بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول ؛ مردان عنکبوتی یا خباثت واندا؟

از ورود مردان عنکبوتی به سینمای مارول گرفته تا معنای واقعی عنوان عشق و رعد؛ تمام این موارد جزو بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول هستند.

هر فیلم در دنیای سینمایی مارول حداقل یک پیچش داستانی بزرگ دارد. فاز چهارم این پیچش‌ها را افزایش داده است و ایکاریس در فیلم اترنالز تبدیل به یک شخصیت منفی می‌شود و یا دو پیتر پارکر دیگر به کمک مرد عنکبوتی تام هالند در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حاضر می‌شود. البته که برخی از این پیچش داستان‌ها نظیرو افشای هویت تسک متسر در فیلم بیوه سیاه خوب نبوند.

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول

مردان عنکبوتی یا خباثت واندا؟

شما می‌توانید فهرست بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول

از افشای اینکه واندا مکسیموف شرور اصلی فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون است تا اینکه شخصیت اصلی فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یک قاتل است و حتی معنای واقعی عنوان عشق و تندر برای ثور.

جهت بدست آوردن اطلاعات در رابطه با بهترین‌ها و نقد آثار ابرقهرمانی در ژانرهای مختلف و موضوعات متفاوت به هایلایت ابرقهرمانی صفحه اینستاگرامی فیگار مراجعه کنید:

figar_ir

در این نوشتار قصد داریم تا به بهترین و بزرگترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول بپردازیم.

بیوه سیاه – تسک مستر دختر دریکوف است (Black Widow)

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
آنتونیا دریکوف، تسک مستر بدون ماسک

هنگام اینکه نقاب سرباز زمستان کنار رفت و استیو دوستش باکی را شناخت، و یا مرد عنکبوتی متوجه شد کرکس پدر دختری است که به او علاقه دارد، مخاطبان به سادگی با آن‌ها همذات پنداری کردند. اما هنگامی که به بیوه سیاه می‌رسیم، با کنار رفتن نقاب تسک مستر هیچکس حتی شخص زیر ماسک را نمی‌شناسد.

کمی بعد مشخص می‌شود که او آنتونیا، دختر دریکوف است که تصور می‌شد در یک انفجار کشته شده باشد. البته که ناتاشا مقصر این انفجار بود اما به طور کلی هیچ شخصیت پردازی خاصی برای آنتونیا در نظر گرفته نشده بود و فاش شدن هویت تسک مستر بسیار بدتر از انتظار مخاطبان بود.

بیشتر بخوانید:

اترنالز – ایکاریس شرور است (Eternals)

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول

یکی از بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز چهارم مارول در فیلم اترنالز است. این فیلم با وجود ضعیف بودن، یکی از مهم‌ترین آثار تمام مارول از لحاظ داستانی محسوب می‌شود. ریچارد مدن در این فیلم نقش ایکاریس را بازی کرده است. او به قدری جذاب است که مخاطب ذاتاً به ایکاریس اعتماد می‌کند. به همین دلیل، زمانی مشخص می‌شود او یک شرور بود، یک شوک واقعی ایجاد می‌شود.

عنوان سوپرمن شیبطانی اخیراً در آثار زیادی از جمله سریال The Boys به کار رفته است. اکنون نیز به نظر می‌رسد که ایکاریس تبدیل به سوپرمن شیطانی دنیای سینمایی مارول شده است.

بیشتر بخوانید:

شانگ چی و افسانه ده حلقه – شانگ چی یک قاتل است (Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings)

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
شانگ چی درحال تعریف خاطرات نوجوانی‌اش برای شین

پدر شانگ چی، ون وو، که بیشتر به عنوان ماندارین واقعی شناخته می‌شود، آخرین فرد در لیست طولانی پدران بد دنیای سینمایی مارول است. فیلم شانگ چی افسانه ده حلقه یک اثر اکشن رزمی است، اما فلش بک‌ها آن را به یک درام خانوادگی غم‌انگیز تبدیل می‌کنند. ما در همین فلش بک‌ها می‌بینیم که شانگ چی پس از کشته شدن مادرش و قدم برداشتن پدرش به سمت تاریکی، خانواده‌اش را رها کرد و به آمریکا گریخت.

زمانی که شانگ چی توسط پدرش برای یک قتل ارسال شد، تصور می‌شد که او پیش از انجام قتل به آمریکا فرار کرده باشد. اما یکی از بزرگترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز چهارم مارول در همین فیلم شکل گرفت و ما فهمیدیم که شانگ چی واقعاً یک قاتل است و او پیش از فرار به آمریکا، شخص مذکور را برای پدرش به قتل رسانده بود.

بیشتر بخوانید:

ثور: عشق و رعد – عشق و رعد (Thor: Love And Thunder)

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول

زمانی که تایکا وایتیتی اعلام کرد چهارمین قسمت از فیلم‌های ثور با عنوان ثور: عشق و رعد عرضه خواهد شد و ناتالی پرتمن به نقش خود باز خواهد گشت، طرفداران انتظار داشتند که شاهد یک فیلم اکشن عاشقانه باشند. جین فاستر در این فیلم بازگشت و رابطه عاشقانه‌اش با ثور از سر گرفته شد اما دوامی نشد. همینجا مشخص شد که عشق و رعد به معنی رابطه میان ثور و جین نبود.

در پایان فیلم، گور تقریباً می‌میرد و پیش از مرگش از اترنیتی آرزو می‌کند دخترش را به زندگی بازگرداند. همچنین او از ثور می‌خواهد تا از دخترش محافظت کند و ثور نیز می‌پذیرد. او درنهایت به پدرخوانده دختر گور تبدیل می‌شود اما چیزی که آن را وارد لیست بزرگترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول می‌کند، زمانی است که کورگ ثور و دختر گور را عشق و رعد خطاب می‌کند. اکنون مشخص می‌شود که عنوان عشق و رعد، به این تیم دونفره ثور و دختر گور اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون – واندا شخصیت شرور اصلی است (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
واندا در ظاهر اسکارلت ویچ، شرور فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون

هنگامی که امریکا چاوز در ابتدای فیلم دکتر استرنج و جهان‌های موازی جنون به زمین 616 رسید، استرنج تصمیم گرفت تا از یک ساحره کمک بگیرد. پس او به سراغ واندا، یکی از بهترین اعضای انتقام جویان رفت. اما خیلی زود مشخص شد که واندا خودش به دنبال چاوز بوده و یکی دیگر از بزرگترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز چهارم مارول شکل می‌گیرند.

اگرچه که مشخص بود واندا برای بازه‌ای در این فیلم قرار بود شرور باشد، اما هیچکس فکرش را نمی‌کرد که او شخصیت شرور اصلی فیلم باشد. کتاب دارک هولد واندا را تغییر داده بود و باعث شد که او برای برگشتن به پیش فرزندانش، از آمریکا چاوز استفاده کرده و به دیگر جهان‌های موازی حمله کند تا بتواند پیش پسرانش باشد.

بیشتر بخوانید:

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – مردان عنکبوتی (Spider-Man: No Way Home)

بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول
تصویر اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

علیرغم اینکه مارول همواره حضور توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد را در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست تکذیب می‌کرد، اما هوادان در انتظار حضور آن‌ها در فیلم بودند. اما ناامید نشدن طرفداران، باعث شادی آن‌ها شد و یکی از بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز چهارم مارول را رقم زد.

زمانی که زن عمو می کشته شده است و پیتر پارکر نیز خشمگین‌تر از همیشه قصد کشت گرین گابلین را دارد، همه در انتظار یک پایان برای فیلم هستند. اما زمانی که هیچکس انتظارش را ندارد اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر وارد فیلم می‌شوند و احتمالاً یکی از بهترین سوپرایزهای دنیای سینمایی مارول برای همیشه را رقم زدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 4 مارول

تسک مستر که بود؟

او آنتونیا، دختر دریکوف است که تصور می‌شد در یک انفجار کشته شده باشد.

آیا شانگ چی یک قاتل است؟

بله. او در دوران نوجوانی توسط پدرش برای قتل یک شخص ارسال می‌شود و او این کار را انجام داده و پس از آن به آمریکا فرار می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *