بهترین حضورهای افتخاری در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

مارول با کامئوها و حضورهای افتخاری بعضی شخصیت‌ها، مخاطب را شگفت زده می‌کند. همراه ما باشید تا به بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022کامئوها و حضورهای افتخاری زیادی در فیلم‌هایش به تصویر کشیده است. یکی از معروف‌ترین کامئوها در سری فیلم‌های این کمپانی، حضور استنلی، سازنده شخصیت‌های مرد عنکبوتی، مرد آهنی، دکتر استرنج و… است. این کامئوها تنها معمولاً در چند ثانیه اتفاق می‌افتند و در اکثر مواقع بار کمدی دارند.

مارول تا قبل از فاز چهارم دنیای سینمایی‌اش از استنلی به عنوان کامئو در فیلم‌هایش استفاده می‌کرد، اما پس از مرگ او در سال 2019، کامئوهای استنلی برای همیشه از مخاطبان سینما گرفته شد. در فیلم‌های مارول همچنان می‌توانیم عکس‌های استنلی را در گوشه و کنار سکانس‌ها مشاهده کنیم، اما کامئوهای دیگری هستند که شاید برای شما جالب باشند.

فاز چهارم مارول پر از فیلم‌ها و سریال‌های (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) ابرقهرمانی بود که مارول توانست کامئوهای زیادی در آن‌ها نمایش دهد. این کامئوها به صورت حضور چند دقیقه‌ای یا بیشتر بودند که مخاطبان با دیدن آن‌ها بسیار شگفت زده شدند. در ایتن مقاله قصد داریم تا بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

بهترین حضورهای افتخاری در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

  • حضور افتخاری های غافلگیر کننده

شما می‌توانید فهرست بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

کامئوهای مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) معمولاً به طوری هستند که تنها طرفداران در نگاه اول متوجه آنان می‌شوند. برای یک فرد عادی شاید این کامئوها معنی خاصی نداشته باشند، اما برای طرفداران اینگونه نیست. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

کوییک سیلور در سریال واندا ویژن

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم مارول

در اوایل سال 2021، واندا ویژن اولین سریال دیزنی پلاس بود و هنوز هم از نظر بسیاری از طرفداران بهترین سریال مارول می‌باشد. این سریال در مورد شخصیت واندا روایت می‌شود که یک شهر را به تسخیر خود در آورده است و واقعیتی برای خود ساخته که در آن به همراه ویژن و بچه‌هایش زندگی می‌کنند. این سریال بسیار معمایی است و تا آخرین لحظه مخاطب را در حس کنجکاوی خودش رها می‌کند.

داستان سریال از آنجایی عجیب‌تر می‌شود که در قست پنجم ما شاهد حضور کوییک سیلور هستیم. این بسیار برای بینندگان هیجان انگیز بود که برادر واندا با بازی ایوان پیترز، بازیگر سری مردان ایکس به عنوان کامئو در سریال حضور دارد.این اولین باری بود که در دنیای مارول به دنیاهای موازی اشاره می‌شود و جزو برترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

مت مورداک در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

فیلم مرد عکبوتی: راهی به خانه نیست تا قبل از اکران شایعه‌های زیادی را به دنبال داشت. از حضور دو مرد عنکبوتی دیگر تا دردویل که به شدت هواداران را هیجان زده کرده بود.

پس از اکران فیلم، دقایق زیادی نمی‌گزرد که مت مورداک به عنوان وکیل پیتر به صورت ناگهانی ظاهر می‌شود و طرفداران را شگفت زده می‌کند. چارلی کاکس یک حضور بسیار کوتاه در قامت مت مورداک داشت که نشان می‌دهد، او این دنیای سینمایی نقش مهمی در آینده خواهد داشت.

 

توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

بهترین کامئوها در فاز چهارم مارول
برترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel

بدون شک یکی از هیجان انگیزترین کامئوهای برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel ، حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) است. تا یک سال قبل از اکران این فیلم شایعاتی مربوط به حضور این دو بازیگر در قسمت سوم فیلم رد عنکبوتی مطرح شده بود و طرفداران به شدت برای این موضوع امیدوار بودند.

بعد از اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) و دیدن این دو شخصیت دوست داشتنی در این فیلم، طرفداران بسیار هیجان زده شدند. این فیلم هر آنچه که طرفداران می‌خواستند را به آن‌ها داد و فیلم بسیار موفقی بود. البته طرفداران از قبل می‌دانستند که این دو بازیگر به عنوان مرد عنکبوتی در این فیلم حضور دارند، اما اندرو گارفیلد همواره تا قبل از اکران، حضور خود در این فیلم را تکذیب می‌کرد.

ویلسون فیسک در سریال هاکای

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

سریال هاکای در سال 2021 در شبکه دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال وقایع بعد از فیلم انتقام جویان: پایان بازی و تأثیرات آن‌ها بر روی زندگی کلینت بارتون را نشان می‌دهد.

قبل از انتشار این سریال شایعه‌های مربوط به حضور ویلسون فیسک ر دنیای مارول وجود داشت، اما مشخص نبود که ابتدا در کجا ما او را خواهیم دید. حضور او در این سریال کوتاه بود، اما در مدت زمان حضورش بسیار هیجان انگیز ظاهر شد.

کارول دنورس و بروس بنر در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
کامئوهای برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel

یکی از برترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel حضور کارول دنورس و بروس بنر در صحنه بعد از تیتراژ فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی) است. این بسیار برای طرفداران مورد توجه قرار گرفت که این دو شخصیت به چه دلیل در این فیلم حضور داشتند، زیرا وانگ به سراغ شانگ چی آمد و ده حلقه افسانه‌ای او را به کارول و بروس نشان داد.

آن‌ها در مورد قدرت بسیار زیاد این حلقه‌ها صحبت کردند و گفتند که انرژی بسیار زیادی را از خود آزاد می‌کند. این حضور کوتاه در فیلم شانگ چی برای طرفداران بسیار جالب بود و این امیدواری را به آن‌ها می‌دهد که شانگ چی در انتقام جویان بعدی حضور دارد. این فیلم در فاز چهارم مارول، تنوع زیادی داشت و تقریباً جزو آثار متفاوت و برتر (بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022) این کمپانی قرار می‌گیرد.

اروس و پیپ در فیلم ابدی ها

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
برترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

با وجود اینکه فیلم ابدی‌ها تنها فیلم دنیای سینمایی مارول می‌باشد که در سایت راتن رتبه بسیار بدی را به خود اختصاص داده است و طرفداران را ناامید کرد، اما این باعث نشده که طرفداران به قسمت دوم این فیلم در فاز 6 امیدوار نباشند. این فیلم انتظارات طرفداران را بر آورده نکرد و نتوانست فیلم موفقی باشد، اما کامئویی دارد که برای قسمت بعدی این فیلم آن‌ها را هیجان زده می‌کند.

در سکانس بعد از تیتراژ فیلم ابدی‌ها، ما شاهد ورود اروس و پیت هستیم که شاید بسیاری از بینندگان آن‌ها را نشناسند، اما کسانی که با کمیک‌های مارول آشنایی دارند متوجه شدند که این شخصیت دقیقاً چه کسی است. اروس برادر تانوس می‌باشد که در صحنه بعد از تیتراژ این فیلم وارد می‌شود و مشخص نیست که کدام فیلم مارول دوباره باز می‌گردد. این کمئو جزو بهترین کامئوها در فاز چهارم مارول قرا می‌گیرد.

کنگ فاتح در سریال لوکی

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

یکی از کمئوهایی که ابر شرور آینده دنیای سینمایی مارول را مشخص کرد، در سریال لوکی به تصویر کشیده شد. این سریال جزو برترین سریال‌های مارول (بهترین سریال های مارول 2022) است و که داستان لوکی را بعد از انتقام جویان: پایان بازی نشان می‌دهد. در فیلم انتقام جویان: پایان بازی، بعد از اینکه انتقام جویان به سال 2012 سفر کردند، لوکی موفق شد با به دست گرفتن تستراکت فرار کند.

لوکی بعد از فرار، توسط سازمان تی وی ای دستگیر شد و با آن‌ها جهت پیدا کردن مجرم زمانی همکاری کرد. در طول این سریال او متوجه می‌شود که سازمان تی وی ای توسط شخص مرموزی اداره می‌شود که هیچکس او را نمی‌شناسد. آن‌ها پس از رسیدن به قلعه‌ای که در خارج از زمان قرار داشت با کنگ فاتح رو به رو می‌شوند.

جولیا لوییز دریفوس در فیلم بیوه سیاه

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

جولیا لوییز دریفوس در فیلم بیوه سیاه به عنوان یک مأمور ویژه ایالات متحده ظاهر شد و برای طرفداران بسیار هیجان انگیز بود. او در صحنه بعد از تیتراژ این فیلم به سراغ یلنا، خواهر ناتاشا رومانوف می‌آید و به او می‌گوید که قاتل خواهرش هاکای است. این موضوع باعث شد که یلنا در سریال هاکای، برای انتقام به سراغ کلینت بارتون بیاید.

این یکی از کامئوهای بسیار هیجان انگیز مارول بود که طرفداران از دیدن جولیا لوییز بسیار خوشحال شدند. او همچنین در سریال فالکون و سرباز زمستان هم کامئو داشته است و می‌توان او را نیک فیوری شروران در نظر گرفت. انتظار می‌رود که او در فیلم ثاندربولتس که در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول قرار دارد، شروران را با یکدیگر متحد کند.

رید ریچاردز در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

مدت‌ها قبل طرفداران خواستار حضور جان کرازینسکی در نقش رید ریچاردز بودند. مارول به واسته طرفداران عمل می‌کند و او را در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) در قامت رید ریچاردز به تصویر می‌کشد. این کامئو در حد چند دقیقه در این فیلم او را نمایش می‌دهد که در انتها شاهد مرگ او توسط اسکارلت ویچ بودیم.

این کامئو به شدت طرفداران را هیجان زده کرد، اما از قبل شایعاتی مربوط به حضور او در این فیلم (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) منتشر شده بود. در این فیلم رید ریچاردز عضو گروه ایلومیناتی است که به عنوان باهوش‌ترین فرد دنیا معرفی می‌شود. او و اعضای ایلومیناتی از ورود دکتر استرنج به دنیای 838 نا راضی بودند و به او گفتند که دکتر استرنج‌ها تا چه حد می‌توانند برای دنیاهای موازی خطرناک باشند.

بلک بولت در دکتر استرنج در چند جهانی جنون

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

همه می‌دانستند که در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج (هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم) قرار است تعداد انگشت شماری از کامئوهای کوتاه وجود داشته باشد، اما هیچ‌کس انتظار نداشت بلک بولت در این فیلم ظاهر شود. این شخصیت با بازیگر بلک بولت که در سریال نا انسان‌ها حضور داشت کمئوی بسیار هیجان انگیزی در این فیلم به تصویر کشید.

دیدن این شخصیت به عنوان بخشی از ایلومیناتی شوکه کننده و هیجان انگیز بود و همچنین او را در ظاهر اصلی کمیکی خود در این فیلم به تصویر کشیدند. او در این فیلم عضو گروه ایلومیناتی می‌باشد و توضیح می‌دهند و کسی است که دکتر استرنج (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) دنیای 838 را به قتل رساند. او این کار را بر خلاف خواسته قلبی خودش انجام داد، اما مجبور بود او را برای جلوگیری از نابود کردن دنیاهای موازی بکشد.

لوکی کلاسیک در سریال لوکی

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

سریال لوکی پر از کامئوهای بسیار عالی بود که یکی از آن‌ها لوکی کلاسیک است. لوکی کلاسیک در سریال اختصاصی لوکی در دنیای پس از مرگ حضور دارد که نقش لوکی پیر را بازی می‌کند. حضور او در این سریال بسیار هیجان انگیز بود و در انتها خود را برای نجات لوکی اصلی (بهترین کمیک های لوکی) فدا کرد و توسط هیولای تاریکی کشته شد.

لوکی کلاسیک با لباس کمیکی جذاب خود به تصویر کشیده شد و حضور بسیار جذابی در این سریال دارد. لوکی پس از کشته شدن در تی وی ای به دنیای بعد از مرگ رفت و با نسخه‌های دیگری از خود (بهترین نسخه های لوکی) روبه رو شد. او با آن‌ها در مورد زندگی‌شان صحبت می‌کند و متوجه می‌شود که همه آن‌ها با او وجه شباهت بسیار زیادی دارند.

بروس کمپبل در نقش پیتزا فروش

بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

یکی از کامئوهایی که جنبه کمدی بسیار زیادی داشت و طرفداران را به شدت خوشحال کرد، حضور بروس بروس کمپبل در نقش یک پیتزا فروش بود. او در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (بهترین سوپرایز های دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) نقش یک پیتزا فروش را بازی کرد و کامئوی بسیار کوتاهی داشت. او تقریباً در همه فیلم‌های سم ریمی حضور دارد و قسمت دوم دکتر استرنج یکی از آن‌هاست.

سم ریمی در سه گانه مرد عنکبوتی (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) خود هم به بروس کمپبل کامئوهای کوتاهی را داده است که طرفداران با او خاطرات زیادی دارند. البته بعدها اعلام شد که او قرار بود در نقش میستیریو در سری فیلم‌های توبی مگوایر ظاهر شود، اما به دلیل لغو ساخت سری فیلم‌های مرد عنکبوتی توبی مگوایر، هیچوقت به تصویر کشیده نشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کامئوها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *