دیالوگ های برتر نبیولا در دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

نبیولا یکی از بهترین تغییرات شخصیتی در دنیای مارول را داشته است. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول سابقه بسیار خوبی در ایجاد آنتاگونیست‌های قانع کننده و تبدیل آن‌ها به قهرمان دارد. نبیولا به‌عنوان آنتاگونیست ثانویه در اولین قسمت فیلم نگهبانان کهکشان کار خود را آغاز کرد و به‌دنبال کشتن خواهرش گامورا بود. نبیولا به دلیل نفرتی که از گامورا داشت سعی می‌کرد تا به هر روشی که شده او را بکشد .

در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان، تغییرات شخصیتی نبیولا شروع شد و تصمیم گرفت تا به دشمنان خود به عنوان یک متحد نگاه کند. در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت نبیولا تبدیل به یک انتقام جو شد و سعی داشت تا تانوس را متوقف کند. نبیولا در اصلاح اشتباهات پدرش نقش بسیار اساسی و مهمی داشت.

نبیولا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی به همراه انتقام جویان در زمان سفر کرد و سنگ قدرت را به دست آورد. تاریخچه نبیولا با بازی کارن گیلان چند وجهی است و این دیالوگ‌ها قطعا هر یک از جنبه‌ها و روابط پیچیده او را به نمایش می‌گذارند. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیالوگ های برتر گامورا در دنیای سینمایی مارول

برترین دیالوگ ها در دنیای سینمایی مارول

دیالوگ های برتر نبیولا در دنیای سینمایی مارول

  • برترین دیالوگ های نبیولا در MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

نبیولا در دنیای سینمایی مارول تغییرات شخصیتی چشمگیری را پشت سر گذاشت و از یک شرور به یک قهرمان تبدیل شد. او شخصیت پیچیده‌ای دارد و از زمان بچگی خود توسط پدرش، تانوس آموزش دید و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشت. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

نبیولا در انتقام جویان: پایان بازی

من همیشه اینطوری نبودم

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های نبیولا در MCU

با هر شکست، تانوس (بهترین دیالوگ های تانوس در دنیای سینمایی مارول) بیشتر و بیشتر از اعضای نبیولا را می‌گرفت و بدن او را با ماشین آلات جایگزین می‌کرد. او برای مدت طولانی پدر و خواهرش را سرزنش می‌کرد و قول انتقام از آنها را به خود می‌داد. با این حال، او در نهایت از آن احساسات، به سمت گامورا حرکت می‌کند، اما هرگز درد و زخم‌های عاطفی آن سال‌های شکنجه را از دست نداد.

در اینجا او می‌تواند با رودی بر سر شباهت‌هایشان ارتباط برقرار کند، زیرا او به لباس مخصوص و یا ماشین‌های دیگرش نیاز دارد تا بعد از تصادفش در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) راه برود. او حتی در پیشرفت‌های مکانیکی با راکت شباهت دارد و اینطور که در مراسم کامیک کان فاش شد، در قسمت سوم نگهبانان کهکشان قرار است تا به این شخصیت بیشتر از قبل پرداخته شود. این دیالوگ یکی از بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای مارول می‌باشد.

تو ناامید کننده‌ای

تو ناامید کننده‌ای خواهر. از بین همه خواهر و برادرهایی که داشتیم، کمتر از همه از تو متنفر بودم.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

نبیولا با استفاده از نیروهای رونان به نفع خود در قسمت اول نگهبانان کهکشان، در نهایت توانست گامورا را در یک سفینه گیر بندازد و نزدیک بود او را بکشد. هنگامی که او سلاح‌های خود را آماده شلیک کرد، آماده ادعای پیروزی شد و این در اصل خداحافظی او با خواهرش به سبک خودش بود. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

جالب اینجاست که یک حس امیدواری در این دیالوگ نوشته شده بود. گامورا خواهری بود که کمترین نفرت را به او داشت، که قطعاً می‌توانست به محبوب‌ترین عضو خانواده او تبدیل شود. او گامورا را به عنوان خواهر خود می‌دانست، اما گامورا خیلی دیر این موضوع را متوجه شد.

من فقط خواهر می‌خواستم

تو بودی که میخواستی برنده بشی و من فقط یک خواهر می‌خواستم!

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی Marvel

تمام خشم (بهترین فیلم های ترسناک با خشونت کم) و حسادت نبیولا بالاخره در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان به نمایش گذاشته می‌شود، وقتی که نبیولا سعی می‌کند گامورا را شکست دهد. با این حال، او نمی‌تواند ضربه نهایی را بزند و در واقع او را بکشد و متوجه شد که این هرگز هدف واقعی او نبوده است.

با این حال، گامورا به همان اندازه یک قربانی بود که توسط پدرشان تحت فشار قرار گرفت تا بخواهد بهترین باشد. نکته مهم این است که در این لحظه مسیر زندگی آن‌ها به شدت تغییر می‌کند. نبیولا شخصیت درونی‌ای دارد و کمتر پیش می‌آید که حرف دلش را به صورت مستقیم به کسی بگوید. این یکی از برترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

خواهر می‌شویم

اما بالاخره صمیمی می‌شیم، دوست می‌شیم. خواهر می‌شیم.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای مارول

در سالهای بین قسمت دوم نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) و انتقام جویان: جنگ ابدیت، نبیولا در نهایت به چیزی که همیشه می‌خواست، یعنی یک خواهر، می‌رسد. حتی فراتر از آن، او یکی از اعضای نگهبانان می‌شود و متحدان واقعی جدید و خانواده‌ای فوق العاده به دست می‌آورد. این تعامل بی‌صدای او با راکت در فیلم انتقام جویان: پایان بازی در حالی که کنار هم می‌نشینند، دست در دست هم می‌گیرند و برای دوستان از دست رفته‌شان سوگواری می‌کنند، به بهترین شکل نشان داده می‌شود.

این لحظه نه تنها در زندگی و سفر او به عنوان یک شخصیت و تبدیل شدن از یک شرور (مغرورترین شروران دنیای سینمایی مارول) سرسخت به یک قهرمان کهکشانی تمام عیار مهم است، بلکه برای گامورای جا به جا شده در زمان هم اهمیت دارد. مکان بعدی که رابطه آن‌ها به طور متمرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد، قسمت ویزه کریسمس است که همچنین شخصیت‌های مهمی را به دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند. این دیالوگ جزو برترین دیالوگ های نبیولا در MCU قرار می‌گیرد.

شوخی نبیولا با اسکات لنگ

رودی، مراقب ورودی باش. یک احمق در منطقه فرود نشسته.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

پس از فیلم موفقیت آمیز انتقام جویان: جنگ ابدیت ، نبیولا و راکت به انتقام جویان پیوستند، اگرچه آن‌ها زمان خود را به جای زمین در فضا سپری کردند. با وجود تمام تراژدی و وحشتی که در طول پنج سال بعد رخ داد، او هرگز لحن خشن و طعنه آمیز خود را از دست نداد. زمانی که انتقام جویان دوباره گرد هم می‌آیند تا برای سرقت زمانی آماده شوند، این موضوع در بهترین حالت نمایش داده می‌شود.

او فقط باید به اسکات لنگ که چند تاکو می‌خورد نگاه کند تا او را احمق بداند. اگرچه او ایده اصلاح واقعیت را به ذهنش خطور کرد. او همچنین ثابت می‌کند که درک پیشرفته ای از علوم سفر در زمان دارد و فرضیه‌های هالک (شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود) را تأیید کرد.

می‌کشمشون

من اونا رو می‌کشم.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

اگرچه آنها فقط برای مدت نسبتاً کوتاهی در فیلم ثور: عشق و رعد (نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder) حضور داشتند، اما حضور نگهبانان همچنان با واکنش‌های خوب طرفداران مواجه شد. آن‌ها فقط برای مبارزه اولیه قبل از رفتن به راه خود برای کمک به دیگران در اطراف کهکشان و جستجوی گامورا آنجا بودند. با این حال، قبل از رفتن، آنها با بزهای جدید ثور ملاقت کردند.

آنها کاری جز فریاد زدن انجام نمی‌دادند که این دیالوگ خنده دار (خنده دارترین دیالوگ فیلم های فاز اول دنیای سینمایی مارول) از نبیولا شنیده شد. اگر این فرصت به او داده می‌شد، از ساکت کردن بزها برای همیشه دریغ نمی‌کرد. او سعی کرد تا با کشتن آن‌ها جلوی فریادهای مکرر آن‌ها را بگیرد، اما ثور () به او این اجازه را نداد.

نرسیده

خب سلام بچه‌ها، هنوز نرسیده.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

کمی در اوایل قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان حول محور سحابی می‌چرخد ​​که صرفاً یک میان وعده می‌خواهد. هر بار که او درخواست لقمه‌ای از ریشه می‌کند، درخواست او رد می‌شود و به او می‌گویند که رسیده نیست.

حتی پس از اینکه مکرراً به او گفته شد که رسیده نیست، سحابی به خاطر فرار و ضرب و شتم راکت به قدری به خودش افتخار کرد که نتوانست جلوی خودش را بگیرد و ریشه را مثل جایزه گاز گرفت. به طور کلی، این یک سکانس کاملاً کمدی است که به خوبی جواب می‌دهد و همچنین نیاز تاسف بار نبیولا را به درستی به تصویر کشید.

کشتن تانوس

من می‌تونم با کشتن تانوس به اونا کمک کنم.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

اگرچه قسمت سوم نگهبانان کهکشان توسط جیمز گان به عنوان آخرین بخش از داستان این تیم در MCU توصیف شده است، کارن گیلان همچنان ممکن است در فیلم‌های آینده در قامت نبیولا بازگردد. از آنجایی که قهرمانان قرار است با کانگ فاتح و دیگر شروران (ثروتمندترین شروران دنیای سینمایی مارول) نمادین مبارزه کنند، می‌خواهند کسی به ظلم و کینه توزی مثل نبیولا در کنارشان باشد.

پس از آشتی با خواهرش، او در مأموریت بعدی خود یعنی کشتن پدرش قرار می‌گیرد. در حالی که گامورا و نگهبانان به طور فعال به افراد نیازمند در اطراف کهکشان کمک می‌کردند، نبیولا مستقیماً به دنبال تانوس می‌رفت تا او را متوجه شکنجه‌هایی کند که متحمل شده بود. با این حال، اینکار تنها به دستگیر شدن او و شکنجه‌های (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) بیشتر منجر شد.

شکست دادن من آسون نیست

به شما اطمینان میدم، من به آسانی یک پیرمرد بدون چوب جادویی یا یک جانور جنگلی سخنگو نیستم.

بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول (8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند) دوست دارد شخصیت شروری بسازد که غرور او منجر به سقوطش شود و نبیولا یک مثال عالی برای این مورد است. او فوق‌العاده با استعداد، قدرتمند و باهوش می‌باشد، اگرچه هنوز هم تسلیم احساساتش می‌شود که می‌تواند قضاوت او را دچار مشکل کند.

او با تیزر فیس در مورد راکت و یاندو صحبت می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که مقابله با او بسیار سخت‌تر از راکت و یاندو می‌باشد. این دیالوگ (بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول) افرادی که در سفینه حضور دارند را به شدت می‌ترساند و می‌توان این را یک جور هشدار برای آن‌ها در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های نبیولا در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *