تاریخ انتشار فیلم ددپول 3 +[ابرشرور فیلم Deadpool 2024 کیست؟]

برای اطلاع از تاریخ انتشار فیلم ددپول 3 (2024 Deadpool)، فیلمی در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

طرفداران برای مدت‌ها است که منتظر شنیدن خبری از فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) هستند. این اثر بر خلاف دو فیلم قبلی در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت و بار دیگر رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

تاریخ انتشار فیلم ددپول 3

تاریخ انتشار فیلم ددپول 3 +[تاریخ اکران و جزئیات Deadpool 2024]
تاریخ انتشار فیلم ددپول 3, زمان پخش ددپول 3
ددپول (انگلیسی: Deadpool) فیلمی در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک است و همچنین هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود. رایان رینولدز، مورنا باکارین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شخصیت وید ویلسون در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین در سال ۲۰۰۹ حضور داشت. نقشی که آن را هم رایان رینولدز بازی کرده بود. رینولدز و دیگر طرفداران ددپول از این حضور نصفه و نیمه در فیلم ناامید شدند چرا که علاقه داشتند ددپول به عنوان نقش اصلی در فیلم حاضر باشد.

ابرشرور فیلم ددپول ۳

ابرشرور فیلم Deadpool 3 کسی است که در مقابل تیم ددپول و ولورین (Wolverine) حاضر خواهد شد، اما از بین ۱۰ کاندید برتر این مطلب، کدام یک در اثر نهایی حاضر می‌شود؟

در لیست زیر، می‌توانید ۱۰ کاندید برتر، برای ایستادن در مقابل ددپول و ولورین را مشاهده کنید:

  • شخصیت Sabertooth
  • شخصیت Taskmaster
  • رئیس جمهورهای مرده؟!
  • شخصیت Deadpool
  • شخصیت Madcap
  • شخصیت Mister Sinister
  • شخصیت Hit-Monkey
  • شخصیت Ajax
  • شخصیت William Stryker
  • شخصیت Evil Deadpool

تاریخ اکران deadpool 3

تاریخ انتشار فیلم ددپول 3 +[تاریخ اکران و جزئیات Deadpool 2024]
تاریخ انتشار ددپول 3, تاریخ اکران deadpool 3
وید ویلسون از نیروهای ویژه اخراج می‌شود و با ونسا که یک روسپی است آشنا می‌شود. آن‌ها با هم وارد رابطه می‌شوند و یک سال بعد، ونسا پیشنهاد ازدواج وید را می‌پذیرد. وقتی مشخص می‌شود وید به سرطان مبتلاست، بدون هیچ حرفی ونسا را ترک می‌کند.

مردی مرموز به او نزدیک می‌شود و پیشنهاد می‌کند می‌تواند سرطانش را درمان کند. او پیش آژاکس و انجل داست رفته و سرمی می‌گیرد که قرار است ژن‌های جهش‌یافته و پنهانش را بیدار کند. آن‌ها چند روز ویلسون را شکنجه می‌دهند ولی اتفاقی نمی‌افتد. ویلسون در یک محفظه پرفشار رها می‌شود و تا مرز خفگی پیش می‌رود ولی نهایتاً قدرت التیام فراانسانی در او بیدار شده و سرطان درمان می‌شود. ولی سراسر تنش پر از زخم‌هایی شبیه سوختگی می‌شود.

سری جدید فیلم علمی تخیلی و کمدی ددپول در تاریخ 6 سپتامبر 2024 یعنی 16 شهریورماه 1403 اکران خواهد شد. چندی بعد از اکران نیز تاریخ انتشار ددپول 3 مشخص می‌شود. برای اطلاع از زمان پخش ددپول 3 به طور دقیق همراه فیگار باشید.

حضور هیو جکمن در فیلم Deadpool 3

ویدیوی منتشر شده از رایان رینولدز را تماشا کنید:

به تازگی رایان رینولدز در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر ویدیویی منتشر کرده است که در آن، تاریخ اکران فیلم «ددپول ۳» برای سال ۲۰۲۴ میلادی را تایید می‌کند. رینولدز در این ویدیو همچنین حضور دوباره هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش ولورین را اعلام کرده است.

در این ویدیوی منتشر شده، رایان رینولدز در مورد فرآیند ساخت فیلم “ددپول ۳” صحبت می‌کند و بر این باور است که اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول باید خاص باشد. با این حال، او (به شوخی) می‌گوید:

 هیچ ایده‌ای جز حضور دوباره هیو جکمن در نقش ولورین نداشته‌ایم.

در لحظاتی از این ویدیو نیز هیو جکمن دیده می‌شود که موافقتش برای حضور دوباره در نقش ولورین در فیلم «ددپول ۳» را اعلام می‌کند.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *