تمساح نیز هر از گاهی حضور خود را به این سه نفر اعلام می‌کند.

Annihilation

ترسناک ترین فیلم ها در جنگل
بهترین فیلم ها در جنگل

فیلم نابودی، با اجرای اسطوره‌شناسی در درون وحشت کیهانی، فیلمی برجسته و درخشان را مطرح می‌کند. فیلم در نوع خودش درخشان است و عناصر عمیقی از شخصیت‌پردازی و قدرت دیالوگ قوی دارد. نابودی، یک تجربه‌ی هیجان انگیز می‌باشد که زیبایی را با خطر ترکیب می‌کند.

فیلمبرداری به شدت خیره کننده و گمراه کننده است و بیننده را از آنچه می‌بیند می‌ترساند. اما کارگردان نگرانی‌ها و رمز‌و‌راز‌های زیادی را در پشت پرده پنهان کرده که با محیطی ناشناخته تلفیق شده. فیلمبرداری واقعاً تماشاگران را به دنیایی آشنا و در عین حال خارق‌العاده می‌برد و صحنه‌ای محوری را ارائه می‌دهد که فقط وحشت کیهانی می‌تواند آن را تداعی کند. منتقدان معتقد هستند که این فیلم با بازی ناتالی پورتمن یک فیلم ترسناک وحشت در جنگل می‌باشد که هر علاقه‌مند به سینمایی آن را باید ببیند.

Predator

بهترین فیلم های ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

یک گروه ضربت آمریکایی برای نابودی گروهی آدمکش و مزدور پا به جنگلی می‌گذارند. آنان در بدو ورود با اجساد انسان بسیاری در حالی که به شکل فجیعی کشته شده‌اند روبرو می‌شوند. آنها فکر می‌کنند که این کشتار توسط همان گروه آدمکش صورت گرفته، غافل از این که یک موجود فضایی شکارچی در حالی که می‌تواند خود را همرنگ محیط کند انتظارشان را می‌کشد.

The Burning

بهترین فیلم های ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

در حالی که چندین فیلم ترسناک اسلشر هستند که داستانش در دوران کمپینگ تابستانه روایت می‌شود، فیلم  Friday the 13th مشهورترین آن هاست. فیلم The Burning که در سال ۱۹۸۱ منتشر شد نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرد.

این فیلم فضای کمپینگ بامزه ای داشته و شاهد خشونتی شدید خواهید بود. درست مانند جیسون وورهیس که مورد اذیت و آزار قرار گرفته و می خواهد از عاملان این اذیت و آزارها انتقام بگیرد، فیلم The Burning نیز شخصیتی به نام کراپسی در خود دارد که یک تصادف وحشتناک را تجربه کرده و به کمپ بلک فوت باز می گردد تا انتقام بگیرد.

Eden Lake

بهترین فیلم های ترسناک در جنگل
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

جنی (کلی رایلی) که معلم مهد کودک است، با دوست‌پسرش استیو (مایکل فاسبندر) با یکدیگر به دریاچه‌ای بکر می‌روند. استیو که برنامه دارد به وی پیشنهاد ازدواج بدهد مکانی آرام پیدا کرده است: دریاچه‌ای دورافتاده که در جنگل محصور شده و به ظاهر خالی از سکنه است.

آرامش این زوج وقتی که دسته‌ای نوجوان شرور به چادر آن‌ها نزدیک می‌شوند، بهم می‌ریزد. بچه‌ها که از آزار دادن این زوج لذت می‌برند، از آن‌ها دزدی می‌کنند و ماشینشان را خراب می‌کنند و آن‌ها را در آنجا محصور می‌کنند. وقتی استیو با بچه‌ها ملاقات می‌کند با درگیری خشونت‌آمیز آن‌ها روبرو می‌شود. جنی در این حین برای فرار از جنگل درگیر یک بازی بی‌رحمانه موش و گربه می‌شود.

The Blair Witch Project

بهترین فیلم های ترسناک در جنگل
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

در سال ۱۹۹۴ میلادی، سه مستندساز جوان به نام‌های هتر دوناهو، مایکل سی ویلیامز و جاشوآ لنرد تصمیم به تهیه فیلمی مستند از یک رویداد واقعی در زمان‌های گذشته می‌کنند که پروژه جادوگرِ بلر نام گرفته‌است.

فیلم در قالب یک مستند هیچوقت پخش‌نشده از آن سه دانشجو است که با یافتن فیلم مذکور توسط پلیس، پخش آن آغاز شده است. پلیس که فیلم را می‌بیند، تصور می‌کند سه جوان قصد نوعی شوخی داشته‌اند و فیلم را به نمایش عمومی می‌گذارند.

Backcountry

بهترین فیلم ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

فیلم کانادایی Backcountry به تمی ادامه می‌دهد که در آن افراد از تهدیدی که در جنگل پرسه می‌زند و بزودی با آن روبرو خواهند شد بی اطلاعند. جن و الکس برای یک کمپینگ مفرح به دل جنگل می‌روند و در می‌یابند که یک خرس سیاه قاتل آن اطراف به دنبال شکار است.

حتی فهمیدن اینکه خرس مذکور به دو شخصیت اصلی نزدیک شده و همین حوالی است نیز برای ترساندن و وحشت زده کردن مخاطب کافی است. فیلم Backcountry  یک داستان ترسناک ماوراءالطبیعه نیست و بیشتر به یک تریلر پرتعلیق شبیه است که فیلمی بسیار خوش ساخت در ژانر ترسناک به شمار می‌آید.

The Cabin in the Woods

بهترین فیلم ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

داستان فیلم درباره 5 جوان سرخوش است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح و خوشگذرانی به کلبه ای در جنگل بروند. جنگلی که این 5 نفر پا در آن می گذارند جای بسیار زیبایی است اما هرچه که آنها به مقصد نزدیک می‌شوند متوجه می‌شوند که همه چیز آنطور که تصور می‌کردند رویایی نبوده!

با اینحال آنها به راه خود ادامه می‌دهند تا اینکه به کلبه مورد نظر که کاملاً متروکه و عجیب و غریب است می رسند. بعد از سکنی گزیدن این 5 دوست در این کلبه، خوشی های آنها آغاز بکار می کند و تمام نگرانی هایشان را درباره کلبه مورد نظر از بین می برد اما دیری نمی گذرد که آنها مورد حمله جماعت زامبی قرار می‌گیرند و همچنین متوجه می شوند که در جای جای این کلبه میکروفن و دوربین کار گذاشته شده و…

The Ruins

بهترین فیلم ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

فیلم دربارهٔ گروهی ماجراجوست که برای گذراندن تعطیلات به مکزیک می‌روند. آن‌ها در آنجا با یک توریست آلمانی آشنا می‌شوند که او آن‌ها را متقاعد می‌سازد تا برای پیدا کردن برادر گم‌شده‌اش به وی کمک کنند…

The Grey

بهترین فیلمهای ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

جان رالف اتوی (با بازی لیام نیسون) در یک پالایشگاه در آلاسکا به پیشه‌ی کشتن گرگ‌های خاکستریِ مزاحم کارکنان اشتغال دارد. او که همسرش را از دست داده تصمیم به خودکشی با شلیک گلوله به دهانش می‌گیرد، ولی از تصمیمش پشیمان می‌شود.

روز پس‌ از آن او با شماری از کارکنان استخراج‌کننده‌ی نفت سوار هواپیما می‌شود تا به منزل بازگردند، ولی هواپیما سقوط می‌کند و همه‌ی سرنشینانش به جز اتوی و شش تن دیگر، کشته می‌شوند. بازماندگان خود را در احاطه‌ی سرما و گرسنگی می‌یابند، ولی به زودی درمی‌یابند که مشکل بزرگتری دارند و آن مشکل وجود گله‌ای از گرگهاست.

The Void 2018

بهترین فیلم های ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

این اثر، یکی از برترین فیلم های ترسناک کیهانی و لاوکرفت است که استادانه ساخته شده، و ادای احترامی به یک مجموعه‌ی ترسناک قدیمی، از شبکه‌ی FX دارد. استیون کونستانتی و جرمی گلسپی، به زیبایی هر چه تمام‌تر به ساخت این فیلم پرداختند و توانستند، خود را به عنوان بخشی از استادان این ژانر، به جهان سینما معرفی کنند.

 Willow Creek

بهترین فیلمهای ترسناک جنگلی
بهترین فیلم های جنگلی ترسناک

برخی از جذاب ترین فیلم های ترسناک در مورد شخصیت هایی هستند که به دل طبیعت وحشی می‌روند به این امید که تجربه فوق العاده و تازه ای داشته باشند. آن ها معمولاٌ خطری که با آن روبرو می‌شوند را پیش بینی نکرده اند اما در Willow Creek، شخصیت ها به دنبال یک چیز خاص هستند.

فیلم Willow Creek انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک داستان ترسناک در دل جنگل می‌گردند. همانند شخصیت های فیلم The Blair Witch Project,، کلی و جیم نیز برای پیدا کردن موجودی که همه افراد به وجود آن اعتقاد ندارند به دل جنگل می‌روند. آن‌ها بعد از مواجهه با پاگنده نمی‌توانند وجود او را نفی‌ کنند و البته پا گنده بسیار ترسناک تر و بیرحم تر از آنی است که فکر می کردند.

Secret Window

فیلم ترسناک در کلبه متروک
فیلم با داستانی در کلبه متروک

پنجره مخفی یک فیلم تریلر روانشناسانه آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی دیوید کپ و با بازی جانی دپ و جان تورتورو، محصول سال ۲۰۰۴ است. ماجرای این فیلم با داستانی در کلبه متروک براساس رمانی از استیون کینگ با نام باغ مخفی، پنجره مخفی ساخته شده‌است.

مورت رینی یک نویسنده موفق کتاب‌های جنایی است که یک روز متوجه خیانت همسرش می‌شود. پس از آن تصمیم می‌گیرد از همسرش جدا شده و به شهری دورافتاده رود. روزی غریبه‌ای به نام جان شوتر به دیدن او رفته و ادعا می‌کند داستان او را که در سال ۱۹۹۷ نوشته، دزدیده و به نام خود منتشر کرده است.

اما مورت با مدرکی که در دست دارد ثابت می‌کند که خودش در سال 1994 برای اولین بار این کتاب را به انتشار رسانده است. فردی مرموز زندگی مورت را به هم ریخته و او را تهدید می‌کند. مدرکی که مورت در دست دارد نسخه‌ای از یک مجله است که نشان می‌دهد بار اول، داستان را او به انتشار رسانده، اما این مجله در واقع نزد همسر خائن‌اش است. چیزی که مورت را می‌ترساند این است که متوجه می‌شود ماجراهای داستانش کم‌کم به زندگی‌اش راه می‌یابد.

Girl in Woods

داستان فیلم ترسناک دختری در جنگل از این قرار است که پس از یک تصادف دردناک، گریس در کوه‌های اسموکی سرگردان و در واقع گم شده است. او باید برای بقا بجنگد اما به نظر می‌رسد تنها راه نجات او از این شرایط بغرنج، مبارزه با شیاطین درون ذهنش می‌باشد. پس باید هر چه سریعتر به خودش بیاید و آماده شود اما …

این فیلم یکی از بهترین فیلم های جنگلی آمریکایی در ژانر ترسناک است که هر کسی قبل از مرگ باید ببیند.

Midsommar

“میدسامر” یک فیلم ترسناک فولکلور دلهره‌آور آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی آری استر منتشر شد. در این فیلم، بازیگرانی مانند فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر حضور دارند. داستان فیلم درباره یک گروه جوان است که برای شرکت در یک جشنواره سنتی که هر ۹۰ سال یکبار در یک دهکده دورافتاده در سوئد برگزار می‌شود، به اسکاندیناوی سفر می‌کنند. اما به طور غیرمنتظره‌ای، خود را درگیر فرقه‌ای شمن‌باور می‌بینند.

فیلم “میدسامر” به عنوان یک فیلم ترسناک جنگلی 2019 توانسته است تحسین منتقدان و مخاطبان را به دست آورده و به عنوان یک اثر با کارگردانی و بازیگری برجسته شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های جنگلی ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین فیلم با داستانی در کلبه متروک کدام فیلم است؟

پنجره‌ مخفی و کلبه‌ تب‌دار

بهترین فیلم جنگلی آدمخوار ترسناک کدام فیلم است؟

مجموعه فیلم پیچ اشتباه

بهترین فیلم در جنگل آمازون کدام فیلم است؟

فیلم جنگل و فیلم جهنم سبز


One thought on “بهترین فیلم های جنگلی ترسناک + [2023 و تمام دوران]

  1. کلبه ای در جنگل ترسناک نبود بیشتر فان و جالب بود اما بخاطر یک سری مسائل پسوند ترسناک بهش زدن مثل خون و خونریزی و موجوداتی با قیافه های مثلا ترسناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *