فیلم هایی بر اساس واقعیت در ژانر ترسناک از نگاه سایت فیگار

در نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت به معرفی وحشت ناک ترین فیلم ها می‌پردازیم. با ما بمانید تا واقعی ترین فیلم های ترسناک جهان را بشناسید.

شب هایی وجود دارد که تنها کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که در رختخواب غوطه ور شویم تا در حالت ایستا، هیجان درون بدنمان موج بزند و یک فیلم ترسناک تماشا کنیم. همه ما دوست داریم این کار را انجام دهیم، اما چیزی که یک فیلم ترسناک را ترسناک می‌کند این است که بدانیم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. دانستن این که کسی در واقع با آن وحشت روبرو شده است چیزی است که نمی‌گذارد به راحتی به خواب بروید.

البته در این فضا ما با هالیوود در ارتباط هستیم. هالیوود تمایل دارد در مورد فیلمبرداری آنها بیش از حد اغراق کند، اما برخی از داستان‌های ترسناکی که در نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت برای شما شرح داده شده است، حتی بدون تکنیک های سینمایی هم هراس را در وجود شما طنین انداز می‌کند. از فضاهایی چون جنون، جن گیری و عروسک های ساخاتگی گرفته تا موارد ترسناکی که هر لحظه بیخ گوش ما هستند تا گریبان ما را در مشت خود بگیرند و ما را در حالت عادی به خفگی نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید:

500 تا از بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت

ترسناک ترین ها را بشناسید

فهرست فیلم های ترسناکی که بر اساس داستان واقعی ساخته شده‌اند و در نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت برای شما معرفی کرده‌ایم، می‌توانید در یک نگاه در لیست زیر ببینید:

هنگام تماشای یک فیلم ترسناک، به راحتی می‌توانید ترس های فیلم را جعلی تلقی کنید… مگر اینکه، داستان از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده باشد. این مسئله کار را کمی پیچیده تر و ترسناک تر (یا حداقل سرگرم کننده تر) می‌کند.

در این حالت خود را باید هشداردهنده در نظر بگیرید: ممکن است از برخی از نوشته های این لیست شگفت زده شوید. در نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت قرار است به معرفی وحشت ناک ترین داستان های انسان های بپردازیم که روزی در موقعیت های مشابه گرفتار شده‌اند. با ما در فیگار همراه شوید.

فیلم Monster (2003)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
واقعی ترین فیلم های ترسناک
  • کارگردان: پتی جنکینز
  • تهیه‌کننده: شارلیز ترون، مارک دیمون، کلارک پترسون و دونالد کوشنر
  • نویسنده: پتی جنکینز
  • بازیگران: شارلیز ترون، کریستینا ریچی، بروس درن و لی ترگسن
  • موسیقی: بی‌تی

شارلیز ترون در این فیلم بر اساس وقایع پیرامون زندگی او، در نقش قاتل سریالی واقعی آیلین وورنوس، برنده اسکار می‌شود. وورنوسی در سال ۲۰۰۲ به جرم کشتن حداقل ۷ مرد در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی اعدام شد.

اگرچه هیولا یک فیلم ترسناک معمولی نیست و از نظر فنی در ژانر درام/هیجان انگیز قرار می‌گیرد، اما همچنان یک تصویر ترسناک از یک قاتل سریالی واقعی است که ذاتاً ترسناک است. ممکن است بسیاری از مردم حتی متوجه نشوند که ایلین وورنوس قبل یا بعد از تماشای این فیلم یک قاتل سریالی واقعی بوده است زیرا ممکن است به اندازه دیگر قاتلان زنجیره ای بدنام قابل تشخیص نباشد. فیلم هیولا توانسته جایی در نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت برای خودش باز کند.

فیلم Amityville Horror (1979)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
واقعی ترین فیلم های ترسناک

فیلم ترسناک آمیتی ویل و بازسازی آن در سال 2005، داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند که با 3 فرزند به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند و از گذشته غم انگیز خانه مطلع هستند؛ زیرا صاحب قبلی تمام خانواده خود را هنگام زندگی در آن خانه به قتل رسانده بود. ظاهراً این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است هرچند انتقاداتی در مورد جنبه “داستان واقعی” فیلم وجود داشته است.

جی آنسون با این زوج مصاحبه می‌کند و کتابی که آنسون نوشت دقیق تر از نسخه فیلم است که از کتاب بازنویسی شده است. این فیلم ظاهراً تفاوت‌هایی با نسخه اصلی روایت دارد، اما حقیقت این است که این زن و شوهر و فرزندان در طول یک ماه زندگی در آن خانه جن زده شاهد اتفاقات وحشتناکی بوده‌اند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت است که برای شما معرفی کرده ایم.

فیلم The Conjuring (2013)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت
  • کارگردان: جیمز وان
  • تهیه‌کننده: تونی دروزا-گروند، پیتر سفرن و راب کووان
  • نویسنده: چاد هِیس و کری هیس
  • بازیگران: پاتریک ویلسون، ویرا فارمیگا، ران لیوینگستون و لیلی تیلور
  • موسیقی: جوزف بیشارا

خانواده پِرون (Perron) در سال ۱۹۷۱ به یک خانهٔ بزرگ و قدیمی در روستایی در ایالت رود آیلند اسباب‌کشی می‌کنند. کمی بعد، آنها متوجه می‌شوند که خانه توسط قدرتی ناشناخته و خطرناک تسخیر شده است. مادر خانواده نیز ملتمسانه از دو متخصص مسائل ماوراءالطبیعه به نام‌های اِد و لورِین وارِن، طلب کمک می‌کند. این فیلم شناخته شده که در زمان خودش خیلی سر و صدا هم کرده توانسته به یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت در نوشتار امروز ما تبدیل شود.

فیلم The Texas Chain Saw Massacre

ترسناک ترین فیلم بر اساس واقعیت
ترسناک ترین فیلم بر اساس واقعیت

قتل عام با اره برقی در تگزاس نیز یکی از مشهورترین فیلم‌های ترسناک است که داستان آن به اندازه‌ای دلخراش است که کسی باور نمی‌کند از روی داستان واقعی ساخته شده باشد. کشتار با اره‌برقی در تگزاس ماجرای چند جوان مسافر را به تصویر می‌کشد که در سر راه به خانواده‌ای آدم‌خوار بر می‌خورند.

صورت چرمی شخصیت اصلی فیلم بر اساس قاتل واقعی با نام اد گین (Ed Gein)، ساخته شده است. گین در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی در ویسکانسین متولد شد . از قضای روزگار مادر او از دنیا می‌رود و همین قضیه شکست شخصیتی گین را به دنبال داشت.

این قاتل بی‌رحم که به قصاب پلین‌فیلد نیز معروف شده بود، چندین قتل فجیع انجام می‌دهد او با استفاده از اعضای بدن زن‌های مرده، برای خودش لباس درست کرده بود تا از این طریق وانمود کند که به جای مادراش قرار دارد. حتی لامپ‌ها و کاسه‌های خانه این قاتل نیز از اعضای بدن انسان ساخته شده بود کندن پوست صورت مقتولین و درست کردن ماسک از آن‌ها باعث شده بود تا به او صورت چرمی بگویند.

فیلم The Watcher (2016)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
واقعی ترین فیلم ترسناک

The Watcher داستان جنایات واقعی را پیرامون نقل و انتقال زوج جوانی را که به خانه ای در نیوجرسی می‌روند نشان می‌دهد. آن‌ها بلافاصله متوجه می‌شوند که در نقل مکان به این خانه اشتباه کرده اند. بعد از سکونت در این خانه همه چیز با ارسال نامه های عجیب و غریب شروع می‌شود.

در ابتدا، این مسئله عجیب به نظر می‌رسد، و سپس به طور فزاینده ای وحشتناک می‌شود. زیرا کسی که برای آن‌ها نامه می‌نوشت گویا همه چیز را می‌دانست، حتی درباره فرزندان آن‌ها میدانست و جزئیات زندگی آنها را از جمله نام مستعاری را که برای کودکان گذاشته بودند می‌دانست. در طول این سال‌ها نظریه هایی وجود داشته است که چه کسی این نامه ها را می‌فرستاده یا حتی خود خانواده را بررسی کرده اند، اما The Watcher داتانیست که هرگز رمز و رازهایش حل نشد. فیلم واچر توانسته یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت در لیست ما باشد.

فیلم The Stepfather (1987)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
ترسناک ترین فیلم های واقعی
  • کارگردان: جوزف روبن
  • تهیه‌کننده: جی بنسون
  • فیلمنامه‌نویس: Donald E. Westlake
  • داستان: Carolyn Lefcourt، برایان گارفیلد و Donald E. Westlake
  • بازیگران: Gillian Barber، جف شولتز و Stephen Shellen
  • موسیقی: Patrick Moraz

ناپدری، و بازسازی آن در سال 2009، بر اساس قاتل سریالی واقعی جان لیست است. اما این فیلم از آزادی های قابل توجهی برخوردار است تا ترس و و حشت داستان واقعی لیست را دراماتیک کند. در فیلم ناپدری شخصیت ما خانواده خود را می‌کشد، نقل مکان می‌کند، ازدواج مجدد می‌کند و قصد کشتن خانواده بعدی خود را دارد.

این روند باعث می‌شود جان لیست تمام خانواده اش را بکشد و طوری جریان را در دست بگیرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. اجساد تا یک ماه پس از قتل کشف نشد و لیست تا 18 سال پس از قتل پیدایش نشد. ان فیلم حقیقتا حقش بین بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت در این مقاله بود که ما هم آن را در این لیست جای دادیم.

فیلم Veronica

بهترین فیلم ترسناک واقعی
بهترین فیلم ترسناک واقعی

 

این فیلم درخصوص دختر اسپانیایی نوجوانی است که با استفاده از تخته احضار ارواح ویجا به فکر احضار روح می‌افتد و دردسر‌های زیادی درست می‌کند. ماجرای فیلم ورونیکا (Veronica) از آنجایی شروع می‌شود که در سال ۱۹۹۲، دختری با نام استفانی گوتیرز (Estefania Gutierrez)، هوس احضار روح در دبیرستان به سرش می‌زند. چند ماه بعد نیز این دختر در بیمارستان از دنیا می‌رود.

از قرار معلوم این دختر نوجوان قبل از مرگ دچار صرع شده بود و اشباح ترسناکی را می‌دید. قضیه به همین‌جا ختم نشد و نزدیک به یک سال پس از مرگ این دختر نوجوان، خانواده او با پلیس تماس می‌گیرند و مدعی می‌شوند که اتفاقات فوق‌طبیعی در منزل آن‌ها رخ می‌دهد.

مامورین پلیس به منزل اعزام می‌شوند و در ابتدا حرف‌های این خانواده را باور نمی‌کنند تا اینکه در نهایت صدا‌های ترسناکی می‌شوند و به همین دلیل نیز مقام‌های قضایی، خانه‌ای که استفانی گوتیرز در آن زندگی می‌کرد را خانه‌ای مرموز و ترسناک اعلام می‌کنند.

فیلم Dahmer (2002)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
بهترین فیلم ترسناک واقعی
  • کارگردان: David Jacobson
  • تهیه‌کننده: Larry Ratner
  • نویسنده: David Jacobson
  • فیلمنامه‌نویس: David Jacobson
  • بازیگران: جرمی رنر و بروس دیویسن
  • موسیقی: Christina Agamanolis، Mariana Bernoski و Willow Williamson

با بازی جرمی رنر قبل از اینکه بخشی از انتقام جویان Marvel Cinematic Universe شود. این بار او نقش یک ابرقهرمان را بازی نکرد اما کاملاً برعکس آن بود: یک قاتل سریالی آدم خوار.

این بیوگرافی داستان وحشتناک یکی از آشفته ترین شهروندان آمریکا، جفری دهمر را دنبال می‌کند. اگرچه Dahmer جان بسیاری از قربانیان را در جریان قتل عام خود گرفت، اما این فیلم به دنبال تعقیب وی از نگاه فردی به نام Rodney است که به عنوان یکی از آخرین قربانیان Dahmer در فیلم شناخته می‌شود. اما در زندگی واقعی، داهمر بیش از 17 پسر و مرد جوان را به روش های بسیار دردناک و بیمار کشته است. تاکید می‌کنیم که این فیلم روایتی تخیلی از زندگی جفری دامر قاتل سریالی معروف است. یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت که باید حتما ببینید همین فیلم است.

فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil And Vile (2019)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
ترسناک ترین فیلم بر اساس واقعیت
  • کارگردان: جو برلینگر
  • تهیه‌کننده: مایکل کوستیگان، نیکولاس چارتیر، جو بللینگر، اِرا کشیشیان و مایکل سیمکین
  • فیلمنامه‌نویس: مایکل وروی بر پایه فانتوم شاهزاده: زندگی من با تد باندی اثر الیزابت کندال
  • بازیگران: زک افران، لی‌لی کالینز، کایا اسکودلاریو و جفری داناوان
  • موسیقی: مارکو بلترامی و دنیس اسمیث

این فیلم داستان قاتل سریالی بدنام Ted Bundy در دهه 1970 است که زنان جوان را در سراسر آمریکا ترور، تجاوز و می‌کشت. زک افرون با بازی تد باندی داستان قاتل و قتل عام را در هفت ایالت از جمله سیاتل، اورگان و یوتا بازگو می‌کند.

اگرچه خود فیلم به اندازه رویدادهای واقعی رخ داده وحشتناک نیست، اما برای علاقه مندان به اینگونه قاتلان بسیار جذاب و دلهره آور می‌تواند باشد. مهمتر از همه، این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که تد باندی چقدر می‌توانست سنگ دل و شیطان صفت باشد. به عنوان نگارنده مقاله جقیقتا این فیلم را یکی از خوش سخت ترین های نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت می‌دانم.

فیلم The Exorcist (1973)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
بهترین فیلم واقعی با موضوع ترس
  • کارگردان: ویلیام فریدکین
  • تهیه‌کننده: ویلیام پیتر بلتی
  • نویسنده: ویلیام پیتر بلتی
  • بازیگران: الن برستین، ماکس فون سیدو، جیسون میلر، لی جی کاب، لیندا بلر و آیلین دیتز
  • موسیقی: مایک اولدفیلد و جک نیچه

جن گیر بزرگترین فیلم ترسناک زمان خود در سال 1973 بود. این فیلم هزاران تماشاگر فیلم را در سراسر آمریکا ترساند، اما آنچه بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که فیلم بر اساس رمانی نوشته پیتر بلاتی است که بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده است. همانطور که در The Denver Post آمده است، هنگامی که یک پسر 14 ساله از مریلند در سال 1949 به تصرف درآمد، یک جن گیری یک ماهه توسط یک کشیش یسوعی انجام شد.

این پسر و خانواده اش هرگز نام واقعی او را فاش نکردند. اگرچه سر او هرگز در حدود 360 درجه نمیچرخد و هیچ ماده سبزی را استفراغ نمی‌کند، گفته می‌شود که رولان دچار تشنج، فریاد شدید، خراش های خونی روی بدن خود و بسیاری چیزهای آزاردهنده دیگر می‌شده است. یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت که باید ببینید و ترس را در دنیای واقعی حس کنید همین فیلم است.

فیلم A Nightmare On Elm Street (1984)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
ترسناک ترین فیلم های واقعی
  • کارگردان: وس کریون
  • تهیه‌کننده: رابرت شی
  • نویسنده: وس کریون
  • بازیگران: جانی دپ، جان ساکسون، رونی بلکلی، هدر لنگن‌کمپ، آماندا ویس، لین شی، هدر لنگن‌کمپ و جوزف ویپ
  • موسیقی: چارلز برنستاین

داستان فیلم در مورد چند انسان است که در کودکی با هم در یک مهد کودک بوده‌اند. در مهد کودک شخصی به نام فردی کروگر آنها را مورد آزار قرار می‌دهد و پدر و مادرشان وقتی به این قضیه پی می‌برند دنبال فردی می‌گردند و در نهایت او را آتش می‌زنند (همین زمان است که او روح شیطانی گرفته و به شیطان تبدیل می‌شود).

حال که آن کودکان بزرگ شده‌اند یک مشکل مشترک برای همه آنها پیش می‌آید. مشکل همان کابوس‌های واقعی است که تک تک این افراد می‌بینند و از آن رنج می‌برند. کابوس‌هایی که در همه آنها شخصی به نام فرِدی (فِرِد کروگر) می‌آید و پس از آزار و شکنجه روحی و روانی افراد را در خوابشان به قتل می‌رساند. پس از مرگ چند تن از آنها، دو نفر از این افراد به نام‌های کوئتین و نانسی برای نجات جان خود و بقیه و رهایی از دست فردی تلاش می‌کنند تا او را نابود کنند. قابل ذکر است که نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت بدون معرفی این فیلم ناقص می‌ماند.

فیلم The Strangers (2008)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
بهترین فیلم های واقعی ترسناک
  • کارگردان: برایان برتینو
  • تهیه‌کننده: ناتان کان، داگ داویسون و روی لی
  • نویسنده: برایان برتینو
  • بازیگران: لیو تایلر، اسکات اسپیدمن، جما وارد و گلن هورتون
  • موسیقی: توماندانی

این فیلم با ماهیت فوق العاده نگران کننده خود بینندگان را وحشت زده کرد. همه از تنها ماندن در خانه می‌ترسند و همه از تجربه حمله به خانه توسط افراد غریبه می‌ترسند. این فیلم اتفاقاً این ترس ها را به بدترین شکل و خونین ترین شکلش به تصویر می‌کشاند.

چیزی که آن را جالب می‌کند این است که از رویدادهای واقعی ساخته شده توسط کارگردان، برایان برتینو الهام گرفته شده است. وقتی او بچه بوده در یک محله خلوت زندگی می‌کرد و خانه های بسیار کمی در اطرافش وجود داشت. وقتی او و خواهر کوچکش تنها در خانه بودند، افراد غریبه در خانه را کوبیدند و به دنبال فردی بودند که آن‌جا زندگی نمی‌کرد. یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت را که باید ببینید و ترس را در وجودتان حس کنید همین فیلم است.

فیلم The Shining (1980)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
ترسناک ترین فیلم های واقعی
  • کارگردان: استنلی کوبریک
  • تهیه‌کننده: استنلی کوبریک
  • نویسنده: استنلی کوبریک
  • بازیگران: جک نیکلسون، شلی دووال، بری دنن، ورونیکا فورکه، اسکتمن کراترز
  • موسیقی: وندی کارلوس

The Shining الهام گرفته از هتلی شبح آلود و بدنام استانلی کلرادو است. در سال 1974، استفان کینگ و همسرش در هتلی منزوی و خالی اقامت می‌کنند که در نهایت هم احساس وحشتناکی به او القا می‌کند و هم ایده ساخت رمان ترسناک او به عنوان فیلم درخشان. در طول اقامت خود، او در اتاقی با سابقه خالی از سکنه می‌خوابد و گزارش می‌کند که چهره هایی را دیده است، صداهای بی دلیل شنیده است، و برخی از وسایل او به سرقت رفته و شکسته شده است.

هنگامی که سرایدار هتل، جک تورنس، تحت کنترل یک نیروی شیطانی به نام درخشش قرار میگیرد، به او این توانایی را میدهد که گذشته و حال هتل را ببیند. این نیرو به قدری قوی است که باعث می‌شود جک خانواده خود را ویران کند. قطعا و حتما بین بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت بدون معرفی فیلم استاد کوبریک چیزی را کم خواهد داشت.

فیلم Winchester (2018)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
بهترین فیلم ترسناک واقعی

خانه پر رمز و راز وینچستر واقعی است و اقتباس هالیوودی آن بر اساس یک داستان واقعی است. این خانه که به عنوان یکی از جن زده ترین عمارت های جهان شناخته میشود، هفت طبقه است و زمانی خانه سارا وینچستر، وارث وینچستر بود. به گفته سارا، خانه توسط ارواح که توسط اسلحه های وینچستر کشته شده بودند، خالی از سکنه نبود. در طول زندگی خود در خانه، گفته میشود که ساخت و ساز هرگز متوقف نشد زیرا سارا میخواست روح های کشته شده توسط سلاح های گرم شرکت را آرام کند.

در حال حاضر این خانه یک جاذبه گردشگری وحشتناک است. پلان عجیب و غریب آن شامل راه پله ای است که به جایی نمیرسد، دریچه ای که به هیچ چیز باز نمی‌شود و عدد سیزدهم که در دکوراسیون عجیب خانه نوشته شده است.

فیلم The Exorcism Of Emily Rose (2005)

فیلم ترسناک واقعی , فیلم واقعی ترسناک , فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم ترسناک بر اساس واقعیت , فیلم های ترسناک واقعی
ترسناک ترین فیلم واقعی
  • کارگردان: اسکات دریکسون
  • تهیه‌کننده: تام روزنبرگ، پل هریس بردمن، بو فلین و گری لوکزی
  • نویسنده: اسکات دریکسون و پل هریس بردمن
  • بازیگران: لورا لینی، جنیفر کارپنتر، تام ویلکینسون، کلم فیور، مری بت هرت، هنری چرنیع و شهره آغداشلو
  • موسیقی: کریستوفر یانگ

بسیاری معتقدند این فیلم داستانی است، جن گیری امیلی رز به طور تکان دهنده ای بر اساس یک داستان واقعی درباره دختری به نام آنلیش میشل ساخته شده است. هنگامی که آنلیسه در نوجوانی به سر می‌برد. خود را در حالت خلسه در حال سیاه شدن دید. این حالت شبیه خلسه به آرامی به چیزهایی تبدیل شده است که کابوس ها از جمله، تشنج، خیس کردن تخت و نفس تنگی‌هایی غم انگیز ایجاد می‌کرد. به گفته آنلیس، او دارای پنج دیو بود که برای بدست آوردن قدرت بر بدن او با یکدیگر می‌جنگیدند. فیلم ممکن است ترسناک باشد، اما ترسناک تر از آن وحشت تصور کردن این تصاویر در واقعیت است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت است که در لیست ما توانسته در رتبه یک قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *