برترین ارتش های شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) + [عکس و تحلیل]

شرورهایی در فیلم‌های مارول حضور داشتند که از ارتش‌های بزرگی استفاده می‌کردند. همراه ما باشید تا به بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

در دنیای سینمایی مارول شروران زیادی در داستان‌های مختلف حضور داشتند که با استفاده از ارتش بزرگ خود با قهرمانان داستان مبارزه می‌کردند. در واقع اکثر شروران برای رسیدن به خواسته خود از یک ارتش بسیار قوی و شیطانی بهره می‌بردند. کمپانی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) در ساخت این ارتش‌ها و جنگ بین آن‌ها و قهرمانان بسیار ماهر است و می‌داند که طرفداران دقیقاً چه چیزی را می‌خواهند.

اکثر مواقع در فیلم‌های انتقام جویان شاهد اینگونه ارتش‌ها بودیم و نبرد بین آن‌ها و قهرمانان را دیدیم. شرورانی (شرورترین شخصیت های مارول) مانند لوکی، تانوس و… بسیار قدرتمند هستند، اما تعداد بسیار کمی بین آن‌ها وجود دارند که می‌توانند به تنهایی با قهرمانان وارد نبرد شوند؛ بنابراین آن‌ها برای رسیدن به هدف خود از یک ارتش شیطانی استفاده خواهند کرد.

این ارتش‌ها بسیار خطرناک و قدرتمند هستند و مقابله قهرمانان (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) با آن‌ها بسیار دشوار است. در این مقاله قصد داریم تا بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

برترین ارتش های شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

  • بزرگ ترین ارتش مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

مارول در طول فیلم‌های سینمایی خود تا به حال ارتش‌های شیطانی زیادی در مقابل قهرمانان خود به تصویر کشیده است. با ما همراه باشید تا به بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

ارتش هایدرا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی دنیای مارول

یکی از شروران (بهترین کمیک بوک های ریدلر) بزرگ در فیلم‌های مارول که تاثیرات بسیاری در داستان آن‌ها داشت هایدرا بود. هایدرا اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو معرفی شد و در فیلم دوم آن، یعنی کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان هم شرور اصلی فیلم بود. این ارتش سعی در کنترل دنیا داشتند و به هر روشی که می‌توانستند، سعی می‌کردند تا تمام دنیا را بگیرند.

ارتش هایدرا آلمانی بودند و از ارتش‌های بسیار بزرگی بهره می‌بردند. رهبر و سر دسته آن‌ها که تمام نقشه‌ها را کنترل می‌کرد رد اسکال بود که در انتهای فیلم کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو با در دست گرفتن تسترکت به سیاره ورمیر منتقل شد تا وظیفه راهنمایی کسانی که به دنیال سنگ روح می‌گردند را به عهده بگیرد.

ارتش زامبی هلا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
برترین ارتش شیطانی دنیای مارول

یکی از ارتش های شیطانی برتر در دنیای سینمایی Marvel ارتش هلا است. هلا خواهر ثور می‌باشد که در فیلم ثور : رگناروک بازگشت تا پادشاهی آزگارد را تصاحب کند. هلا به تنهایی قدرت بسیار زیادی دارد، اما در عین حال برای موفق شدن در این کار به یک ارتش نیاز داشت. پس از اینکه هلا به آزگارد آمد و تمامی سربازان آزگارد را کشت، با استفاده از آتش ابدی توانست دوباره به سربازان قدیمی خود زندگی مجددی بدهد.

پس از اینکه ارتش هلا دوباره زنده شدند، کار ثور (بهترین کمیک های ثور) برای شکست او بسیار سخت‌تر از قبل شد. ارتش هلا صورت‌های اسکلتی داشتند و سلاح آن‌ها برای جنگیدن تنها یک شمشیر بود. این ارتش قدرت بسیار زیادی دارد، اما در انتها با کمک لوکی و دیگر یاران ثور توانستند آن‌ها را شکست بدهند.

ارتش غول های یخی

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش های شیطانی در دنیای Marvel

یکی از برترین ارتش شیطانی دنیای مارول (بهترین انیمیشن های مارول) ارتش غول‌های یخی هستند. این ارتش در فیلم ثور 1 نمایش داده شد و شرور اصلی این فیلم بودند. این غول‌ها در سرزمین یوتانهایم زندگی می‌کنند و رهبر آن‌ها لافی است. در ابتدای فیلم ما شاهد نفوذ افراد لافی به آزگارد بودیم و ثور خود سرانه تصمیم گرفت تا برای انتقام به آن‌ها حمله کند.

با دیدن جنگ (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) بین ثور و ارتش لافی متوجه آن می‌شوید که این یک ارتش معمولی نیست و قدرت بسیار زیادی دارد. تا حدی که ثور در انتهای نبرد تصور کرد همه آن‌ها را از بین برده است. لافی ارتش بسیار بی رحمی دارد و هر لحظه که بتوانند، سعی می‌کنند به آزگارد آسیب جدی‌ای وارد کنند.

ارتش چیتاری

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
ارتش های شیطانی برتر در دنیای سینمایی Marvel

در کنار هایدرا، چیتاری‌ها شاید بهترین ارتش های شیطانی در دنیای Marvel باشند. همانطور که در چندین فیلم در دنیای مارول از جمله انتقام‌جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان)، نگهبانان کهکشان، جنگ بی‌نهایت و پایان بازی دیده می‌شود، موجودات ترسناک فضایی و تایتان‌های دیوانه باعث ایجاد انبوهی از مشکلات در سراسر جهان مارول شده‌اند.

نیروهای تانوس در انواع مختلفی از تهدیدات و سربازان زره پوش گرفته تا لویاتان‌هایی به اندازه‌های بسیار بزرگ قرار دارند و قابلیت این را دارند تا خرابی‌های بسیار زیادی به وجود بیاورند. آنها در واقع حریفان شایسته‌ای برای مبارزه با انتقام جویان هستند و تا جایی شیلد مجبور شد برای کاهش تعداد آن‌ها از سلاح هسته‌ای استفاده کند.

ارتش تانوس در واکاندا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

چیتاری‌ها تنها نیروهایی نیستند که تانوس در فتح  کهکشان به کار می‌گیرد. اگرچه آنها به اندازه خود چیتاوری ها باهوش نیستند، اما این موجودات حیوانی که در برابر نیروهای واکاندان قرار می‌گیرند، مسلماً بسیار خطرناک تر از هم نوع‌های سرباز خود هستند. سگ‌های شکاری چیتاری اولین بار فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت به تصویر کشیده شدند.

این ارتش بزرگ برای گرفتن سنگ ذهن از انتقام جویان به واکاندا حمله کردند و خرابی‌های بسیاری به بار آوردند. نبرد بسیار بزرگی بین انتقام جویان و این ارتش شکل گرفت که به یکی از بزرگ‌ترین مبارزات مارول (بهترین مبارزات دنیای سینمایی مارول) تبدیل شد.

ارتش الف های تاریکی

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

الف‌های تاریکی یک نژاد باستانی هستند که به زیبایی، دنیای فانتزی (بهترین فیلم های فانتزی 2022) و علمی تخیلی (معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی نتفلیکس) را با هم ترکیب می‌کنند و تبدیل به یک نیروی مخرب می‌شوند که حتی اودین و ثور نیز برای زنده ماندن از حمله آن‌ها به سختی دوام می‌آورند. الف‌های تاریکی به دلیل ترکیبی از جادو و فناوری، ارتش بسیار قدرتمندی را در اختیار دارند.

آنها می‌توانند با وسایل پوششی، سلاح‌های پیشرفته، زره‌ها و کشتی‌های تقویت شده خود، به آزگارد حمله کنند و محاصره بسیار خطرناکی را شکل بدهند. در کنار هلا، الف‌ها برخی از مرگبارترین دشمنانی هستند که ثور و متحدانش در 9 قلمرو با آن‌ها روبرو شده‌اند. این موجودات، اولین بار در فیلم ثور : دنیای تاریکی به تصویر کشیده شدند و توانستند با نفوذ در آزگارد، مادر ثور را به قتل برسانند.

ارتش التران

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

بهترین ارتش شیطانی دنیای مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) ارتش ربات‌های التران است. التران توسط تونی استارک برای حفاظت از کره زمین ساخته شد، اما بر خلاف آن تصمیم گرفت تا نسل انسان در کره زمین را منقرض کند. او با استفاده از فناوری استاکر توانست ارتش خود را بسازد و به زمین حمله کند.

انتقام جویان کار بسیار سختی را پیش رو داشتند. زیرا مبارزه با ربات‌های بی شمار التران که از ویبرانیوم ساخته شده بودند کار آسانی نبود. فیلم انتقام جویان : عصر التران نبرد بین این ارتش و انتقام جویان را به تصویر می‌کشد و واقعاً نبرد بزرگی است. اگر چه در انتهای این فیلم التران شکست خورد، اما می‌توانید در سریال What if عواقب پیروزی او را شاهد باشید.

ارتش روح خواران

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از جدیدترین ارتش‌های شیطانی در دنیای مارول روح خواران هستند. همانطور که از اسم این ارتش معلوم است، سلاح آن‌ها گرفتن روح قربانیان می‌باشد و با استفاده از آن دشمنان خود را می‌کشند. این ارتش در فیلم شانگ چی : افسانه ده حلقه (سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی) به تصویر کشیده شد.

همانطور که در فیلم شانگ چی (حقایق پنهان فیلم شانگی چی) دیده شد، مبارزه با آن‌ها توسط سلاح‌های عادی غیر ممکن است و تنها سلاح‌های جادویی روی آن‌ها تأثیر دارند. آن‌ها بسیار قدرتمند هستند و اگر در دنیای واقعی با انتقام جویان وارد نبرد شوند، احتمال برنده شدن آن‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *