بهترین فیلم های ترسناک با آغاز وحشتناک ؛ جنون خالص از ابتدای فیلم

برخی از آثار ترسناک سینما هستند که سکانس ابتدایی وحشتناکی دارند. با ما هنراه باشید تا به بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند بپردازیم.

برخی از محبوب‌ترین فیلم های ترسناک ، اصولاً به گونه‌ای پیش می‌روند که بتوانند در سکانس پایانی خود، بیننده را میخکوب نگه‌دارند. اکثر این آثار، سکانس‌های آزاردهنده را در طول فیلم به مخاطب نشان می‌دهند و در ادامه، به گونه‌ای پیش می‌روند که مخاطب در سکانس پایانی ، با ترسی عظیم روبرو شود و بهترین فیلم های ترسناک با آغاز وحشتناک را به مخاطب نشان می‌دهند.

برخی دیگر از فیلم‌های ترسناک هستند که، سکانس ابتدایی وحشتناک‌تری نسبت به سکانس پایانی دارند و کارگردان و فیلمساز معتقد بوده که باید از همان ابتدای داستان، مخاطب بترسد و وحشت کند. فیلم‌های این ژانر، تمایل دارند که ابتدا و انتها را به عنوان دو عنصر افراطیِ موثر، برای ایجاد ترس متعادل کنند.

آغاز فیلم ترسناک ، معمولاً جوّ را ایجاد می‌کند و از ناشناخته‌های ذهن بیننده، به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد تنش، به کار می‌برد و این در حالی است که پایان، اغلب روی یک اوج هیجان‌انگیز و پیچش‌های تکان‌دهنده حساب باز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

500 فیلم ترسناک در دسته‌بندی ژانرهای مختلف که باید ببینید

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند

  • آغازهایی که شما را تشنه نگه می‌دارند

در ادامه شما میتوانید در یک نگاه فهرست بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند را در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند

دقایق ابتدایی هر فیلمی، نشان از یک جعبه‌ای هیجان‌انگیز را دارند که در همان ابتدا باز می‌شود و مخاطب را می‌ترساند. با ما همراه باشید تا به بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند بپردازیم.

Crimes Of The Future

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم ترسناک که آغاز وحشتناک دارد
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : ویگو مورتنسن، لئا سیدو، کریستن استوارت
  • سال انتشار : 2022
  • امتیاز : 6.0
  • خلاصه داستان : داستان فیلم، درباره‌ی آینده‌ای نه چندان دور می‌باشد که در آن بشر در حال یادگیری و سازگاری با محیط مصنوعی خود است. این تکامل، انسان‌ها را فراتر از حالت طبیعی خود، و به سمت دگردیسی سوق می‌دهد که ساختار بیولوژیکی آن‌ها را تغییر داده است.

فیلم جنایات آینده ، یکی از جدیدترین آثار آقای کراننبرگ است که به وحشت بدنی می‌پردازد. این فیلم، به عنوان یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های سال 2022 تبدیل شد و با موضوعیتی وحشتناک که در ذهن مخاطب پروراند، توانست بهترین فیلم ترسناک که آغاز وحشتناک دارد تبدیل بشود.

با اینکه این فیلم، دقایق پایانی بسیار غم‌انگیزی دارد، اما سکانس ابتدایی است که نشان می‌دهد فیلم در چه فضای وهم‌آوری صورت خواهد گرفت. این اثر، از همان ابتدا با نور کم فیلمبرداری می‌شود و اشاره به این دارد که به زودی شاهد اتفاقی وحشتناک خواهیم بود.

پسری آرام و گوشه‌گیر، در کنج خانه‌ی خودشان نشسته و در حال خوردن اجسام پلاستیکی است و مادرِ این کودک در حال تماشای این فرزند است و در می‌یابد که فرزندش مریضی بدی دارد و او را به قتل می‌رساند. در ادامه‌ی فیلم، به خصوص در پایان، به شدت این مسئله‌ی مریضی غوطه ور است و بیشتر درگیری‌ها از طریق دیالوگ، یا اتفاقات خارج از صفحه‌ی نمایش حل می‌شود و به تدریج روایت را به یک فیلم ترسناک متفکرانه تبدیل می‌کند.

The Conjuring

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : جیمز وان
  • بازیگران : ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، استرلینگ جرینس
  • سال انتشار : 2013
  • امتیاز : 7.5
  • خلاصه داستان : دو متخصص مشهور امور ماوراءالطبیعه، به نام‌های اد و لورن وارن، می‌خواهند عامل تسخیر یک خانه‌ی روستایی که وحشت ساکنان آن‌جا را برانگیحته، کشف کنند.

این فیلم یک سه گانه‌ی عالی از جیمز وان است که در سال 2013 وقتی که اکران شد به عنوان بهترین فیلم ترسناک مذهبی شناخته شد که بر اساس یک داستان واقعی بر اساس زندگینامه‌ی اد و لورن وارن ساخته شده است و یکی از فیلم‌هایی بود که اکران آن در برخی از کشور‌ها ممنوع اعلام شد.

فیلم The Conjuring، شامل بسیاری از سکانس‌های پرشی است که به خوبی اجرا شده. داستان این فیلم، داستان راجر و کارولین پرون را به همراه پنج دختر و یک سگشان دنبال می‌کند که به خانه‌ای در هریس ویل، رود آیلند نقل مکان کرده‌اند.

It Follows

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : دیوید رابرت میشل
  • بازیگران : مایکا مونرو، کایر گیلکریست، لیلی سیپ
  • سال انتشار : 2014
  • امتیاز : 6.8
  • خلاصه داستان : جی نوجوانی است که مثل بسیاری دیگر از هم سن و سالانش، دنبال ماجراجویی می‌باشد. اما پس یک اتفاق، همواره حضور یک نیروی ناشناس را در اطراف خود حس می‌کند که قصد آسیب رساندن به وی را دارد.

فیلم It Follows، پایانی تقریبا باز دارد (بهترین فیلم های ترسناک با پایان باز) و به بینندگان این امکان را می‌دهد که خودشان مسئله‌ی فیلم را حل کنند. اگرچه لحظات پایانی فیلم به شدت فضای ناراحت‌کننده و دلهره آور دارند، اما نمی‌توان تأثیری که آغاز این اثر بر آن می‌گذارد را نادیده گرفت. در ابتدای این فیلم، نوجوانی وحشت‌زده از نیرویی نامرئی فرار می‌کند و در ساحل به دنبال یک مکانی امن می‌گردد و همین اتفاقات هیجان و ادرنالین را از همان ابتدا برای بیننده نشان می‌دهد.

فیلم It Follows، یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک بر اساس نفرین است که هر چه بیننده کمتر از آن بداند، ترسناک‌تر است. این فیلم نوعی اثر ناشناخته است که در آن شخصیت به عنوان یک حضور مبهم عمل می‌کند، نیرویی نامرئی که به تدریج شخصیت‌ها را به یک کوچه بن بست می‌کشاند روند فیلم را جذاب کرده، اما صحنه‌ی آغازینِ تکان‌دهنده، به طرز درخشانی این فضای دائمی ناامیدی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

Halloween

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : جان کراپنتر
  • بازیگران : جیمی لی کورتس، نانسی کیس، دونالد پلیسنز
  • سال انتشار : 1978
  • امتیاز : 7.7
  • خلاصه داستان : سال 1963، در شب جشن هالووین پلیس دختری 17 ساله‌ای به‌نام جودیت میرز را می‌یابد که تا حد مرگ، توسط برادر 6 ساله‌اش، مایکل با چاقو ضربه خورده است. اکنون، پس از گذشت 15 سال، درست چند روز قبل از جشن هالووین، مایکل از زندان می‌گریزد.

مجموعه‌ی هالووین، یکی از بهترین فرانچایز های ترسناک تاریخ می‌باشد که در ژانر اسلشر روایت می‌شود. مجموعه‌ی هالووین، طیف وسیعی از صحنه‌های آغازین نمادین را ارائه می‌دهد، اما فیلم اول به وضوح به عنوان یک کلاسیک نهایی برجسته می‌شود.

این فیلم، با پیروی از مایکل مایرز، که یکی از بهترین شروران دنیای فیلم‌های ترسناک (بهترین شرورانی که از قهرمان داستان محبوب تر هستند) است روایت می‌شود. این شخصیت، در کودکی یک بیماری سادیست خاصی داشته و بلاخره در روز هالویین، خواهر خودش را به قتل می‌رساند. هیچکس در ابتدای فیلم، انتظار کشته شدن جودیت را ندارد و نمی‌تواند درک کند که چه اتفاق وحشتناکی برای او رخ داده است. مایکل، بی صدا به جودیت نزدیک می‌شود و ناگهان شروع به ضربه زدن مکرر چاقو به او می‌کند.

اگرچه اوج پایانی فیلم، بسیار هیجان‌انگیز و وحشتناک است، اما یک چیزی در مسیر ابتدایی حضور دارد که می‌تواند بیشتر به حس وحشت بیننده کمک کند.

Scream

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : وس کریون
  • بازیگران : نیو کمپبل، کورتنی کاکس، اسکیت اولریش
  • سال انتشار : 1996
  • امتیاز : 7.4
  • خلاصه داستان : قاتلی مشهور به اسم روح چهره، شروع به کشتن نوجوان‌ها می‌کند و با افزاییش تعداد قربانیان، دختری جوان به همراه دوستانش برای شناسایی قاتل دست به کار می‌شود.

فیلم جیغ نیز، یکی از بهترین فرانچایز‌های ترسناک اسلشر است که به شخصیتی نقابدار به اسم روح چهره می‌پردازد. سکانس آغازین اولین فیلم جیغ، تنها در چند دقیقه موفق می‌شود که تمام جنبه‌های فرانچایز‌های خود را به تصویر بکشد و به سکانسی نمادین تبدیل شود که در ابتدای هر قسمت روایت می‌شود. آقای روح چهره، در همان ابتدای فیلم سعی می‌کند که هوشمندانه‌ترین و خشن‌ترین قتلش را به نمایش بگذارد تا بتواند تمامی اهالی شهر را به کابوس بکشاند.

فیلم، با نشان دادن سکانس مرگ یک شخصیت در همان ابتدا، ترس بزرگی را از یک قاتل، بر شانه‌ی مخاطب می‌گذارد. پایان فیلم Scream که از ابتدایش متفاوت‌تر است، به اتفاقات زنجیره‌ای آشفته، و در عین حال مؤثر از افشاگری‌های تکان‌دهنده تبدیل می‌شود. اوج پیچش‌ها به سرعت به موقعیت‌های پوچ، فضا می‌دهند و عناصر ترسناک را به خطی هوشمندانه برای طنز تند این ژانر تبدیل می‌کنند.

Suicide Club

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
فیلم های برتر ترسناک که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : سیون سونو
  • بازیگران : سایا هاگیوارا، ریو ایشیباشی، هیدئو ساکو
  • سال انتشار : 2001
  • امتیاز : 6.5
  • خلاصه داستان : این فیلم، داستان یک کارآگاه را نشان می‌دهد که در تلاش است تا علت مجموعه‌ای از خودکشی‌ها را پیدا کند.

فیلم Suicide Club، یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ژاپنی است که بدون شک می‌توان از آن به عنوان یکی از فیلم های برتر ترسناک که آغاز وحشتناکی دارند یاد کرد. صرف نظر از جلوه‌های مخاطره‌آمیز استفاده شده در فیلم، می‌تواند به بیننده نشان دهد که این فیلم، یکی از سخت‌ترین فیلم‌های ترسناکی است که می‌توانید آن را تماشا کنید. قبل از پرداختن به توطئه‌ها و خطرات فرهنگ رسانه‌ای، فیلم در همان ابتدا از تکنیک شوکه‌کردن استفاده می‌کند تا بینندگان را غافلگیر کند.

لحظات پایانی فیلم که با لحنی گیج‌کننده به پایان می‌رسد و فضای زیادی برای تفسیر باقی می‌گذارد، نشان می‌دهد که همان سکانس ابتدایی بیشتر می‌تواند به ترس مخاطب بپردازد. در سکانس ابتدایی فیلم، 52 جوان صف کشیده‌اند تا خود را همزمان خود را بر جلوی قطار بیاندازند. همین اتفاقی که در ابتدای فیلم رخ می‌دهد، فوق‌العاده وحشتناک، شوکه‌کننده و ترسناک است با جلوه‌های خونی زیاد به تصویر کشیده می‌شود.

A Quiet Place Part II

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : جان کرازینسکی
  • بازیگران : امیلی بلانت، جان کرازینسکی، کیلین مورفی
  • سال انتشار : 2020
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : خانواده ابوت، پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت، برای بقا بجنگند. آن‌ها، پا به دنیای ناشناخته‌ها می‌گذارند و خیلی زود متوجه می‌شوند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند.

جهان‌سازی خلاقانه‌ی جان کرازینسکی، در دومین نسخه‌ی فیلم یک مکان ساکت نیز ادامه داشت و در همان سکانس ابتدایی نشان داد که می‌خواهد مانند اولین فیلم خودش پیش برود. 10 دقیقه‌ی ابتدایی قسمت دوم، مسلماً وحشتناک‌ترین دوولوژی است که می‌تواند طعم هیجان‌انگیزی از ظاهر یک پیش‌درآمد ارائه دهد.

نسخه‌ی دوم نیز، نگرانی‌های خانواده (بهترین فیلم های ترسناک درباره خانواده) را نشان می‌دهد و دقیقاً پس از رهایی خانواده‌ی ابوت از خانه روایت می‌شود. صحنه‌ی آغازین که با یک روز آفتابی به ظاهر معمولی شروع می‌شود، با نشان دادن حمله‌ی هیولاهای فرازمینی به مردم در خیابان‌ها، به هرج و مرج کامل تبدیل می‌شود. چیزی که سکانس ابتدایی را وحشتناک‌تر می‌کند این واقعیت است که تا آن زمان هیچکس نمی‌دانست که صدا، نقطه ضعف این موجودات است و همه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

It

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
وحشتناک ترین آغاز ها در فیلم های ترسناک
  • کارگردان : آندرس موچیتی
  • بازیگران : بیل اسکارزگارد، جیدین مارتل، فین وولفهارد
  • سال انتشار : 2017
  • امتیاز : 7.3
  • خلاصه داستان : فیلم در شهر کوچک و خیالی دِری در ایالت مِین اتفاق می‌افتد و درباره‌ی هفت کودک است که در این شهر باید با مشکلات زندگی، قلدرهای مدرسه و همچنین با هیولایی که خود را به شکل یک دلقک ترسناک به نام پنی وایز در آورده است، مقابله کنند.

هر دو فیلم It، از سکانس‌های آغازین وحشتناک نمادینی بودند که از کتاب نشأت گرفته است. آندرس موچیتی، به خوبی هرچه تمام‌تر، توانست سکانس‌های فیلم را مانند کتاب در بیاورد و سطحی از وحشت را ارائه بدهد که مخاطب را میخکوب کند. فیلم حتی با انتخاب رویکرد خشن‌تر از کتاب، جورج را دنبال می‌کند که با قایق کاغذی که برادرش برای او ساخته بود، خوش‌گذرانی کرده و قبل از اینکه به پنی وایز وحشتناک برخورد کند، با خوشحالی مسیر را طی می‌کرد.

حمله‌ی ناگهانی و وحشیانه‌ی Pennywise، اگرچه CGI عجیب و غریبی داشت اما با جامپ اسکیری ناگهانی دندان‌های دلقک را نشان داد که توانست برخی از مخاطبان را بترساند. این سکانس، یک نمونه‌ی عالی از جامپ اسکیر است که در طول هم از آن‌ها بیشتر خواهیم دید. اگرچه که این فیلم مملو از این اتفاقات ناگهانی است، اما سکانس ابتدایی فیلم است که مهری بر امضای پنی وایز می‌زند و این اثر را به یکی از ترسناک ترین فیلم هایی که آغاز وحشتناکی دارند تبدیل می‌کند.

Jaws

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : استیون اسپیلبرگ
  • بازیگران : روی شیدر، رابرت شاو، ریچارد دریفوس
  • سال انتشار : 1975
  • امتیاز : 8.1
  • خلاصه داستان : بعد از کشته شدن یک جوان توسط کوسه، کلانتر یک شهر به همراه یک زیست شناس و یک دریانورد تلاش دارند تا کوسه را شکار کنند.

فیلم آرواره‌ها، یکی از معدود فیلم‌های نامزد اسکار در بخش فیلم‌های ترسناک (بهترین فیلم های ترسناکی که برای اسکار نامزد شدند) می‌باشد که توسط استیون اسپیلبرگ ساخته شده است. طرخ کلی فیلم، روی یک اتفاق اضطراب‌آور حساب باز می‌کند و زاویه دید را تغییر می‌دهد تا احساس سرگیجه ایجاد کند.

تنش ابتدایی فیلم، به لحظاتی آرام و درام ختم می‌شود تا اینکه دوباره، صحنه‌ای وحشتناک ایجاد شود. سپس حمله‌ی نمادین یک نیروی ناشناخته به زن در حال شنا، در ساحل وجود دارد و در نهایت سکوت کامل در حالی که کوسه پیروز شده، دنبال می‌شود. ابتدای فیلم، بیشتر به عناصر ترسناک می‌پردازد و در ادامه، ما شاهد اتفاقات درام، و اغلب هیجان‌انگیزی هستیم که آنچنان وحشتناک نیستند.

28Weeks Later

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : خوان کارلوس فرنادیلو
  • بازیگران : جرمی رنر، رابرت کارلیل، ایموجن پیتس
  • سال انتشار : 2007
  • امتیاز : 6.9
  • خلاصه داستان : این فیلم، درباره‌ی یک ویروس کاملاً ناشناخته می‌باشد که بعد از پخش شدن صدمات و خسارات زیادی وارد می‌کند. به همین منظور، سربازانی آموزش دیده و حرفه‌ای وارد عمل می‌شوند و شروع به پاکسازی این ویروس می‌کنند.

فیلم 28 هفته بعد، یکی از ترسناک‌ترین آثار زامبی محور می‌باشد که تاکنون ساخته شده است. سکانس ابتدایی این فیلم نیز، مانند دیگر آثار زامبی محور، با خشونت صدرصدی  آغاز می‌شود که بسیار ترسناک است. به دنبال یک موسیقی متن دیوانه کننده، گروهی از بازماندگان برای زنده ماندن به اقدامات ناامیدکننده‌ای متوسل می‌شوند که در میان هرج و مرج زامبی‌ها، عجیب و غریب است. متأسفانه فیلم پس از 20 دقیقه‌ی ابتدایی، روند کلی ترسناکش را از دست می‌دهد و به اکشن‌های بی‌شمار می‌پردازد.

The Exorcist

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : ویلیام فردکین
  • بازیگران : لیندا بلیر، الن بورستین، جیسون میلر
  • سال انتشار : 1973
  • امتیاز : 8.1
  • خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره‌ی فرزند نوجوان یک بازیگر مشهور می‌باشد که پزشکان از درمان بیماری نادر او عاجر مانده‌اند و در این میان مادرش مجبور می‌شود تا از یک کشیش کمک بگیرد. به زودی کشیش اعلام می‌کند که تنها راه نجات او اجرای مراسم جن‌گیری است تا موجود مرموزی که در بدنش است را خارج کند.

فیلم جنگیر، در زمانه‌ی خودش، به عنوان یکی از برترین فیلم ترسناکی که دارای ترس پرشی است شناخته می‌شد. این فیلم، در دهه‌ی 70 میلادی، به عنوان یک عنصر جدیدی پا به میدان گذاشت و جزو اولین آثاری ترسناکی بود که از ترس‌های پرشی استفاده می‌کند. این فیلم، در زمان خودش سکانس‌های هولناکی را به نمایش گذاشته بود، که همراه با ویژگی‌های جنگیری و مذهبی تلفیق شده و به فکر و ذهن مخاطب نفوذ کرده.

Final Destination

بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند
ترسناک ترین فیلم هایی که آغاز وحشتناکی دارند
  • کارگردان : جیمز وانگ
  • بازیگران : آلی لارتر، دیوون ساوا، تونی تاد
  • سال انتشار : 2000
  • امتیاز : 6.7
  • خلاصه داستان : یک پسر نوجوان که قصد مسافرت با هواپیما را دارد، بعد از دیدن یک رویای وحشتناک که در آن خودش و دوستانش در سانحه هواپیما کشته می‌شوند، همراه دوستانش از هواپیما پیاده شده و هواپیما همانطور که در رویا دیده بود، دچار مشکل و سقوط می‌کند. اما طولی نمی‌کشد که آن‌ها در می‌یابند مرگ برای تک تک آن‌ها برنامه‌ای چیده است و به سراغ همه‌ی آن‌ها می‌آید.

بعید است که در مورد وحشتناک ترین آغاز ها در فیلم های ترسناک صحبت کنیم و یکی از مجموعه‌های مقصد نهایی به ذهن‌مان نیاید. این فرانچایز، یکی از پرطرفدارترین آثار سینمای آمریکا است که توانسته با یک موضوعیت خاص، به خوبی پیش برود. سکانس ابتدایی اولین فیلم مقصد نهایی، آن را به یکی از سکانس‌های نمادین این فیلم تبدیل می‌کند که همه‌ی مجموعه‌ها، با الهام‌برداری از آن روایت می‌شوند.

ایده‌ی سقوط هواپیما، به خودی خود وحشتناک است باید در نظر بگیریم که این فیلم توانسته این فاجعه را به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشد و به خوبی توانسته مخاطب خود را بترساند. چیدمان مرگ شخصیت‌ها نیز، یکی از خلاقیت‌های جذابی است که در این فیلم به خوبی نشان داده شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *