معرفی سریال ترکی قضاوت (Yargı) + زمان پخش فصل 3 ، داستان و بیوگرافی

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی (که هنوز درحال نمایش است) سریال ترکی قضاوت در ژانر جنایی و درام است. در ادامه از زمان پخش سریال ترکی قضاوت مطلع شوید.

قضاوت یک مجموعه تلویزیونی ترکی محصول شرکت آی یاپیم به کارگردانی علی بیلگین، نوشته سما ارگنکون و به تهیه کنندگی کرم چاتای است. اولین قسمت آن در ژانر درام جنایی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ پخش و با استقبال بسیار بینندگان مواجه شد.

سریال ترکی قضاوت ماجرایی عاشقانه، درام و جنایی دارد. این سریال داستان دادستان ایلگاز، وکیل جیلین و نقطه تلاقی آن‌ها را نشان می‌دهد. آن دو در راه بررسی یک جنایت با هم آشنا می‌شوند. ایلگاز از جیلین می‌خواهد تا وکالت برادرش را برعهده بگیرد. برای پیدا کردن قاتل مجبور می‌شوند با هم هماهنگ شده و همکاری کنند. این همکاری نقطه عطف زندگیشان می‌شود. نقد سریال ترکی قضاوت را در فیگار بخوانید.

زمان پخش سریال قضاوت : هر یکشنبه ساعت 21:30

ژانر سریال ترکی قضاوت : جنایی، درام،‌ عاشقانه

خلاصه داستان سریال ترکی قضاوت

زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

اگر بخواهیم خلاصه سریال ترکی قضاوت را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که این سریال یک سریال جنایی و عاشقانه، درباره یک وکیل و یک دادستان است. وکیل و دادستانی پس از باز شدن یک پرونده قتل، با یکدیگر آشنا می‌شوند.

آن‌ها باید در کنار یکدیگر کار کنند تا قاتل را بیابند. این مسئله باعث ایجاد نقطه‌ای غیرقابل بازگشت در زندگی‌شان می‌شود. خلاصه داستان سریال ترکی قضاوت را به طور کامل، در لینک‌هایی که در ادامه پیوست شده‌اند دنبال کنید و تیزر معرفی فصل جدید قضاوت را تماشا کنید.

تعداد قسمت های سریال قضاوت

دو فصل اول و دوم سریال قضاوت، در مجموع متشکل از 63 قسمت است. فصل سوم نیز از دوم مهر آغاز به پخش می‌کند؛ به همین علت تعداد قسمت های سریال قضاوت به طور کل هنوز مشخص نیست، چون در حال پخش است.

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

کان اورگانجی‌اوغلو (Kaan Urgancıoğlu)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
کان اورگانجی اوغلو در سریال قضاوت

کان اورگانجی اوغلو در سریال قضاوت نقش اصلی بازپرس ایلگاز کایا را ایفا می‌کند. او بازیگر معروف و محبوب ترکیه می‌باشد. محبوب‌ترین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخته‌است، سریال عشق سیاه به کارگردانی هیلال سارال است. کان در سال ۱۹۸۱ در ترکیه متولد شد.

خانواده اورگانجی‌اوغلو، از خانواده‌های مشهور اهل ازمیر هستند. پسر عموی وی توفیق اورگانجی‌اوغلو نیز از بازیگران ترکیه‌ای می‌باشد. کان در سریال نتفلیکس عشق 101، پارنتر پینار دنیز بود و به دلیل محبوبیتی که این زوج داشتند، شرکت آی‌یاپیم تصمیم گرفت در سریال تلویزیونی‌شان از هنرنمایی این زوج سریالی بهره برد.

عکس ایلگاز در قضاوت فصل 3

عکس ایلگاز در قضاوت
عکس ایلگاز در قضاوت

ایلگاز قضاوت کان اورگانجی اوغلو در فصل 3 سریال قضاوت حضور دارد؟

حضور کان اورگانجی اوغلو در فصل 3 سریال قضاوت قطعی است. اما اینکه آیا ایلگاز مرده است ؟ یا خیر، با توجه به فراگمان منتشر شده، او زنده است. در یک پرونده سریال قضاوت مرگ ایلگاز به دست جیلین مطرح می‌شود. اما رابطه‌ای که از ایلگاز و جیلین دیده‌ایم، این مسئله را به طور کل رد می‌کند. در طی داستان نیز جیلین در سریال قضاوت تبرئه می‌شود.

پس مرگ ایلگاز در قضاوت چطور رخ داد؟ مرگ ایلگاز کایا به دست دادستان ارشد بود که هیچ کس انتظار آن را نداشت. به نظر شما ایلگاز زندست؟ اگر  ایلگاز زنده بود ، چرا جیلین را این همه عذاب دادند؟ در انتهای سریال یک لحظه ایلگاز نمایان می‌شود که این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که ایا ایلگاز زنده است ؟

به هرحال نمی‌توان تصمیم گرفت که او یک خیال است، یا واقعا در سریال قضاوت ایلگاز زندست و داستان با حضور او ادامه خواهد داشت. تیزر منتشر شده از قسمت 64 نشان می‌دهد که او زنده است و با هم برای زایمان جیلین بیمارستان می‌روند.

برای دانلود قسمت آخر سریال قضاوت مرگ ایلگاز دوبله فارسی فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود قسمت آخر سریال قضاوت مرگ ایلگاز دوبله فارسی

پینار دنیز (Pınar Deniz)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
پیناز دنیز در سریال قضاوت

پیناز دنیز در سریال قضاوت ایفای نقش اصلی وکیل جیلین ارگوون را برعهده دارد. دنیز در ۴ نوامبر ۱۹۹۳ در آدانا متولد شد. وی در آدانا در خانواده‌ای ماردین نشین و عرب متولد شد و از دو سالگی در تارابیا استانبول بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه استانبول، گروه روابط عمومی و تبلیغات است.

پینار اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نقش آوریم در مجموعه تلویزیونی سیل باشتان داشت که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. او در موزیک ویدئو آهنگ یانی خواننده مورات دالکیلیچ بازی کرد. در سریال تلویزیونی وطنم تویی، که بین سالهای ۲۰۱۶–۲۰۱۸ پخش شد، شخصیت ییلدیز را بازی کرد.

در سریال تلویزیونی «یک باد دیوانه» که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و نقش اصلی را با برک جانکات بازی کرد، شخصیت گوکچه را بازی کرد؛ این سریال بعد از نمایش چند قسمت به دلیل ریتینگ پایین خاتمه یافت. سریال جدید برک جانکات به نام “روز صفر” که در ژانر پلیسی است، به زودی منتشر خواهد شد.

بیوگرافی جیلین در سریال قضاوت
بیوگرافی جیلین در سریال قضاوت

بیوگرافی جیلین در سریال قضاوت : جیلین ارگوون یک وکیل ماهر است. او بسیار جدی، پرتلاش، اهل کار،‌ با اعتماد به نفس و خوش پوش است. او دو خواهر به نام‌های اینجی و آیلین دارد. در ابتدای سریال، با مرگ اینجی، او با دادستان ایلگاز آشنا می‌شود.

او متولد 2 سپتامبر 1991 دختر وسط خانواده ارگووان است. مبارز است و از قوانین تبعیت نمی‌کند، محدودیت‌های ارزش‌هایی را که به آن‌ها باور دارد، جابجا می‌کند تا به هدف برسد. بسیار بی‌تاب است.

مرگ جیلین سریال قضاوت حقیقت دارد؟ خیر مدتی او در سریال گم شده بود و از طرف یک قاتل سریالی دزدیده شده بود، که ایلگاز او را پیدا کرده و نجات می‌دهد.

اوعور اصلان (Uğur Aslan)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

اوعور اصلان (زاده ۹ فوریه ۱۹۷۲، هاتای) بازیگر سریال تلویزیونی، سینما، تئاتر و موسیقی‌دان ترکی است. او در سریال قضاوت که از کانال D پخش می‌شود، نقش کمیسر ارن را بازی می‌کند. اعور از گروه تئاتر دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، با مدرک لیسانس در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد.

اصلان با بیان اینکه در کنار بازیگری به موسیقی نیز علاقه دارد و در اوقات فراغت خود ویولن و نی می‌نوازد، با اجرای تئاتر موزیکال به نام «آفارا: موزیکال عربی» در مقابل تماشاگران حاضر شد. اعور اصلان در فصل آخر سریال گودال، نقش یک خبرنگار به نام امیر ورول را که علیه خانواده “اردنت” فعالیت داشت، ایفا نمود.

محمت ییلمازآک (Mehmet Yılmaz Ak)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

Mehmet Yılmaz Ak (زاده ۸ فوریه ۱۹۸۶ در دیاربکر) بازیگر و نمایشنامه‌نویس ترک است که در سریال قضاوت نقش بازپرس پارس سچکین را ایفا می‌کند. علاوه بر شرکت در بسیاری از پروژه‌های تئاتر، اولین تجربه بازیگری تلویزیونی او در سریال تلویزیونی از دست رفته بود. چهره او در هر سریال بسیار متفاوت است. محمت در سریال گودال، نقش منفی ارسوی را ایفا کرده بود.

حضور او در سریال اینترنتی فاطما نیز جالب توجه بود. او نقش یک خلافکار را برعهده داشت که در خط داستان سریال، در مقابل فاطما قرار می‌گیرد. بازیگر نقش فاطما نیز بورجو بیریجیک، نالان سریال دختر پشت پنجره است.

مرگ پارس در قضاوت به چه صورت بود؟

در طی حل یک پرونده، قطعه‌ای از دست او به عنوان تهدیدی برای ایلگاز فرستاده شد. بعد از بررسی پزشکی قانونی مشخص شد دست متعلق به دادستان پارس است و او را در حیاط خانه‌اش دفن کرده‌اند. به این صورت بازیگر کاراکتر پارس، از سریال خارج شد. علت جدایی مهمت ییلماز آک به خاطر بیماری این بازیگر بود، که دیگر نمی‌توانست در پروژه باشد.

شوکران اوالی (Şükran Ovalı)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

شوکران اوالی که نقش بازپرس دریا را ایفا می‌کند در منطقه Eşrefpaşa ازمیر متولد شده است. او دوران کودکی خود را در Bahçelievler، ازمیر گذراند. پس از تحصیل در دبستان مصطفی اورجان، از دبیرستان فوزی چاکمک فارغ التحصیل شد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به استانبول رفت. از مرکز هنری Müjdat Gezen فارغ التحصیل بازیگری است. در 2 ژانویه 2017 در رم با Caner Erkin ازدواج کرد. از فیلم‌ها و سریال‌های او می‌توان به خانواده، آقا شرف، وطنم تویی، فیلم سینمایی سیب‌های ترش و سریال خرده جنایت‌ها اشاره کرد.

اوعور پولات (Uğur Polat)

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

اوعور پولات زاده ۱ ژانویه ۱۹۶۱، هنرپیشه اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به شغال اشاره کرد. او در سال 1978 به تئاتر هنری آنکارا پیوست و در سال 1981 در رشته تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان تحصیل کرد.

به مدت 16 سال در تئاتر دولتی و 30 نمایش تئاتر شرکت کرد. اعور در سال 1996 جایزه تئاتر عصمت کونتای را دریافت کرد. پولات در سریال قضاوت نقش منفی وکیل یکتا تیلمن را ایفا می‌کند. وکیل بخش جنایی که هر کار خلافی می‌کند، تا از بازپرس ایلگاز و وکیل جیلین انتقامش را بگیرد.

زمان پخش سریال ترکی قضاوت

زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت
زمان پخش سریال ترکی قضاوت

زمان پخش فصل 3 سریال قضاوت : از دوم مهر 1402

روز پخش سریال ترکی قضاوت : هر یکشنبه

ساعت پخش سریال قضاوت : ساعت 21:30

جمع‌بندی زمان پخش سریال ترکی قضاوت

برای دانلود سریال قضاوت با دوبله فارسی و دانلود فراگمان این سریال به ترتیب در کانال تلگرامی سریال های ترکی با دوبله فارسی و کانال تلگرامی فراگمان‌های سریال‌های ترکی عضور شوید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی و زمان پخش سریال ترکی قضاوت سپاسگزار هستیم.

سوالات متداول

ژانر سریال قضاوت چیست؟

ژانر سریال قضاوت : درام جنایی، عاشقانه

موضوع سریال قضاوت چیست؟

موضوع سریال قضاوت در یک دادسرا اتفاق می‌افتد و به بررسی پرونده‌های مختلف جنایی و ارتباط آن‌ها می‌پردازد. وکیل جیلین و دادستان ایلگاز، هر دو در این مسیر همراه هستند.

داستان سریال قضاوت جذاب است؟

داستان سریال قضاوت برای کسانی که به پرونده‌های جنایی و سریال معمایی علاقه‌مند باشند، بسیار جذاب است.

تعداد قسمت سریال قضاوت مشخص است؟

فصل یک و دو آن متشکل از 63 قسمت می‌باشد. اما فصل سوم به تازگی منتشر خواهد شد.

ایلگاز قضاوت کان اورگانجی اوغلو در فصل 3 سریال قضاوت حضور دارد؟

حضور کان اورگانجی اوغلو در فصل 3 سریال قضاوت قطعی است. اما اینکه آیا ایلگاز مرده است ؟ یا خیر، با توجه به فراگمان منتشر شده از قسمت 64، او زنده است. در قسمت اخر سریال قضاوت مرگ ایلگاز را شاهد می‌شویم، او را حتی تشییع می‌کنند؛ اما در آخر سریال، بار دیگر او مشاهده می‌شود.

مرگ جیلین سریال قضاوت حقیقت دارد؟

خیر مدتی او در سریال گم شده بود و از طرف یک قاتل سریالی دزدیده شده بود، که ایلگاز او را پیدا کرده و نجات می‌دهد.

مرگ پارس در قضاوت به چه صورت بود؟

مرگ پارس در قضاوت نشان داده نشد، فقط در طی حل یک پرونده، قطعه‌ای از دست او به عنوان تهدیدی برای ایلگاز فرستاده شد. بعد از بررسی پزشکی قانونی مشخص شد دست متعلق به دادستان پارس است و او را در حیاط خانه‌اش دفن کرده‌اند. به این صورت بازیگر کاراکتر پارس، از سریال خارج شد.

هنرپیشه های سریال قضاوت چه کسانی هستند؟

پینار دنیز، کان اورگانجی اوغلو، مهمت ییلماز آک،‌ اعور اصلان، شوکران اوالی، زینب آتیلگان، اعور پولات، اونور دورماز، نیلگون تورک سور، حسین آونی دانیال، زینو ارآجار، جزمی باسکین، انور اوزآیدین، پینار چاعلار گنچتورک و امیر اوزدن از بازیگران سریال ترکی قضاوت هستند.


One thought on “معرفی سریال ترکی قضاوت (Yargı) + زمان پخش فصل 3 ، داستان و بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *