بازیگران فصل دو سریال زخم کاری بازگشت ؛ سرانجام از کاراکتر طلوعی رونمایی شد!

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری را به همراه نقد و بررسی و خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی، در ادامه بخوانید.

سریال زخم کاری 2 با نام “زخم کاری: بازگشت” به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

بازیگران فصل 2 سریال زخم کاری : جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک

هرآنچه درباره زخم کاری 2 باید بدانید:

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری
خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید شده و با طی کردن سریع مراحل فیلمبرداری و تدوین همزمان، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال زخم کاری بازگشت

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…اما این تمام حقیقت نیست!

بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد. بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری را در ادامه بخوانید.

جواد عزتی

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری
بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است و چندین جایزه دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور (زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.


الهه حصاری

الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. شهرت حصاری برای بازی نقش «برکه» در مجموعهٔ نمایش خانگی ممنوعه است.


سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان (زادهٔ ۲۲ آذر ۱۳۵۶) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد.


بیوگرافی طلوعی سریال زخم کاری

بیوگرافی طلوعی سریال زخم کاری
بیوگرافی طلوعی سریال زخم کاری

درفصل اول سریال نام طلوعی بارها از زبان شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ او همان بالادستی یا مهره درشتی است که خیلی چیزها به تأیید او می‌رسید. اما در قسمت ۱۱ فصل اول سریال «زخم کاری» منصوره با همکاری طلوعی، انبار مالک و شریکش را به آتش کشیدند.

کامبیز دیرباز در فصل دوم «زخم کاری» نقش طلوعی را بازی می‌کند.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی‌ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.


مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳)، بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتۀ نقاشی است و با بازی در مجموعۀ لبخند سوم (۱۳۷۳)، پا به عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی نیز شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر و بازی در آن به شهرت رسید.


الناز ملک

الناز مَلِک با نام اصلی الناز مَلِک پور (زاده ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در تهران)، بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است. او با ایفای نقش «آیسان» در مجموعه نمایش خانگی سقوط، شناخته شده است.


خلاصه داستان زخم کاری بازگشت

خلاصه داستان زخم کاری بازگشت
خلاصه داستان زخم کاری بازگشت

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!

تیزر معرفی زخم کاری 2


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *