بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند ؛ از دکتر دووم تا استورم

برخی از بهترین شخصیت های کمیک که در MCU نیستند که شامل محبوب ترین شخصیت های کمیک نظیر دکتر دووم و استورم می‌شوند.

درحالی که هنوز اطلاعات زیادی از فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه در دسترس نیست، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این فیلم با معرفی تعدادی از بهترین شخصیت های کمیک های پلنگ سیاه که در دنیای سینمایی مارول نیستند دنیای خود را گسترش دهد.

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

از دکتر دووم تا استورم

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستندارتباط پررنگ واکاندا با بسیاری از شخصیت‌های نمادین مارول نظیر دکتر دووم و استورم باعث می‌شود تا فیلم بعدی پلنگ سیاه بتواند با معرفی آن‌ها، حتی عظیم‌تر از پیش باشد. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین شخصیت های کمیک های پلنگ سیاه که در MCU نیستند بپردازیم.

گرگ سفید (The White Wolf)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
پلنگ سیاه علیه گرگ سفید

حتی با وجود نیمور به عنوان شرور اصلی فیلم پلنگ سیاه، این احتمال وجود دارد که شاهد اشاراتی به گرگ سفید باشیم. گرگ سفید به عنوان برادرخوانده تچالا، از عضوی قابل اعتماد در خانواده به یک شرور تبدیل شد.

گرگ سفید یکی از اعضای سابق پلیس مخفی واکاندا است. هرچند که او درگیری‌های بسیار زیادی با تچالا ایجاد می‌کند. گرگ سفید می‌تواند با حضور در فیلم بعدی پلنگ سیاه، داستان را به خوبی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

آچه‌به (Achebe)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
اولین باری که گروه ایلومیناتی در کمیک‌های مارول گردهم آمدند
بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

آچه‌به یکی از بزرگترین دشمنان پلنگ سیاه است. او جادوگری است که روح خود را به مفیستو فروخت. آچه‌به یکی از بهترین شخصیت های کمیک های پلنگ سیاه که در دنیای سینمایی مارول نیستند است و ارتباط او با جادوی تاریک، می‌تواند نقشش را در دنیای سینمایی مارول پررنگ خواهد کرد.

آچه‌به بسیار غیرقابل پیشبینی، و شبیه به دشمنان کلاسیک بتمن است. این می‌تواند او را به شخصیتی کاملاً منحصر به فرد در دنیای سینمایی مارول تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

بلک بولت (Black Bolt)

بلک بولت رهبر ناانسان‌ها درکمیک‌ها است و بارها با پلنگ سیاه متحد شده است. مهم‌ترین آن‌ها نیز در کمیک Black Panther سال 2005 است که آن‌ها در کنار یکدیگر جنگیدند تا از پادشاهی خود در برابر مگنیتو محافظت کنند.

همچنین لازم به ذکر است که ما نمی‌توانیم بلک بولت را به طور کامل در لیست بهترین شخصیت های کمیک های پلنگ سیاه که در MCU نیستند قرار دهیم. چرا که این شخصیت بخشی یکی از اعضای اصلی ایلومیناتی است که در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون نیز شاهد او بودیم. هرچند که او در این فیلم، نسخه‌ای از یک جهان دیگر بود.

بیشتر بخوانید:

زنزی (Zenzi)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

زنزی یک شرور بسیار قدرتمند است که توانایی کنترل انسان‌ها را دارد. همچنین قدرت دستکاری احساسات و عواطف انسانی، او را قوی‌تر نیز می‌کند.

او می‌تواند مردم را همانند عروسک خیمه شب بازی کنترل کند. این زنزی را به ابرشرور بسیار قدرتمندی در مقابل پلنگ سیاه تبدیل می‌کند. اللخصوص که درحال حاضر، بارون زیمو در واکاندا بازداشت شده است. شاید ما در آینده شاهد همکاری زنزی و زیمو باشیم.

بیشتر بخوانید:

مالیس (Malice)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
مالیس/ناکیا

درحال حاضر دنیای سینمایی مارول یک ناکیا دارد. اما همچنان ناکیای کمیک بوکی یا بهتر است بگوییم مالیس، یکی از بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در دنیای سینمایی مارول نیستند است. مالیس یکی از اعضای اصلی گروه دورا میلاجه، و یکی از بهترین رزمی کاران مارول است.

مالیس سرعت و استقامت بسیار زیادی دارد. او می‌تواند آینده شخصیت ناکیا باشد و یا حتی تبدیل به شخصیت جدیدی در دنیای سینمایی مارول شود که به دورا میلاجه خیانت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تچانا (T’Channa)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
تچانا به عنوان دکتر دووم ماسک خود را در کمیک‌های مارول در می‌آورد

تچانا خواهر تچالا در یک جهان موازی،‌ و یکی از قدرتمندترین نسخه‌های دکتر دووم است. این به راحتی او را تبدیل به یکی از بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در دنیای سینمایی مارول نیستند می‌کند.

احتمال اینکه تچانا دکتر دووم اصلی دنیای سینمایی مارول باشد بسیار کم است. با این حال، احتمال اینکه او در دیگر جهان‌های موازی به نحوی وارد داستان شود نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پلنگ سیاه اولتیمیت (Ultimate Black Panther)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
پلنگ سیاه اولتیمیت یک جهش یافته است

در کنار شخصیت‌های مکمل، نسخه‌های موازی بسیار زیادی از پلنگ سیاه وجود دارند که می‌توانند در دنیای سینمایی مارول نیز دیده شوند. یکی از جالب‌ترین آن‌ها، نسخه اولتیمیت پلنگ سیاه است. این نسخه در جهان 1610 زندگی می‌کند و تفاوت‌های زیادی با پلنگ سیاه 616 دارد. او در این جهان، سوژه اصلی پروژه سلاح ایکس بود؛ پروژه‌ای که در جهان 616 روی ولورین صورت گرفت.

این نسخه از پلنگ سیاه قدرت‌های خود را از آزمایش سلاح ایکس دریافت می‌کند نه گیاه قلبی شکل. پلنگ سیاه اولتیمیت می‌تواند یکی از بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند باشد که در فیلم‌های آینده حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

استورم (Storm)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
استورم و پلنگ سیاه در کنار یکدیگر بر واکاندا فرمانروایی می‌کنند

استورم یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در کمیک‌های پلنگ سیاه است. استورم و پلنگ سیاه در اوایل دهه 2000 ازدواج کردند و این دوره پرتلاطمی را در تاریخ مارول شکل داد که انتقام جویان و مردان ایکس به جنگ یکدیگر رفتند.

علی‌رغم اینکه استورم یکی از بهترین اعضای مردان ایکس است، او حتی می‌تواند در یکی از پروژه‌های مربوط به پلنگ سیاه به دنیای سینمایی مارول معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

دکتر دووم (Doctor Doom)

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند
تصویر دکتر دووم در کمیک‌های مارول

یکی دیگر از محبوب ترین شخصیت های کمیک و البته بهترین شرور های مارول، در لیست بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند نیز قرار می‌گیرد. به همان اندازه‌ای که دکتر دووم دشمن چهار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود، برای پلنگ سیاه نیز دشمن بسیار بزرگی است.

دکتر دووم کشور خودش، لاتوریا را دارد و با ارتش خودش به جنگ واکاندا می‌رود. مهم‌ترین جنگ بین لاتوریا و واکاندا، در اوایل دهه 2000 و در رویداد Doom War رخ داد. آن داستان بزرگ، می‌تواند در دنیای سینمایی مارول نیز شکل گرفته و خط داستانی را به خوبی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

همسر پلنگ سیاه کیست؟

اگرچه که تچالا با چند فرد متفاوت رابطه عاشقانه داشته است، اما می‌توانیم از استورم به عنوان همسر او نام ببریم.

مالیس کیست؟

مالیس رئیس سابق پلیس مخفی واکاندا،‌ یکی از دشمنان پلنگ سیاه و البته نسخه کمیک بوکی شخصیت ناکیا است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *