برترین بازیگران برای کاراکتر ولورین در دنیای سینمایی مارول ؛ چه کسی شایسته تر است؟

ورود ولورین به دنیای سینمایی مارول با چه بازیگری بهتر خواهد بود؟ همراه ما باشید تا به بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

ولورین یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول (بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2023) است و در کمیک‌ها و دنیای سینمایی طرفداران زیادی دارد. ولورین اولین بار در دنیای سینمایی مارول توسط هیو جکمن به تصویر کشیده شد. این شخصیت پر طرفدار با ایفای نقش هیو جکمن بیشتر از قبل در بین طرفداران محبوبیت پیدا کرد. این شخصیت در سری فیلم‌های مردان ایکس ظاهر شد و در اکثر آثار این مجموعه، حضور موثری داشت.

وقتی شخصیت‌های مردان ایکس در اختیار کمپانی فاکس بود توانست آن‌ها را با آثار فوق العاده‌ای به تصویر بکشد و بازیگران فوق العاده‌ای مانند هیو جکمن را به دنیای هالیوود معرفی کند. پس از اینکه دیزنی کمپانی فاکس را خریداری کرد، تمام شخصیت‌های مردان ایکس در اختیار مارول استودیو قرار گرفت. اولین اشاره مستقیم به جهش یافته‌ها در سریال خانم مارول اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر نوشتار نقد و بررسی سریال Ms Marvel مطالعه کنید.

امروزه شایعات زیادی مبنی بر اینکه ولورین قرار است در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد، در فضای مجازی دست به دست می‌شود. مهم‌ترین و جنجالی‌ترین سوالی که در این مورد بیان می‌شود این است که چه کسی این نقش را در دنیای سینمایی مارول به عهده خواهد گرفت؟ در این مقاله قصد داریم تا به بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

برترین بازیگران برای کاراکتر ولورین در دنیای سینمایی مارول

  • چه کسی شایسته تر است؟

شما می‌توانید فهرست بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

ایفای نقش شخصیت ولورین به دلیل حضور فوق العاده هیو جکمن در این نقش، به شدت سخت خواهد بود. برای این نقش بازیگرانی وجود دارند که به احتمال بسیار زیاد می‌توانند هنر نمایی چشمگیری را به تصویر بکشند. البته این موضوع هم بعید نیست که خود هیو جکمن به نقش خود بازگردد، اما با سرنوشت ولورین در فیلم لوگان احتمالات خیلی کمی وجود دارند که او برای ایفای مجدد این نقش به جلوی دوربین بازگردد.

هنری کویل (henry cavill)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بازیگران برتر برای نقش ولورین در MCU

یکی از بهترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول هنری کویل می‌باشد. هنری کویل برای بازی در نقش‌های سوپرمن و ویچر (بهترین فیلم ها و سریال های شبیه ویچر (The Witcher)) به محبوبیت زیادی رسیده است. او در قامت سوپرمن به قدری خوب ظاهر شد که طرفداران به سرعت او را پذیرفتند و از او به عنوان بهترین سوپرمن تاریخ یاد کردند. او بازیگر فوق العاده‌ای است و نشان داد که می‌تواند در کنار جدیت، احساساتی هم باشد.

او در نقش سوپرمن (بهترین کمیک های سوپرمن) بسیار فوق العاده ظاهر شد و ثابت کرد که در دنیای ابرقهرمانی می‌تواند نقش بسیار فوق العاده‌ای داشته باشد. آخرین باری که او در قامت سوپرمن به جلوی دوربین رفت مربوط به فیلم لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر بود که در نهایت ادامه ساخت آن متوقف شد. هنری کویین توانایی اینکه در نقش ولورین ظاهر شود را دارد و با فیزیک بدنی بسیار فوق العاده خود، می‌تواند نسخه خوبی از ولورین را به تصویر بکشد.

آنتونی استار (Anthony Starr)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
برترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای Marvel

یکی از بهترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای سینمایی Marvel آنتونی استار می‌باشد. آنتونی استار برای بازی در سریال بنشی و پسران (نقد فصل سوم سریال The Boys) شناخته می‌شود و در هر دو سریال بسیار فوق العاده ظاهر شد. او بازیگر بسیار فوق العاده‌ای است و ثابت کرد که می‌تواند یک شرور و قهرمان بسیار جذاب باشد. او یکی از گزینه‌های بازیگری در نقش ولورین قرار می‌گیرد.

او در طول فیلم‌هایش نشان داده است که می‌تواند خشونت بسیار زیادی را به تصویر بکشد و این مورد دقیقاً چیزی است که بازیگر ولورین (بهترین کمیک های ولورین) به آن نیاز دارد. او همچنین از فیزیک بدنی فوق العاده‌ای بهره می‌برد که او را برای نقش ولورین به شدت ممتاز می‌کند.

لوگان مارشال گرین (Logan Marshall Green)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای سینمایی Marvel

لوگان مارشال گرین بازیگری است که به نظر می‌رسد همیشه یک نقش تا تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ فاصله دارد، اما هنوز نتوانسته آن بخش عالی را پیدا کند. او به عنوان نقش اول در تریلرهای ترسناک شدید مانند ارتقا و دعوت و همچنین نقش‌های فرعی در فیلم‌های پرفروش ظاهر شده است، از جمله نقش کوتاهی که به عنوان اولین شوکر در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دریافت کرد.

مارشال گرین ویژگی خشن اما جذابی دارد که می‌تواند برای ولورین بسیار خوب عمل کند. او همچنین در صورتی که دنیای سینمایی مارول تصمیم بگیرد ولورین را به عنوان بخشی از یک تیم در کانون توجه نگه دارد، به طور موثر می‌تواند نقش ولورین را ایفا کند و به نظر می‌رسد که توانایی خوبی در ایفای این نقش دارد.

دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

دنیل رادکلیف یکی از طرفداران ولورین بوده است و بازی خنده‌دار او در فیلم هیجان‌انگیز بقای کمتر دیده شده جنگل، همراه با خشم افسارگسیخته‌ای که در فیلم اخیر Guns Akimbo نشان داد، ثابت می‌کند که احتمالاً این نقش را به خوبی ایفا خواهد کرد. بسیاری از طرفداران معتقدند که او یکی از برترین بازیگران برای نقش ولورین در دنیای Marvel می‌باشد.

رادکلیف بازیگری است که از شخصیت نمادین هری پاتر جدایی ناپذیر است، اما اگر او نقش نمادین دیگری مانند ولورین را ایفا کند می‌تواند به طرفداران اجازه دهد تا جنبه دیگری از رادکلیف را ببینند و باعث شود که جنبه‌های مختلف دیگری از بازیگری خود را به چالش بکشد.

جان برنتال (Jon Bernthal)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

اگرچه به نظر می‌رسد نسخه او از شخصیت پانیشر (بهترین کمیک های پانیشر) می‌تواند در دنیای سینمایی مارول ظاهر شود، برخی از طرفداران فکر می‌کنند که جان برنتال برای یک نقش متفاوت در مارول مناسب است. این بازیگر طی سال‌ها در پروژه‌های متعددی بینندگان را تحت تأثیر قرار داد، اما او واقعاً می‌تواند در نقش ولورین بدرخشد. جان برنتال جزو بازیگران برتر برای نقش ولورین در MCU قرار می‌گیرد.

برنتال همیشه کاراکترهایی را انتخاب کرده است که از مشکل کنترل خشم رنج می‌برند و تمایل به خشونت وحشیانه دارند که مانع از انجام کار درست می‌شود، مانند شین والش از سریال مردگان متحرک که در آخر به دلیل خشم زیاد به یک شرور (ثروتمندترین شروران دنیای سینمایی مارول) تبدیل شد. برنتال می‌تواند نقش شخصیت‌هایی که مشکلات اخلاقی دارند را بازی کند که کارهای خشونت‌آمیز انجام می‌دهند، اما در نهایت دوست‌داشتنی هستند.

چارلی هانام (Charlie Hunnam)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

چارلی هانام با نقش‌هایی در فیلم‌های بلاک‌باستر بزرگی مانند حاشیه اقیانوس آرام و شاه آرتور، به نظر می‌رسید که یک بازیکن بزرگ هالیوود باشد. اما زمانی که آن فیلم‌ها ضعیف عمل کردند، او در جستجوی نقش بزرگ‌تر باقی ماند.

او زمانی که در سریال پسران آشوب نقش جکس تلر را بازی کرد، یک روایت طولانی‌مدت سریالی را به‌عنوان یک ضدقهرمان پیچیده انجام داد. او یک بازیگر واقعا عالی می‌باشد و مایه شرمساری است که در سینما، هرگز نقش‌هایی را که لیاقتش را دارد به او داده نشده است. هانام با فیزیک بدنی و خشونت خود، انتخاب ایده آلی برای بازی در نقش ولورین خواهد بود.

دافنی کین (Dafne Keen)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

اگر دنیای سینمایی مارول تصمیم بگیرد با نسخه شخصیت ولورین مسیر دیگری را طی کند، آنگاه تولیدکنندگان ممکن است نسخه دختر اوگان را بسازند و دافنی حکین را بازگردانند. در فیلم لوگان ما شاهد ورود دختر او با قدرت‌های مشابه پدرش در فیلم بودیم و به خوبی ثابت کرد که یک نسخه خشن‌تر از لوگان است که می‌تواند راه او را ادامه دهد.

با توجه به تمرکز فعلی دنیای مارول روی تنوع و آوردن قهرمانان جوان‌تر مانند کیت بیشاپ و خانم مارول، شاید لورا انتخاب بهتری برای ولورین این دنیای سینمایی باشد. کین در این نقش بسیار محبوب و دوست‌داشتنی بود و بسیاری از طرفداران می‌خواستند او را به این نقش برگردانند. اینکه او ادامه دهنده راه پدرش در دنیای سینمایی مارول باشد، انتخاب هیجان انگیزی خواهد بود.

جیسون موموا (Jason Momoa)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

به همان اندازه که بعید است که جیسون موموآ زمان داشته باشد تا در نقش یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های دی سی (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC) ) و یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) بازی کند، اما به احتمال زیاد می‌تواند یک ولورین بسیار جذاب و همچنین متفاوتی را برای دنیای سینمایی مارول به تصویر بکشد. تجسم او می‌توانست جذابیت آسان آکوامن را با حضور ترسناک خال دروگو ترکیب کند.

نقش موموآ در سریال See نیز نشان می‌دهد که او چگونه می‌تواند یک شخصیت جدی و خشن باشد. او نقش یک جنگجوی نابینا را بازی می‌کند که مهارتش در نبرد اغلب باعث می‌شود گاهی حیوان‌گرا به نظر برسد. این یک برتری است که می‌تواند برای ایفای نقش ولورین عالی باشد.

اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

پس از یک دوره طولانی مدت بازی در نقش یک ضدقهرمان کمیک پر از خشم در یک مجموعه تلویزیونی محبوب، شاید اندرو لینکلن علاقه مند به شروع یک سریال دیگر باشد. سریال مردگان متحرک (دانلود سریال مردگان متحرک) قدرت بازیگری اندرو لینکلن را به رخ مخاطب می‌کشد و ثابت می‌کند که توانایی ایفای نقش ولورین را دارد.

ریک گرایمز و ولورین چندین شباهت اولیه دارند، مانند پرخاشگری کنترل نشده آ‌نها و این واقعیت که آنها از گذشته خود عذاب (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) بسیار زیادی را متحمل شدند، اما تفاوت‌های زیادی نیز وجود دارد که آن را به چالشی تازه برای لینکلن تبدیل می‌کند. ریک مانند یک رهبر متولد شده است، در حالی که ولورین ترجیح می‌دهد به تنهایی کار کند و باید بیاموزد که با ناراحتی به یک تیم بپیوندد.

کیانو ریوز (Keanu Reeves)

بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول
بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول

کیانو ریوز بازیگری است که به نظر می‌رسد با شخصیت‌های مختلف ابرقهرمانی (بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی) در مورد او صحبت‌های زیادی می‌شود. او در گذشته به عنوان گزینه احتمالی بازیگری برای بازیگرانی مانند مون نایت و دکتر استرنج مطرح شده بود، اما ایده بازی ریوز در نقش ولورین یک انتخاب هیجان انگیز است.

طرفداران می‌دانند که ریوز می‌تواند نقش‌های اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) را با تعهد کافی به بدلکاری و طراحی هر صحنه مبارزه ایفا کند، اما این شدت درد و عذاب او است که او را به یک ولورین ایده‌آل تبدیل می‌کند. خشم و مهارت‌های جنگی جان ویک با چنگال های آدامانتیوم و آسیب‌های عاطفی ولورین را تصور کنید. او غیرقابل توقف خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “برترین بازیگران برای کاراکتر ولورین در دنیای سینمایی مارول ؛ چه کسی شایسته تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *