کاریزماتیک ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) ؛ خاص ترین ابرقهرمانان مارول

دنیای سینمایی مارول شخصیت‌های کاریزماتیک زیادی دارد. همراه ما باشید تا به کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول بازیگران (بهترین بازیگران فاز 4 دنیای سینمایی مارول) بسیار خوبی دارد که با نقش آفرینی خودشان در شخصیت‌های کمیکی، لحظات بسیار خوبی را برای طرفداران ساختند. این بازیگران نقش خود را بسیار عالی ایفا کردند و توانستند کاریزمای شخصیت اصلی داستان را به وضوع نمایش دهند. بعضی از طرفداران با دنیای کمیک آشنا هستند و می‌دانند که کارکترهای مارول چه شخصیت و اخلاقی دارند.

به تصویر کشیدن یک شخصیت کمیکی به صورتی که برای طرفداران کمیکی جذاب باشد بسیار کار سختی است و تنها بازیگران بزرگ می‌توانند از پس این چالش بر بیایند. این شخصیت‌ها بسیار عالی در فیلم‌های مارول ظاهر شدند و هر کدام کاریزمای خاص خودشان را دارند که باعث می‌شود بیننده با آن‌ها ارتباط خاصی بگیرد و جزو شخصیت‌های مورد علاقه‌اش باشند.

بعضی از شخصیت‌های مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) به دلیل کاریزمای خاصی که داشتند، توجه بیننده را در هر سکانسی به خود جلب می‌کنند و به قولی نگاه بیننده را می‌دزدند. شاید دوست داشته باشید این شخصیت‌ها را بشناسید؛ به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

کاریزماتیک ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU)

  • خاص ترین ابرقهرمانان مارول

شما می‌توانید فهرست کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

شخصیت‌هایی که در فیلم‌های سینمایی مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) کاریزما دارند جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های این دنیای سینمایی قرار می‌گیرند و توجه زیادی به آن‌ها می‌شود. وقتی یک کاراکتر کاریزما داشته باشد، مخاطب به طور ناخوداگاه جذب او خواهد شد و با دقت بیشتری حرکات او را دنبال می‌کند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

مرد مورچه ای (Ant Man)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
ابرقهرمانان کاریزماتیک دنیای سینمایی Marvel

وقتی صحبت از ضربات مشت و حقه به میان می‌آید، مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) همه چیز را دارد. با توجه به انتخاب بازیگر برای نقش این شخصیت، انتخاب پال راد به عنوان قهرمان نباید تعجب آور باشد. پال راد یکی از بهترین بازیگران هالیوود است و تجربه بازیگری بسیار زیادی دارد که برای اولین بار در سال 2015 در فیلم اختصاصی مرد مورچه‌ای، نقش شخصیت اصلی این فیلم را ایفا کرد.

پال راد با تجربه فراوان در ژانر کمدی (بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021)، صاحب نقش اسکات لنگ است. بخشی از جذابیتی که در شخصیت مرد مورچه‌ای جریان دارد، قطعاً اثر طبیعی شخصیت خود راد می‌باشد. صرف نظر از این دلیل، اسکات لنگ همیشه بینندگان را به شوخی‌های خود می‌خنداند، زیرا آن‌ها کاملاً به موقع و جالب هستند. پال راد در نقش اسکات لنگ یکی از ابرقهرمانان کاریزماتیک دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

نیک فیوری (Nick Fury)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی Marvel

نیروی محرکه موفقیت انتقام جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) نیک فیوری است. او با هوش و توانایی خود در تربیت گروهی از ابرقهرمانان، شایسته حضور در لیست کاریزماتیک ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول است. به نظر می‌رسد فیوری همیشه بر هر تعاملی مسلط می‌باشد، حتی زمانی که با شخصیت‌های شوخ دیگری مانند تونی استارک صحبت می‌کند.

ساکت کردن شخصی مانند لوکی (سریال لوکی) در مکالمه آسان نیست، اما نیک فیوری می‌تواند این کار را بدون نقص انجام دهد و احتمالاً می‌تواند این کار را با هر شخصیتی انجام بدهد. کاریزمای او در انتقام جویان بیشتر می‌درخشد، جایی که تقریباً همه را در هنگام صحبت تحت الشعاع قرار خواهد داد. ساموئل جکسون نقش نیک فیوری را میخکوب کننده ایفا می‌کند و اجرای بی نظیری دارد.

استار لرد (Star Lord)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول

قبل از سال 2014، بسیاری از مردم نمی‌دانستند که استار لرد کیست، مگر اینکه از طرفداران کمیک‌های مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) بوده باشند. نگهبانان کهکشان یک فیلم جاه طلبانه بود، زیرا برای دنیای سینمایی مارول تضمین نمی‌کرد که بینندگان به تماشای فیلمی درباره گروهی از شخصیت‌های ناشناخته علاقه داشته باشند.

خوشبختانه این فیلم با موفقیت زیادی روبرو شد و یک قهرمان جذاب (زن های جذاب کتاب های کمیک) و ناپخته به نام پیتر کویل را معرفی کرد که با نام مستعار استار لرد شناخته می‌شود. امروز او یکی از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول است و این به خاطر رفتارهای کودکانه و ویژگی‌های نمادین او مانند حواس پرتی شرورها با رقص می‌باشد. پیتر کویل بی‌تردید ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که او را به یکی از کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی Marvel تبدیل می‌کند.

راکت راکون (Rocket Raccon)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
ابرقهرمانان کاریزماتیک دنیای سینمایی مارول

اولین حضور راکت راکون در دنیای سینمایی مارول (سوتی های دنیای سینمایی مارول) در قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان بود. درست مانند پیتر کویل، تنها افرادی که قبل از سال 2014 او را می شناختند، طرفداران کمیک هستند. او پرحرف‌ترین شخصیت در گروه نگهبانان است و بعد از کویل در رتبه دوم قرار دارد.

راکت  به عنوان نابغه گروه عمل می‌کند، اما چیزی که او را بسیار خاص کرده، تمسخر شخصیت‌های دیگر است. او با شوخی‌های خود به طور شفاهی از رفتار افراد گروه و دیگران سر در می‌آورد و این سرگرم‌کننده‌ترین ویژگی اوست. گوش دادن به خنده‌های تقلبی بردلی کوپر نسبت به دیگر اعضای نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) بسیار جذاب می‌باشد و راکت را به یکی از ابرقهرمانان کاریزماتیک دنیای سینمایی Marvel تبدیل می‌کند.

والکری (Valkyrie)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

فیلم ثور: رگناروک (بهترین کمیک های ثور) طرفداران را با جنگجوی معروفی به والکری آشنا کرد. برای دوستی با هالک شگفت‌انگیز، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر کلامی، به قدرت خاصی نیاز است که والکری همه آن‌ها را دارد و توانست با هالک ارتباط دوستانه بسیار خوبی برقرار کند و این از شخصیت کاریزماتیک او نشئت می‌گیرد.

آوردن یک شخصیت دوست‌داشتنی جدید به مجموعه‌ای که قبلاً تحت سلطه شخصیت‌های بزرگی مانند لوکی و ثور می‌باشد، بسیار دشوار است، اما والکری اصلاً چنین حسی نداشت. در هر صورت، او احساس می‌کرد که سومین قطعه گم شده در رابطه بین ثور و لوکی (بهترین نسخه های لوکی) بود که تقریباً مانند خواهری که آنها به آن نیاز داشتند عمل کرد. بی پروایی او باعث می‌شود تا مخاطب به او علاقه مند شود و روی این شخصیت حساب ویژه‌ای باز کند.

ثور (Thor)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

خدای رعد در اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول درون این لیست قرار نمی‌گیرد. با این حال، زمانی که فیلم ثور: رگناروک (بهترین نسخه های لوکی) وارد سینما شد، به نظر می‌رسد که کریس همسورث واقعاً به رهبری تایکا وایتیتی تبدیل به شخصیت ثور شده است. قسمت سوم فیلم ثور باعث شد تا طرفداران نگاه ویژه‌ای به این شخصیت داشته باشنو و از همیشه محبوب‌تر شود.

ثور ممکن است خدای قدرتمندی (تمام خدایان در فیلم Thor Love And Thunder) باشد، اما او همیشه در زمان مناسب شوخی می‌کند. او لذتی را که طرفداران هنگام حضور در سینما دریافت می‌کنند، بیشتر خواهد کرد. ثور به همراه گروه نگهبانان کهکشان بسیار جذاب‌تر می‌شود. وقتی ثور با آنهاست تماشای انتقام‌جویان سرگرم‌کننده‌تر خواهد بود.

شوالیه ماه (Moon Knight)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

برای یک بازیگر به اندازه کافی دشوار است که به طور کامل در نقش یک شخصیت ادغام شود. اسکار آیزاک این چالش را داشت که دو شخصیت متفاوت را در یک بدن به نمایش بگذارد و این کار را به خوبی انجام داد. البته این دو شخصیت برای فصل اول سریال شوالیه ماه (معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها و سریال های شبیه به شوالیه ماه) بودند و در ادامه ما شاهد اضافه شدن جیک لاکلی به این دو نفر خواهیم بود.

استیون گرانت و مارک اسپکتور دو فرد کاریزماتیک در بدن یک نفر هستند. هر دوی آن‌ها قدرت شوالیه ماه را کنترل می‌کنند و دیدن تعامل آن‌ها با یکدیگر جالب است. تماشای رفتار جدی و مسلط مارک، اما پس از آن توسط استیون گرانت بسیار پرحرف و مضطرب قطع می‌شود، چیزی است که شولیه ماه (بهترین متحدان شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول) را بسیار خاص می‌کند. استیون و مارک با هم یکی از شخصیت‌های نمادین جدید دنیای سینمایی مارول را تشکیل می‌دهند.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

استیون استرنج (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) مانند نیک فیوری، هنگام تعامل با دیگر قهرمانان در دنیای سینمایی مارول، حس یک رهبر را از خود به جای می‌گذارد. کاریزمای او زمانی رشد می‌کند که او فردی باشد که نسبت به اعمال شخصیت دیگری ابراز ناامیدی یا ناباوری کند. این واکنش او همیشه به شکلی خنده دار و جالب ظاهر می‌شود.

بهترین لحظات دکتر استرنج (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) در فیلم انتقام جویان: پایان بازی است که او چند بار با تونی استارک که شوخ‌ترین شخصیت در دنیای مارول است، تعامل دارد. به نظر می‌رسد که استرنج در شوخی و مهارت مکالمه با استارک مطابقت دارد، حتی گاهی اوقات از او بهتر عمل می‌کند. این به خودی خود یک شخصیت کاریزماتیک را برای او به ارمغان می‌آورد.

کاپیتان آمریکا (Captain America)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

بدون شک یکی از ابرقهرمانان کاریزماتیک دنیای سینمایی مارول استیو راجرز است. اولین فیلم او در سال 2011 به نام کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) اکران شد که با استقبال خوبی همراه بود. استیو شخصیت بسیار شوخی نیست، اما در لحظاتی از فیلم شوخی‌هایی می‌کند که به شدت در سکانس جا میوفتند مخاطب از آن‌ها لذت می‌برد.

در واقع کاریزمای استیو راجرز به دلیل شوخ بودن او دیده نمی‌شود، به این دلیل که او در اکثر موارد بسیار جدی است و سعی در متوقف کردن شرور داستان دارد که باعث شده شجاعت و جدیت او را در نجات مردم شاهد باشیم. او یک رهبر بسیار خوب می‌باشد که انتقام جویان (انتقام جویان مارول و Squid Game ) همواره به او نیاز دارد و در قسمت سوم انتقام جویان، نبود او در کنار تونی استارک حس به شدت حس می‌شد.

مرد آهنی (Iron Man)

کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول
کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول با اکران قسمت اول مرد آهنی (بهترین کمیک های مرد آهنی) در سال 2008 شروع شد. این اتفاق خوبی است که مرد آهنی اولین فیلم بود، زیرا تونی استارک را معرفی کرد که تماشاگران به سرعت عاشق او شدند. تونی شخصیت بسیار شوخ و سرخودی دارد که باعث می‌شود نسبت به دیگر قهرمانان حس خاص‌تری را به بیننده منتقل کند.

استارک به‌عنوان شوخ‌ترین شخصیت در دنیای سینمایی مارول (بهترین ایستراگ های دنیای سینمایی مارول)، تقریباً با هر مکالمه‌ای که در آن شرکت می‌کند، نمایش را می‌دزدد و به ندرت در برابر شخصیت‌هایی مانند نیک فیوری یا دکتر استرنج مورد برتری قرار می‌گیرد. او یک نابغه میلیاردر است که همواره به شیوه خود عمل می‌کند. رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک بهترین بازی ممکن را به مخاطب ارائه می‌دهد و کاریزمای خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *