استایل عجیب الهام حمیدی در کنار لیلا بلوکات ؛ اصلا قابل شناخت نیست [+عکس]

استایل عجیب الهام حمیدی در کنار لیلا بلوکات حاشیه ساز شد. الهام حمیدی که این اواخر حواشی زیادی راجب عمل هایش ایجاد شده، عکسی در کنار لیلا بلوکات منتشر کرد.الهام حمیدی با انتشار تصویری در فضای مجازی اینستاگرم خود را به روز کرد. در ادامه با عکس این استوری همراه ما باشید.

استایل عجیب الهام حمیدی در کنار لیلا بلوکات

  • عمل زیبایی الهام حمیدی
 لیلا بلوکات و الهام حمیدی
لیلا بلوکات و الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ است. الهام حمیدی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند و مدتی بعد در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک، در سینما و تلویزیون شناخته شد.

الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده است. الهام حمیدی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

الهام حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید.

الهام حمیدی همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شده‌است.

در ادامه میتوانید عکس الهام حمیدی در کنار لیلا بلوکات را ببینید:

لیلا بلوکات و الهام حمیدی
لیلا بلوکات و الهام حمیدی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استایل عجیب الهام حمیدی در کنار لیلا بلوکات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *