بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی

تقریباً تمام فیلم‌های دی‌سی، اشتباهات کوجک و بزرگی دارند. در ادامه قصد داریم تا به مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی از نگاه سایت فیگار بپردازیم.

دنیای سینمایی دی‌سی یا DCEU با وجود اتفاقات نا به سامان بسیار زیاد همانند جدایی برخی از بازیگران از پروژه‌ها، آثار موفق بسیار زیادی دارد. اما هیچ موفقیتی بدون ایراد نیست و همانطور که پیش‌تر به سوتی های دنیای سینمایی مارول پرداختیم، اکنون نوبت دی‌سی است.

دنیای سینمایی دی‌سی تا به حال آثار بسیار جذابی را از کمیک‌های خود تولید کرده است. امروزه دقت طرفداران به جزئیات فیلم‌ها بسیار بیشتر شده و سازدگان باید تلاش کنند تا سوتی‌های فیلم را برطرف نمایند. در این نوشتار قصد داریم تا بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

سوتی های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون

گاف ها و سوتی های فیلم The Batman

بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی

  • آیا دنیای سینمایی دی‌سی بی‌نقص است؟

شما می‌توانید فهرست مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی از نگاه سایت فیگار را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی
مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

تقریباً‌ تمام فیلم‌های دنیا را اگر با دقت کافی نگاه کنید، سوتی‌ها و گاف‌های آن‌ها را کشف خواهید کرد. اما زمانی که مقیاس عظیم‌تری نظیر یک دنیای سینمایی داشته باشیم، بدون شک این سوتی‌ها می‌توانند بزرگ‌تر و بیشتر شوند. شما نیز می‌توانید تا پایان نوشتار مهم ترین گاف های فیلم های دی سی با فیگار همراه باشید تا سوتی‌هایی که از چشمان شما پنهان ماند را نیز ببینید.

آب کجا رفت؟ – پرندگان شکاری (2020)

مهم ترین سوتی های فیلم های DCEU

در فیلم پرندگان شکاری سال 2020، هارلی کوئین برای نجات کاساندرا کین به اداره پلیس شهر گاتهام نفوذ می‌کند. او در راه رسیدن به کاساندرا، از زیر آبپاش‌ها می‌گذرد.

هارلی کاساندرا را از سلولش آزاد می‌کند و در همین حین، آبپاش‌های اداره، کاملاً او را خیس می‌کنند. با این حال،‌ سکانس بعدی هارلی کوئین را کاملاً خشک نشان می‌دهد. شاید این مورد جزو مهم ترین سوتی های فیلم های DCEU نباشد، اما یک سوتی رایج در فیلم‌های بزرگ است. در مرحله اول، دلیل این سوتی، تعداد زیادی از برداشت‌ها برای هر صحنه است. همچنین هارلی در این صحنه یک پیراهن سفید رنگ پوشیده است که تشخیص خیس بودن آن را کمی دشوارتر می‌کند.

سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

مبارزان بی‌فایده – پرندگان شکاری (2020)

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

در بالا از سوتی خیس شدن در صحنه نجات کاساندرا توسط هارلی کوئین در فیلم پرندگان شکاری گفتیم. اما یکی دیگر از مهم ترین گاف های فیلم های دی سی نیز مربوط به همین سکانس است. در ادامه یک مبارزه بسیار سریع بین قناری سیاه، هارلی یا جورنی اسمولب بل با انبوهی از دشمنانشان شکل می‌گیرد.

هنگامی که قهرمان داستان با یک یا دو آنتاگونیست رو به رو می‌شود،‌ دیگر افراد عقب می‌ایستند. سپس و زمانی که آن‌ها در راستای پیروزی بودد، یکی دو نفر دیگر به نوبت وارد مبارزه می‌شدند. بدون شک چنین مبارزه‌ای در دنیای واقعی به این شکل پیش نمی‌رفت و کسی نوبتی نمی‌جنگید.

سوتی های فیلم اترنالز (Eternals 2021)

ماشینی از آینده – بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (2016)

مهم ترین سوتی های فیلم های DC

تماشای بن افلک در نقش بتمن و مبارزه او با سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن، یکی از بهترین فیلم‌های دنیای دی‌سی را شکل داد. با این حال، سکانس‌های نخست این فیلم شامل یکی از  مهم ترین سوتی های فیلم های دنیای سینمایی دی سی می‌باشد.

در این سکانس، بروس وین درحال رانندگی در نزدیکی نبرد سوپرمن و ژنرال زاد است. نکته اصلی این است که وین درحال رانندگی با یک جیپ رنگید سال 2014 است. فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال 2016 اکران شد پس به نظر این سکانس مشکل ندارد. اما باید یادآوری کنیم که این سکانس، مربوط به وقایع فیلم مرد پولادین و در سال 2013 بود. پس عملاً بتمن در این سکانس، سوار ماشینی از آینده بود.

سوتی های فیلم های سینمایی 2021

کوسه ضد گلوله – جوخه انتحاری (2021)

بزرگترین سوتی های فیلم های دی سی

بدون شک با وجود تیم پر ستاره بازیگری فیلم جوخه انتحاری سال 2021، یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های آن، کینگ شارک با بازی سیلوستر استالونه بود. اما مسئله ایبن است که همه چیز در رابطه با این شخصیت منطقی نیست.

به عنوان مثال، کینگ شارک در این فیلم صدها بار تیر می‌خورد. حتی یک نفر یک اسلحه خودکار را در فاصله نسبتاً نزدیکی به او نگه می‌دارد اما حتی یک قطره خون از کینگ شارک جاری نمی‌شود. با این حال، زمانی که او به پیراناها می‌رسد، آن‌ها می‌توانند به سادگی گوشت او را پاره کنند. پیراناها در مبارزه بسیار ترسناک هستند اما مسلماً کارایی آن‌ها در مقایسه با گلوله اسلحه، بسیار پایین‌تر است.

تمام فیلم های کنسل شده دنیای سینمایی دی سی

نور نامرئی – آکوامن (2018)

مهم ترین سوتی های فیلم های دنیای سینمایی دی سی

در فیلم آکوامن ساخت جیمز وان، ذکر می‌شود که ترنچ‌ها از نور می‌ترسند. البته که این کاملاً منطقی است. ترنچ‌ها نوعی هیولای ترسناک در دنیای دی‌سی هستند که در اعماق اقیانوس و به دور از هرگونه نور زندگی می‌کنند.

با این حال، قایق ماهیگیری آرتور و مرا دارای چندین چراغ روشنایی است و ترنچ‌ها هیچ حراسی از نزدیکی به چراغ‌ها ندارند. ختی براثر طوفان، چندین رعد و برق در اطراف قایق برخورد می‌کند و ترنچ‌ها بدون هیچ اهمیتی به کار خود ادامه می‌دهند. این مسئله را می‌توانیم جزو مهم ترین سوتی های فیلم های DC محسوب کنیم.

بهترین کمیک های آکوامن

خورشید کجاست؟ – مرد پولادین (2013)

مهم ترین سوتی های فیلم های دنیای سینمایی دی سی

فیلم مرد پولادین آغازگر دنیای سینمایی دی‌سی بود. با این حال، یکی از بزرگترین سوتی های فیلم های دی سی نیز در همین فیلم رخ می‌دهد.

هنگامی که ژنرال زاد پیام هشدار خود را به جمعیت زمین منتقل می‌کند، شهرههای متعددی در سراسر جهان به ما نشان داده می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که در این لحظه،‌ کره زمین از محور خود به دور خورشید خارج شده باشد. زیرا که در تمام شهرهای دیده شده، هوا تاریک بوده و نیمه شب است و با توجه به اینکه این شهرها در مناطق مختلفی از کره زمین هستند، اصولاً نباید تمام آن‌ها در شب باشند.

بهترین کمیک های سوپرمن

جت چیست؟ – واندر وومن 1984 (2020)

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

یکی دیگر از مهم ترین گاف های فیلم های DC در فیلم واند وومن 1984 شکل گرفته است. این سوتی در سکانسی رخ می‌دهد که استیو ترور در کنار دایانا نشسته و با جت او پرواز می‌کند. این سکانس بسیار تلخی است اما همزمان یک سوتی بزرگ نیز دارد.

چیزی که یکی از مهم ترین گاف های فیلم های DC را وارد این سکانس می‌کند، استفاده از عنوان جت توسط استیو است. او در سال 1918 کشته شد اما اصطلاح جت تا اواخر دهه 1930 شکل نگرفته بود. این بدین معنی است که قاعدتاً استیو نباشد بداند که جت چیست و حتی توانایی پرواز با آن را داشته باشد.

بهترین کمیک های واندر وومن

آیا این هفت فوت است؟ – جوخه انتحاری (2016)

مهم ترین سوتی های فیلم های DCEU

به طور کلی، فیلم جوخه انتحاری سال 2016 یکی از بدترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی تاکنون است. یکی از مهم ترین سوتی های فیلم های DC نیز در همین فیلم و مربوط به قد فرضی کیلر کراک است.

قد رسمی کیلر کراک در این فیلم 7 فوت، برابر با 213 سانتی متر معرفی می‌شود. با این حال، هنگامی که او در کنار دیگر شخصیت‌های فیلم می‌ایستند، قد او آشکارا کمتر از 7 فوت است. حتی ددشات و فلگ نیز در این فیلم بلندقدتر از کیلر کراک دیده می‌شوند.

ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ

موهای ریک فلگ – جوخه انتحاری (2016)

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

فیلم جوخه انتحاری دیوید آیر بارها فیلمبرداری مجدد را پشت سر گذاشت. این قضیه به حدی بوده است که نسخه اولیه فیلم با چیزی که درحال حاضر ساخته شده است تفاوت‌های بسیار زیادی داشته است.

در نهایت این فیلمبرداری‌های مجدد آسیب‌های زیادی به فیلم زدند که منجر به چندین سوتی نیز شد. مهم‌ترین سوتی این فیلم،‌ مربوط به موهای ریک فلگ با بازی جوئل کینامن است. میزان بلندی موهای این شخصیت در سراسر فیلم متفاوت است. آشکارترین لحظه نیز مربوط به نبردهایی فیلم است که در هر سکانس، موهای او بین کوتاه و خیلی کوتاه تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی از نگاه سایت فیگار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *