بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند در MCU باشند

مارول شخصیت‌های بسیاری را در دنیای سینمایی‌اش به تصویر نکشیده است. همراه ما باشید تا به بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند بپردازیم.

حیوانات در فیلم‌ها و سریال‌های مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) نقش بسیار زیادی دارند و به شدت مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. این حیوانات اغلب بار کمدی فیلم را برای مخاطب ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که فیلم یا سریالی که در آن حضور دارند دارای تنوع و فضای خاص‌تری باشد. مارول از این حیوانات باز خورد بسیار خوبی داشته است و می‌بینیم که همچنان حیواناتی در فیلم‌های این کمپانی نقش اساسی‌ای دارند.

برای مثال جدیدترین حضور حیوانات در فیلم‌های مارول مربوط به فیلم ثور: عشق و رعد می‌شود. در این فیلم دو بز به عنوان هدیه به ثور داده شدند که مدام در حال جیغ زدن بودند. آن‌ها طنزهای بسیار جالب و خوبی را به فیلم اضافه کردند که باعث شد فیلم تنوع داشته باشد و همچنین، حضور آن‌ها برای ثور بسیار کارایی داشت و به او در نجات پیدا کردن از شهر آمنیپاتنس کمک کردند.

حضور حیوانات نه تنها به شناخت بیشتر نسبت به شخصیت اصلی فیلم کمک می‌کنند، علاوه بر آن به او در کارهایی که به تنهایی از پس آن‌ها بر نمی‌اید کمک بسیار خوبی خواهند کرد. مارول در کمیک‌های (بهترین کمیک های مارول 2022) خود حیوانات بسیار زیادی به داستان‌هایش اضافه کرد است، اما همچنان از خیلی از آن‌ها در دنیای سینمایی‌اش استفاده نمی‌کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 تا سریال های برتر MCU

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند در MCU باشند

  • حیواناتی که مارول باید به تصویر بکشد

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

حیواناتی که در این مقاله شما معرفی می‌کنیم، جزو بهترین شخصیت‌هایی (بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی) هستند که در کمیک‌های مارول حضور دارند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند بپردازیم.

لاک جائو (Lockjaw)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
برترین شخصیت های حیوانی که می توانند وارد MCU شوند

یکی از شخصیت‌های برتر حیوانی که می‌توانند وارد دنیای سینمایی مارول شوند لاک جائو است که یک سگ از نژاد بولداگ می‌باشد. لاک جاو در جزیره آتیلان به دنیا آمد. او بارها با نا انسان‌ها همکاری داشته و در شکست دشنمنان‌شان به آن‌ها کمک می‌کرد. قدرت‌های او توسط نیروهای شیطانی به وجود آمدند و توسط ماکسیموس دیوانه، دستکاری شدند.

لاک جائو قدرت سفر در ابعاد زمان و مکان را دارد و جزو حیوانات سلطنتی محسوب می‌شود. این سگ در گروه نا انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و در بسیاری از نبردها آن‌ها را همراهی کرده است. او در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) حضور ندارد، اما می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای حضور در این دنیای سینمایی باشد.

رد وینگ (Redwing)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به دنیای سینمایی مارول بپیوندند

ردوینگ نیز از نظر فنی در دنیای سینمایی مارول حضور دارد، اما به عنوان یک حیوان شناخته نمی‌شود. رد وینگ که در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی معرفی شد، یک پهپاد به عنوان بخشی از لباس مخصوص فالکون است. این پهپاد همچنان در دنیای مارول حضور دارد و آخرین با در سریال فالکون و سرباز زمستان به تصویر کشیده شد.

رد وینگ به سم ویلسون در کمیک‌هایش (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) کمک می‌کند تا به جاهایی که دسترسی ندارد وارد شود و در مأموریت‌ها او را کمک کند. اگر چه رد وینگ در کمیک‌ها یک ارتباط تلپاتیک با سم دارد، اما در قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا به احتمال زیاد شاهد همکاری دوباره او با سم خواهیم بود. رد وینگ یکی از برترین شخصیت های حیوانی که می توانند وارد دنیای سینمایی مارول شوند محسوب می‌شود.

زابو (Zabu)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
برترین شخصیت های حیوانی که می توانند وارد دنیای سینمایی مارول شوند

در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون، دنیاهای زیادی (بهترین جهان های موازی مارول) به تصویر کشیده شد که یکی از آن‌ها سرزمین وحشی بود. این سرزمین همانطور که اسمش مشخص می‌شود، سرزمین بسیار خطرناکی است و جانورانی مانند دایناسورها (معرفی و تحلیل بهترین سریال ها درباره دایناسورها) و موجودات ما قبل تاریخ در آن پرسه می‌زنند. در میان ساکنان این سرزمین کازار و زابو هم حضور دارند و در آنجا زندگی می‌کنند.

مارول (بهترین انیمیشن های مارول) با نشان دادن این دنیا، احتمال حضور زابو در فیلم‌های آینده‌اش را بیشتر کرده است. احتمال این مورد وجود دارد که در آینده، دنیای سینمایی مارول این دنیا به تصویر کشیده شود و در همان فیلم کازار و زابو وارد خواهند شد. زابو و کازار، بعد از نجات یکدیگر از یک حادثه به شدت با هم صمیمی شدند و وفاداری خود را به هم ثابت کردند. زابو جزو بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به دنیای سینمایی مارول بپیوندند قرار می‌گیرد.

فین فنگ فوم (Fin Fang Foom)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
شخصیت های برتر حیوانی که می توانند وارد دنیای سینمایی مارول شوند

اژدهایان زیادی از کمیک‌های مارول (بهترین کمیک های مارول تاریخ) وجود دارند که شایسته پیوستن به دنیای سینمایی مارول هستند. بعضی از آن‌ها قبلاً در این دنیا به تصویر کشیده شدند، مانند محافظ بزرگ در شانگ چی و افسانه ده حلقه یا شولو در سریال مشت آهنین. این احتمال وجود دارد تا از طریق شانگ شی، اژدهایان دیگری به این دنیای سینمایی اضافه شوند که یکی از آن‌ها فین فنگ فوم باشد.

فین فنگ فوم یک ماکلوان است، یک موجود بیگانه در حال تغییر شکل که اغلب خود را به عنوان یک اژدها (بهترین فیلم‌های اژدها محور) نشان می‌دهد و اغلب در کمیک با مرد آهنی مخالفت‌هایی داشته است. فین فنگ فوم علاوه بر اینکه یک نیروی غول‌پیکر و فوق‌قوی می‌باشد، در فن‌آوری نیز مهارت بالایی دارد. فین فنگ فوم جزو برترین شخصیت های حیوانی که می توانند وارد MCU شوند قرار می‌گیرد.

دویل دایناسور (Devil Dinosaur)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

شخصیت دیگری می‌تواند از طریق سرزمین وحشی یا حداقل از یکی از دنیاهای موازی در چند جهانی (بهترین سوپرایز های دکتر استرنج در جهان های موازی جنون)، جایگاه خود را در دنیای سینمایی مارول پیدا کند. دایناسور شیطان یک دایناسور غول پیکر، قرمز و باهوش است که برای اولین بار توسط خالق کمیک افسانه‌ای، جک کربی در سال 1978 ساخته شد و امیدوار بود که در بین جوانان محبوب شود. این اژدها معمولاً با همراهانش، پسر ماه، یک انسان نما کوچک شبیه میمون، و دختر ماه، یک نابغه نه ساله، مرتبط است.

اگرچه آن‌ها تازه در سال 2016 شروع به تشکیل تیم کرده‌اند و به احتمال زیاد اگر زمانی به دنیای مارول (بهترین ایستراگ های دنیای سینمایی مارول) بیایند، دختر ماه را برای پیوستن به دایناسور شیطانی انتخاب می‌کنند. این دایناسور نسبت به او و پسر ماه پیوند خاصی دارد. اگر چه انیمیشن آن‌ها در دیزنی پلاس در حال ساخت است، اما معلوم نیست که چه زمانی می‌توانید شاهد حضور لایو اکشن آن‌ها در دنیای مارول باشید.

ثوری (Thori)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

ثور قبلاً همراهان حیوانی مانند دو بز که در قسمت چهارم به تصویر کشده شد، داشته است، اما به نظر می‌رسد که او احتمالاً آ‌ن‌ها را در نیو آسگارد رها کرد و به ماجراجویی خود با دختر جدیدش، لاو پرداخته است. بنابراین، مارول می‌توانند به این خانواده حداقل یک نفر اضافه کند و بهترین انتخاب می‌تواند ثوری باشد. او یکی از توله سگ‌های گارم و هل ولف، دو سگ جهنمی آسگاردی می‌باشد.

ثوری در واقع توسط لوکی بزرگ شد، اگرچه او در نهایت ثور را همراهی کرد. از آنجایی که او یک سگ جهنمی است، توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد که تماشای مبارزه ثوری می‌تواند بسیار جالب باشد. او توانایی‌هایی مانند توانایی صحبت کردن و نفش آتش را دارد. طرفداران احتمالاً باید مدت زیادی صبر کنند تا ثوری را در دنیای مارول ببینند، زیرا قسمت پنجم ثور هنوز معرفی نشده است.

بتز (Bats)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

سگ‌های زیادی در کمیک‌های مارول وجود دارد، اما هیچ‌کس به اندازه سگ دکتر استرنج، منحصربه‌فرد نیست. دکتر استرنج زمانی که به عنوان دامپزشک کار می‌کرد، بتز را به فرزندی پذیرفت، البته پس از اینکه لوکی به عنوان جادوگر اعظم جایگزین شد. وقتی دکتر استرنج و لوکی شروع به مبارزه کردند و بتز سعی کرد کمک کند، قلبش از کار افتاد و کشته شد. با این حال، او در نهایت به عنوان یک روح بازگشت و از آن زمان در کنار دکتر استرنج بوده است.

این یک عنصر داستانی فوق‌العاده برای دکتر استرنج در دنیای مارول خواهد بود. تماشای مرگ این سگ روی صفحه نمایش برای مخاطبان بسیار غم انگیز است؛ بنابراین شاید بتوان منشأ او را با زنده شدن دوباره سگ دوران کودکی‌اش به عنوان یک شبح تطبیق داد. احتمال این که مارول در آینده، در زمینه حیوانات انتقام حویان اثری تولید کند وجود دارد.

لاکهید (Lockheed)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

سریال جدید میس مارول با اقتباس از منشأ کامالا و معرفی او به عنوان یک جهش یافته، آینده دنیای سینمایی مارول را کاملاً تغییر داد. این موضوع در را کاملاً باز کرد تا در نهایت جهش یافته‌ها و مردان ایکس (بهترین اعضای مردان ایکس) در این دنیا گنجانده شوند. اگرچه اخیراً چیزی از این دست در کامیک کان اعلام نشده است، اما هنوز هم امیدواریم که آن‌ها به طور پیوسته در حماسه چند جهانی وارد بازی شوند. یکی از این مردان ایکس که بسیاری از طرفداران امیدوارند در این دنیا حضور پیدا کند، کیتی پراید می‌باشد و زمانی که او معرفی شد، می‌توانند به معرفی اژدهای خانگی او، یعنی لاکهید بپردازند.

لاکهید در واقع اولین حضور لایو اکشن خود را در فیلم جهش یافته‌های جدید به عنوان همراه مجیک انجام داد. او یک بیگانه کوچک بنفش رنگ و به اژدها شباهت دارد که پیوند عمیق و همدلانه‌ای با کیتی ایجاد می‌کند. او کاملاً باهوش است و حتی قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌باشد. او یک جنگجوی شجاع و وفادار در گروه (بهترین گروه های ابرقهرمانی) خود است که می‌تواند در آینده دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد.

سربروس (Cerberus)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

یکی از هیجان‌ انگیزترین لحظات در فیلم ثور: عشق و رعد (بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول) زمانی است که هرکول معرفی می‌شود. او یکی از اعضای قدیمی انتقام جویان می‌باشد و از آنجایی که زئوس در این فیلم حضور داشت، دیدن او جای تعجب نداشت، اما به نظر می‌رسد که ممکن است او را تا حدودی به یک آنتاگونیست تبدیل کنند، حداقل در ابتدای فیلم بعدی که او در آن ظاهر می‌شود. در فیلم بعدی ثور احتمال حضور سربروس وجود دارد.

سگ سه سر یک شخصیت محبوب از اساطیر یونان است که با هرکول ارتباط دارد. همانطور که گفته شد، احتمال حضور او در فیلم بعدی ثور (تاریخ اکران فیلم ثور 5) وجود دارد و می‌تواند فضای این فیلم را به شدت متنوع کند و به جذابیت فیلم اضافه نماید. سربروس یکی از حیوانات بسیار پر طرفدار کمیک است و در آینده مارول می‌تواند حضور بسیار هیجان انگیزی داشته باشد.

آلپاین (Alpine)

بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند
بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند

همه شخصیت‌های حیوانی در کمیک‌ها، غول پیکر و دارای قدرت‌های ابرقهرمانی (بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان) نیستند. برخی از بهترین حیوانات خانگی هیچ قدرتی ندارند و تنها یک حیوان عادی هستند. یکی از حیوانات محبوب کمیکی، گربه سرباز زمستان به نام آلپاین است. این گربه با باکی ارتباط دوستانه بسیار خوبی برقرار می‌کند و این حتی برای خود باکی عجیب به نظر می‌رسید. ر آینده دنیای سینمایی مارول، آلپاین می‌تواند به داستان باکی اضافه شود و لحظات خوبی را به تصویر بکشد. احتمال حضور آلپاین در قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های حیوانی که می توانند به MCU بپیوندند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *