بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول ؛ از امیر خان تا اسکارلت ویچ

از امیر خان، برادر میس مارول گرفته تا گامورا خواهر نبیولا و حتی ثور، برادر لوکی. بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول شامل افراد زیادی می‌شوند.

جدیدترین سریال دنیای سینمایی مارول، میس مارول،‌ یکی از دوست داشتنی‌ترین و بهترین خواهر و برادر ها در MCU را به ما معرفی کرد. درحالی که کاملا خان تلاش می‌کند تا با والدینش ارتباط برقرار کند، او امیر، برادرش را دارد که واسطه‌ای بین کاملا و والدینشان می‌شود.

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول

از امیر خان تا اسکارلت ویچ

شما می‌توانید فهرست بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

اما امیر تنها برادر خوب در دنیای سینمایی مارول نیست. ثور علی‌رغم خیانت‌های فراوانش، همیشه به لوکی علاقه داشت.


گامورا پس از اینکه فهمید نبیولا تنها یک خواهد می‌خواهد، با او آشتی کرد. و شوری نیز تمام گجت‌های ابرقهرمانی از جمله تجهیزات ویبرانیومی را برای برادرش تچالا ساخت. خواهر و برادرهای بسیار زیادی در دنیای سینمایی مارول وجود دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

امیر خان (Aamir Khan)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
امیر خان در سریال میس مارول

رابطه کاملا خان با والدینش از بهترین رابطه‌های خانوادگی در دنیای سینمایی مارول نیست. او دائماً با مادر سخت‌گیرش سر و کله می‌زند. هرچند که پشت تمام این مشاجره‌ها، عشقی مادرانه وجود دارد. همچنین او تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند با پدرش ارتباط برقرار کند.

در سوی دیگر، کاملا رابطه خوبی با برادر بزرگترش، امیر دارد. امیر همیشه به او گوش می‌دهد و با شوخی‌های گوناگون کاملا را می‌خنداند. همچنین زمانی که کاملا سعی می‌کند با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند، امیر به عنوان یک میانجی، به کاملا کمک کرده و تبدیل به یکی از بهترین برادر ها در دنیای سینمایی مارول می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گامورا (Gamora)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
گامورا در آغوش نبیولا در فیلم نگهبانان کهکشان 2

در بخش دیگری از کهکشان، گامورا به عنوان یکی از بهترین خواهر ها در MCU شناخته می‌شود. در طول اولین فیلم نگهبانان کهکشان و البته بخش زیادی از فیلم دوم، نبیولا مصمم بود تا خواهر خوانده‌اش، گامورا را شکست دهد. اما همونطور که معلوم است، هیچ نفرتی واقعاً در میان آن‌ها وجود ندارد. رقابت آن‌ها نتیجه این است که تانوس آن‌ها را در دوران کودکی مجبور به مبارزه با یکدیگر برای کسب رضایت می‌کرد.

در طول مبارزه این نبیولا و گامورا در سیاره ایگو،‌ نبیولا گفت: “تو کسی بودی که می‌خواستی برنده شی و من فقط یک خواهر می‌خواستم!” در یکی از زیباترین لحظات دنیای سینمایی مارول، گامورا خواهرش را به آغوش می‌گیرد. در نهایت و پس از سال‌ها درگیری، گامورا و نبیولا تبدیل به یکی از بهترین خواهر و برادر ها در MCU می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

سارا ویلسون (Sarah Wilson)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
سم و سارا ویلسون در سریال فالکون و سرباز زمستان

با اینکه سریال فالکون و سرباز زمستان مورد پسند مخاطبان قرار نگرفت، اما با نشان دادن خانواده و زندگی سم ویلسون خارج از انتقام جویان، جنبه جذابی از این شخصیت را به مخاطبان نشان داد. در این سریال طرفداران با خواهر سم، سارا ویلسون آشنا شدند. مادری مجرد که تجارت ماهیگیری خانوادگی ویلسون‌ها را به کمیک پسرانش در لوئیزیانا اداره می‌کنند.

در طول سریال، ما کمی بیشتر با زندگی سم و سارا در دوران کودکیشان آشنا می‌شویم. همچنین زمانی که سم تلاش می‌کند تا در رابطه با تبدیل شدن به کاپیتان آمریکای بعدی تصمیم بگیرد، سارا به او در این تصمیم گیری مهم کمک می‌کند. این او را تبدیل به یکی از بهترین خواهر ها در دنیای سینمایی مارول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واندا مکسیموف (Wanda Maximoff)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
واندا مکسموف و پیترو مکسموف (رالف بونر) در سریال وانداویژن

از آنجایی که برادر دوقلوی واندا، پیترو در اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول کشته شد، طرفداران نتوانستند تعامل زیادی بین دوقلوهای مکسیموف را ببینند. اما فلش بک‌های سریال وانداویژن، باعث شد تا بتوانیم از آن‌ها در لیست بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول نام ببریم. این فلش بک‌ها نشان دادند که پس از مرگ والدینشان، واندا و پیترو تنها یکدیگر را داشتند.

در ادامه آن‌ها داوطلب می‌شوند که توسط هایدرا مورد آزمایش قرار گرفته و ابرقدرت‌های خود را به دست آورند. عشق واندا به برادرش، دلیل اصلی ایجاد شخصیت اندوهگین و افسرده واندا پس از مرگ پیترو در تمام آثار آینده مارول شد.

بیشتر بخوانید:

شوری (Shuri)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
شوری در فیلم پلنگ سیاه

یکی دیگر از بهترین خواهر ها در دنیای سینمایی مارول ساکن آفریقا و کشور خیالی واکاندا است. اگرچه شوری مهربان‌ترین خواهر مارول نیست و در هر فرصتی برادرش را مسخره می‌کند، اما او بدون شک باهوش‌ترین خواهر در تمام دنیای سینمایی مارول است.

شوری تمام فناوری‌های ویبرانیومی پلنگ سیاه را طراحی می‌کند. پلنگ سیاه نیز از تمام این فناوری‌ها استفاده کرده و بدون آن‌ها، نمی‌توانست عضو مهمی در انتقام جویان باشد. این شوری را به یکی از بهترین خواهر ها در MCU تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شو شیالینگ (Xu Xialing)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
شو شیالینگ در سکانس پس از تیتراژ فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

هنگامی که شانگ چی برای اولین بار با خواهرش شیالینگ ارتباط برقرار می‌کند، او در یک باشگاه زیرزمینی با شانگ چی مبارزه می‌کند. اما علاوه بر شیالینگ، شانگ چی نیز یکی از بهترین برادر ها در MCU است و این مبارزه باعث نمی‌شود ارتباط آن‌ها برای همیشه تحت از بین برود. بلکه این مبارزه باعث شد آن‌ها باری دیگر همانند قدیم، خواهر و برادر یکدیگر باشند. هرچند که شیالینگ از شانگ چی عصبانی است که او برخلاف حرفش، در کودکی شیالینگ را ترک کرده و به پیش او باز نگشت.

در پایان فیلم، شانگ چی بخشش شیالینگ را به دست آورد. آن‌ها در پایان فیلم باهم متحد می‌شوند تا با پدرشان مبارزه کنند. اگرچه پایان فیلم نشان می‌دهد که احتمالاً شیالینگ همچنان قصد ندارد به کارهای خوب روی آورد، اما این باعث نمی‌شود تا آن‌ها را در لیست بهترین خواهر و برادر ها در MCU قرار ندهیم.

بیشتر بخوانید:

ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
ناتاشا رومانوف در کنار یلنا بلووا در فیلم اختصاصی بیوه سیاه

فیلم انفرادی بیوه سیاه که مدت‌ها منتظر آن بودیم، فاش کرد که ناتاشا رومانوف زمانی عضو یک خانواده از جاسوسان شوروی در حومه ایالات متحده در زمان جنگ سرد بود. زمانی که خانواده واقعی ناتاشا کشته شدند، او و یلنا تبدیل به خواهران ناتنی شدند که با این خانواده روسی زندگی می‌کنند.

ناتاشا در طول دروانی که در اتاق قرمز بود، تا پیش از پیدا کردن یک راه فرار، همواره مراقب خواهد کوچکترش بود و از امنیت او مطمئن می‌شد. در نبرد نهایی این فیلم نیز یلنا ناتاشا را در آغوش کشیده و رابطه‌شان را تبدیل به یکی از بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ثور (Thor)

بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول
ثور و لوکی در اولین فیلم ثور

مهم نیست که لوکی چندبار به ثور خیانت کرده و یا آزگارد را به خطر انداخت؛ خدای رعد هرگز به برادرش پشت نخواهد کرد. این ثور را تبدیل به یکی از هترین برادر ها در دنیای سینمایی مارول می‌کند. خدای شرارت، همیشه با روش‌هایی جدید به ثور خیانت می‌کرد زیرا او به برادر بزرگترش که حاکم بر حق آزگارد بود، حسادت می‌کرد.

در فیلم رگناروک و در سکانس آسانسور، ثور به لوکی می‌گوید: “لوکی، من تو رو با تمام دنیا عوض نمی‌کنم!” ظاهر تام هیدلستون در نقش لوکی در این سکانس بسیار میخکوب کننده، و هیجان او نیز کاملاً آشار است. شاید حتی بتوانیم لوکی را نیز با وجود تمام حیله‌گری‌ها، جزو بهترین برادر ها در MCU محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین خواهر و برادر های دنیای سینمایی مارول

آیا گامورا و نبیولا خواهر هستند؟

گامورا و نبیولا خواهرهای ناتنی و هر دو فرزند خوانده‌های تانوس هستند که از خانواده واقعی‌شان جدا شده‌اند.

آیا شوری لباس پلنگ سیاه را ساخت؟

بله. پلنگ سیاه یک لباس باستانی و بسیار مهم است اما شوری نسخه‌ای پیشرفته و مملو از تکنولوژی لباس پلنگ سیاه را برای برادرش تچالا ساخت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *