شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که احتمالاً اسکرال هستند

در سریال تهاجم مخفی که از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد، 8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کمپانی مارول در سال 2022 فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را معرفی کرد. یکی از سریال‌هایی که در مراسم D23 معرفی شد، سریال تهاجم مخفی می‌باشد که نقش اصلی آن را ساموئل جکسون در قامت نیک فیوری ایفا می‌کند. اولین تریلر این سریال در همین مراسم منتشر شد و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، نوشتار تحلیل و بررسی تریلر اول سریال Secret invation را مطالعه نمایید.

به طور خلاصه این سریال به بازگشت نیک فیوری به زمین اشاره دارد و چیزی که در تریلر مشخص می‌شود این است که اسکرال‌ها به عنوان شرور (ثروتمندترین شروران دنیای سینمایی مارول) در این سریال حضور دارند. همانطور که می‌دانید اسکرال‌ها قدرت تغییر چهره به هر شخصی که بخواهند را دارند و اینکار را به صورت خیلی دقیق انجام می‌دهد و کمتر کسی متوجه آن‌ها خواهد شد.

حال این سوال پیش می‌آید که تا قبل از این سریال چه شخصیت‌هایی اسکرال بودند و ما متوجه آن‌ها نشده‌ایم. شخصیت‌هایی که در این نوشتار معرفی می‌شود، جزو افرادی هستند که بیشترین احتمال را برای اسکرال بودن دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا 8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که احتمالاً اسکرال هستند

  • شخصیت هایی از MCU که ممکن است اسکرال باشند

شما می‌توانید فهرست 8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

سریال Secret Invation یا تهاجم مخفی در مراسم D23 دیزنی معرفی شد و بسیاری از طرفداران را به شک انداخت که تا به حال کدام یک از شخصیت‌های مارول اسکرال بودند و کسی متوجه آن‌ها نشد؟ این سوالی است که مارول در این سریال باید به آن جواب قانع کننده‌ای بدهد. با فیگار همراه باشید تا به 8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند بپردازیم.

شارون کارتر (Sharon Carter)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
شخصیت هایی از MCU که ممکن است اسکرال باشند

هنگامی که به دنبال اسکرال‌های مخفی در دنیای سینمایی مارول (خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول) می‌گردیم، یک نام برای اکثر طرفداران به ذهن خطور می‌کند، شارون کارتر. همه اینها به لطف اقدامات و انگیزه‌های گیج کننده او در سرتاسر فیلم شاهین و سرباز زمستان است که او را به عنوان آنتاگونیست مخفی سریال معرفی کرد. به دلیل درگیر شدن در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، او مجبور به فرار شد و زمانی که بشکن تانوس اتفاق افتاد، او شانس خود را برای ناپدید شدن و شروع دوباره دید.

سریال تهاجم مخفی شخصیت‌های زیادی را به تصویر می‌کشد و احتمال دارد یکی از آن‌ها شارون کارتر باشد. با توجه به انگیزه‌های عجیب او در طول سریال (بدترین سریال های مارول) شاهین و سرباز زمستان، شارون کارتر جزو شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند قرار می‌گیرد.

والنتینا آلگرا (Valentina Allegra)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که احتمال دارد اسکرال باشند

تئوری برجسته طرفداران تهاجم مخفی این است که کنتسای جولیا لوئیس دریفوس یک اسکرال است. والنتینا آلگرا د فونتین برای اولین بار در سریال شاهین و سرباز زمستان و سپس بیوه سیاه ظاهر شد و به طور مشکوکی متحدان پیشرفته و ماهر را جمع آوری کرد. اقدامات او تا به اینجا شرورانه به نظر می‌رسند و احتمال دارد که او به دنبال ساخت یک تیم از ابرشروران است.

تیمی که او می‌سازد همان چیزی است که دیگران پیش‌بینی کرده‌اند. تیم تاندربولتز در سرتاسر هر فیلم و برنامه تلویزیونی، تیمی متشکل از یلنا بلوا، سرباز زمستانی، مامور ایالات متحده، گاردین قرمز، گوست و تسک مستر را سازماندهی می‌کند. با این حال، برخی هنوز معتقدند که او می‌تواند به عنوان آنتاگونیست فیلم قرار بگیرد و اینکه او یک اسکرال مخفی نیز باشد هم دور از ذهن نیست. والنتینا آلگرا جزو شخصیت هایی از دنیای مارول که ممکن است اسکرال باشند قرار می‌گیرد.

ماریا هیل (Maria Hill)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
شخصیت هایی از دنیای مارول که ممکن است اسکرال باشند

ماریا هیل قبلاً توسط یک اسکرال به نام سورن در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه جعل هویت شد، و اگرچه عجیب است که او هنوز به عنوان یک اسکرال مخفی تعریف شود، برخی از طرفداران بر این باورند که چنین خواهد بود. حضور ماریا هیل و نیک فیوری در فیلم مرد عنکبوتی بسیار موثر بود، اما اگر دوباره این فیلم را مشاهده کنید، متوجه رفتار مشکوک این دو خواهید شد، به این دلیل که آن‌ها اسکرال هستند.

حضور ماریا هیل در سریال تهاجم مخفی بسیار بحث بر انگیز خواهد بود، زیرا متوجه شدن اینکه کدام یک اسکرال می‌باشد و کدام یک خود واقعی او، معمای بسیار پیچیده‌ای را برای بینندگان سریلا رقم می‌زند. ماریا هیل جزو شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که احتمال دارد اسکرال باشند قرار می‌گیرد.

جیمز رودز (James Rhodes)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

یکی از شخصیت هایی از MCU که ممکن است اسکرال باشند جیمز رودز است. او در تریلر این سریال (بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2022) حضور داشت و با توجه به نوع لباسی که بر تن داشت احتمال می‌رود که به شخصیت بزرگی تبدیل شده باشد. هدف اسکرال‌ها در این سریال همچنان مشخص نیست، اما با توجه به جایگاه و مقام جیمز رودز، می‌توانند از شخصیت او برای رسیدن به هدف‌هایشان استفاده کنند.

در تریلر (تحلیل و بررسی تریلر Werewolf by Night ) سریال تهاجم مخفی همه چیز تقریباً مشکوک به نظر می‌رسد، زیرا نیک فیوری به دنبال اسکرال‌هایی که به سیستم دولت نفوذ کرده‌اند می‌گردد و می‌توان اولین نفری که به اسکرال بودن او شک کرد، جیمز رودز است.

بروس بنر (Bruce Banner)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

یکی دیگر از بازنویسی‌های مهم در فیلم انتقام‌جویان زمانی رخ داد که مارک روفالو نقش بروس بنر با نام مستعار هالک (قوی ترین نسخه های هالک) را بر عهده گرفت. که به طرز هوشمندانه‌ای در سریال هالک مونث (شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود) به آن اشاره شد. بروس نز یکی از کسانی است که می‌تواند اسکرال باشد. البته این فقط یک تئوری می‌باشد و نمی‌توان به ان مطمئن بود.

مامور کلیری (Agent Cleary)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

مأمور کلیری برای اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) وارد دنیای سینمایی مارول شد. او یکی از مأمورین بالا رتبه در سازمان کنترل خسارت می‌باشد و کسی بود که اموال تونی استارک را مصادره کرد. او در سریال خانم مارول هم حضور داشت.

در حین بازجویی، پیتر پارکر (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) می‌گوید که با نیک فیوری در ارتباط بوده است و مأمور کلیری به او می‌‌گوید که نیک فیوری خارج از زمین به سر می‌برد. اطلاع او از وضعیت نیک فیوری می‌تواند نشانه‌ای از اسکرال بودن او باشد.

اورت راس (Everett Ross)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

مانند شارون کارتر یا والنتینا آلگرا د فونتین، اسکرال‌های مهاجم می‌خواهند مامورانی را در انواع سازمان های دولتی بکارند تا آن‌ها را از درون بی‌ثبات کنند، مانند روشی که هایدرا این کار را انجام داد. بنابراین، این گزینه دور از ذهن نیست که اورت راس هم یک اسکرال باشد. او برای اولین بار در فیلم پلنگ سیاه (بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند) به تصویر کشیده شد و به واکاندا جهت شکست دادن کیلمانگر کمک کرد.

فریمن در واقع قرار است در نقش راس در سریال تهاجم مخفی ظاهر، بنابراین این ایده که او اسکرال است، چیز عجیبی نخواهد بود. نکته مهم این است که او احتمالاً با یک اسکرال در طول پنج سال که سرنوشت او هنوز تعریف نشده است، جایگزین می‌شد تا اقدامات خود را در طول فیلم پلنگ سیاه (بهترین کمیک های پلنگ سیاه) تضعیف نکند. اسکرال‌ها احتمالاً در نقش شخصیت‌های قهرمان مختلف در این سریال ظاهر می‌شوند، بنابراین چه خود راس یک اسکرال مخفی مهم باشد یا نه، ظاهر او حداقل یک بار استفاده خواهد شد.

ترور اسلاتری (Trevor Slattery)

8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند
8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند

دیگر گزینه های جالب برای اسکرال‌های مخفی عبارتند از شخصیت‌های کمدی (بهترین فیلم های کمدی عاشقانه نتفلیکس)، مانند ترور اسلاتری. او ابتدا به عنوان ماندارین در مرد آهنی 3 معرفی شد، که سپس او را به عنوان یک بازیگر عروسک گردان، تعریف کرد. او سرانجام در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه بازگشت. این شخصیت با توجه به اینکه در حیطه بازیگری و فریب دادن افراد سابقه خوبی دارد، اسکرال‌ها می‌توانند از ظاهر او برای خود استفاده‌های خوبی بکنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *