دیالوگ های برتر گروت در دنیای سینمایی مارول (ترجمه شده)

گروت یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول می‌باشد. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

گروت یکی از شخصیت‌های بسیار تأثیرگذار دنیای سینمایی مارول (غم انگیز ترین دیالوگ های فاز سوم دنیای سینمایی مارول) می‌باشد. او یک درخت سخنگو است که یک نژاد بسیار خاص دارد و فقط می‌تواند بگوید: من گروت هستم. البته در دنیای سینمایی مارول این یک زبان خاص است که اطرافیان گروت آن را متوجه می‌شوند. حرف‌های گروت برای بینندگان زمانی معنا پیدا می‌کند که مخاطب او در سکانس جواب او را می‌دهد.

گروت برای اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان به دنیای مارول وارد شد و زوج بسیار جذابی را به همراه راکت تشکیل می‌دادند. گروت شخصیتی بسیار دوست داشتنی و کمدی است که بعد از ورودش به دنیای مارول به سرعت در بین هواداران محبوب شد. اولین حضور گروت در دنیای مارول به مرگ او منتهی شد، اما راکت تکه‌ای از نهال او را کاشت و او را مجددا متولد کرد.

البته نسخه‌ای از گروت که اکنون در دنیای مارول به تصویر کشیده می‌شود پسر اوست. این موضوع به طور رسمی توسط جیمز گان، کارگردان (بهترین کارگردان ها برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان) مجموعه نگهبانان کهکشان تأیید شد. آخرین حضور این شخصیت دوست داشتنی به فیلم ثور: عشق و رعد مربوط می‌شود و او قرار است تا مجددا در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان که در سال 2023 اکران خواهد شد، حضور داشته باشد. در این نوشتار همراه ما باشید تا بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

دیالوگ های برتر گروت در دنیای سینمایی مارول

  • درخت سخنگوی مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

شاید این موضوع خنده دار باشد تا بهترین دیالوگ‌های گروت را به شما معرفی کنیم، اما همانطور که گفته شد، حرف‌های گروت زمانی برای بیننده معنادار می‌شوند که طرف صحبتش به حرف‌های او واکنش نشان دهد. در دنیای مارول دیالوگی که در جواب گروت گفته می‌شود نمایان کننده حرف‌های گروت می‌باشد. تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید تا به بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

وقتی راکت را حیوون صدا می‌زند

راکون!

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

در سراسر قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان (شجاع ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول)، شخصیت‌های دیگر از راکت به‌عنوان چندین حیوان دیگر به جای راکون یاد می‌کنند، اصطلاحی که راکت ان را توهین‌آمیز می‌بیند. از پاندای زباله تا میمون کله مثلثی و حتی روباه و موش صحرایی، گروت بعداً آن‌ها را تصحیح کرد و از راکت به‌عنوان آن چیزی که واقعاً هست یاد می‌کند.

در مقایسه با گروت اصلی در فیلم اول نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان)، بچه گروه در دنباله آن به همان اندازه صادق است، اما بی‌رحمانه‌تر و اهمیتی نمی‌دهد که به احساسات کسی آسیب برساند یا خیر. این یک نمونه کامل از تفاوت این دو شخصیت می‌باشد، زیرا نامیدن راکت با نام حیوانش کاری است که گروت اصلی هرگز انجام نمی‌داد. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های گروت در دنیای مارول قرار می‌گیرد.

پیدا کردن فین

از کلاه‌ها متنفرم.

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در MCU

در یکی از خنده دارترین (خنده دارترین دیالوگ فیلم های فاز اول دنیای سینمایی مارول) سکانس‌های قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان، راکت و یاندو هر دو به بچه گروت تکیه می‌کنند تا به آنها کمک کند تا پس از اعلام شورش از دست خدمه یاندو فرار کنند. پس از یک سری سوء تفاهم، در حالی که تلاش می‌کنند او باله پشتیبان یاندو را برایشان بیاورد، یاندو نمادی را به او نشان می‌دهد که باید مراقب آن باشد، اما گروت تنها به این فکر می‌کند که می‌خواهد آن را به عنوان یک کلاه بر سر بگذارد، که اعتراف کرد از آن متنفر است. دوست نداشتن بچه گروت از کلاه یک ویژگی شخصیتی نسبتاً جالب، البته غیرعادی است، اما دلیل او در پشت آن به همان اندازه عجیب می‌باشد.

با چاقو مبارزه کنین

اره، من از چاقوها خوشم میاد.

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی Marvel

در پایان فیلم انتقام جویان: پایان بازی، ثور (بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول) تصمیم می‌گیرد تا همراه با نگهبانان سفر کند تا وضعیت روحی و روانی خود را بهبود ببخشد. وقتی درکس و دیگر نگهبانان با طنز پیشنهاد می‌کنند که استارلرد و ثور بر سر موقعیت رهبری با هم دعوا کنند، گروت لبخند می‌زند و ظاهراً موافقت می‌کند.

به گفته برادران روسو در پرسش و پاسخی که در سال 2019 در سایت ردیت ذکر شد، تک خط دیالوگ (بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول) گروت در فیلم در واقع معنایی دارد: “اره، من از چاقوها خوشم میاد.” به همان اندازه که آن لحظه خنده دار است، بیشتر نشان می‌دهد که گروت نوجوان چقدر خشن‌تر از شکل اصلی خود می‌باشد. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

نیمه پر لیوان

این بهتر از 11 درصده.

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای مارول

در طول فیلم اول نگهبانان کهکشان، علی‌رغم زندگی جنایتکارانه‌اش با راکت، گروت مدام به عنوان مهربان‌ترین و خوشبین‌ترین عضو محافظان نشان داده شد. خوش‌بینی او در یک صحنه خاص ظاهر می‌شود، زمانی که محافظان تلاش می‌کنند تا در مورد طرحی برای سرنگونی رونان و ارتشش بحث کنند.

وقتی راکت استارلرد را به خاطر داشتن تنها 12 درصد از احتمال پیروزی نقشه‌اش مسخره می‌کند. گروت به او می‌گوید “این بهتر از 11 درصده” که باعث سردرگمی راکت شد. این نه تنها یکی از خنده‌دارترین جوک‎های دنیای سینمایی مارول (ابرقهرمانان جدید فاز 4 MCU) است، بلکه نشان دهنده حمایت بی دریغ گروت از دوستانش می‌باشد، صرف نظر از اینکه آن‌ها با چه مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

تنها دوستامون

اونا تنها دوستانی هستن که ما تا حالا داشتیم.

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

در فیلم اول نگهبانان کهکشان، گروت پس از نجات درکس (بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول) از غرق شدن پس از نبرد در نوور و اطلاع از دستگیری پیتر و گامورا، از موافقت با راکت که قصد دارد برای جلوگیری از نابودی رونان، عقب نشینی کند، خودداری کرد.

او به راکت می‌گوید که آن‌ها نباید تنها دوستانی را که تا به حال داشته‌اند رها کنند و با جسارت اظهار می‌کند که باید آن‌ها را نجات دهند. این احساس حتی کافی است تا درکس را وادار به حمایت کند.

گروت به استارلرد

حوسله سر بر!

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

در طول تیتراژ پایانی قسمت دوم نگهبانان کهکشان، نشان داده شده است که گروت اکنون به یک نوجوان تنبل تبدیل شده است. وقتی استارلرد او را به خاطر تمیز نکردن اتاقش و اعتیاد ناسالم به بازی‌ (بهترین بازی های ویدئویی برای طرفداران سریال حلقه های قدرت) رایانه‌ای سرزنش می‌کند، گروت از برقراری ارتباط چشمی امتناع کرد و با تمسخر پیتر را حوصله سر می‌نامد.

همه طرفدارانی که اتفاقاً والدین نوجوانان (بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول (MCU)) هستند، نمی‌توانند این صحنه را خنده‌دار و یا قابل ارتباط ببینند و کویل حتی اعتراف می‌کند که اکنون می‌داند یاندو در حین مراقبت از او چه احساسی داشت. دوست داشتن گروت نوجوان با رفتارهای عجیب خود گاهی اوقات سخت می‌شود، اما همین ویژگی‌ها لحظات طنزآمیزی را نیز ایجاد می‌کندو باعث می‌شود تا با شخصیت گروتت جدید بیشتر از قبل آشنا شویم.

آخرین حرف گروت قبل مرگ

پدر…

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

در آخرین لحظات تکان دهنده جنگ ابدیت، هیچ کس، حتی نگهبانان، از بشکن تانوس (بهترین دیالوگ های تانوس در دنیای سینمایی مارول) در امان نبود و نبیولا و راکت تنها کسانی بودند که در امان ماندند. در آخرین لحظات خود، گروت قبل از محو شدن، آخرین “من گروت هستم” را برای راکت به زبان می‌آورد و آنچه که ترجمه می‌شود، لحظه را بیشتر دلخراش می‌کند.

جیمز گان به‌عنوان تهیه‌کننده کار می‌کرد و در ارائه دیالوگ‌های (بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول) اضافی برای فیلم نقشی نامشخص داشت. وقتی در توییتر در مورد آخرین دیالوگ گروت در این فیلم سوال شد، جیمز گان با یک هشدار اسپویلر و به دنبال آن یک کلمه انفرادی پاسخ داد: “پدر”. این یک چیز بی اهمیت نسبتا غم انگیز است، اما همچنین یکی از شیرین‌ترین لحظات را بین راکت و گروت ایجاد می‌کند و عمق و معنای واقعی رابطه آن‌ها را نشان می‌دهد.

خوش آمد گویی به یاندو

به گروه لعنتی نگهبانان کهکشان خوش اومدی.

بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول

شخصیت یاندو نقش بسیار بزرگتری را در قسمت دوم، با قوس شخصیتی (8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند) تلخ و شیرین که جنبه‌های پنهان واقعی خود را آشکار می‌کند و جان خود را برای نجات استارلرد می‌دهد. قبل از فداکاری غم انگیز، گروت تصمیم می‌گیرد تا به او بابت ورود به تیم نگهبانان کهکشان خوش آمد بگوید.

گروت به او می‌گوید: به گروه لعنتی نگهبانان کهکشان خوش اومدی، اما راکت می‌گوید که لعنتی را خودم اضافه کردم، درحالی که گروت دقیقاً همین را گفته بود، زیرا بعد از رفتن از پیش یاندو، راکت به گروه می‌گوید: باید روی طرز حرف زدنت بحث کنیم. این دیالوگ نشان می‌دهد که گروت چه اعتمادی به یاندو داشت و تقریباً احساس می‌کرد که آخرین ملاقات‌شان است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های گروت در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *