قهرمانانی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را بسازند

ایلومیناتی یکی از بهترین تیم‌ها در کمیک‌های مارول است. همراه ما باشید تا به شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند بپردازیم.

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون)، یکی از مخفی‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی کمیک‌های مارول، شورای ایلومیناتی را در داستان خود گنجانده است. در این فیلم، دکتر استیون استرنج با این هیئت حاکمه در جهان موازی زمین 838 روبرو می‌شود و هر یک از اعضای آن به طرز وحشتناکی توسط اسکارلت ویچ کشته شدند.

در این فیلم، تیم ایلومیناتی تعداد زیادی ندارد در پایان ما شاهد بازگشت دکتر استرنج به واقعیت خود هستیم. اکنون که او خطرات قدرت فوق العاده را درک کرده است، احتمال دارد استرنج از این ماجرا الهام بگیرد تا گروه ایلومیناتی خود را در زمین 616 گرد هم بیاورد و ممکن است چند ایده در مورد اینکه چه کسی باید این شورا را تشکیل دهد، داشته باشد. در این نوشتار قصد داریم تا شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند را به شم معرفی کنیم.

قهرمانانی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را بسازند

  • چه کسانی شایسته حضور در این تیم هستند؟

شما می‌توانید فهرست شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند

قبل از اینکه قسمت دوم فیلم دکتر استرنج اکران شود، طرفداران تئوری‌هایی را مبنی بر حضور گروه ایلومیناتی در این فیلم مطرح کرده بودند و سر انجام مشخص شد که تمام آن‌ها واقعی است. احتمال دارد تا در آینده دنیای مارول گروه ایلومیناتی در زمین 616 تشکیل شود. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند بپردازیم.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت هایی که در دنیای سینمایی مارول می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل دهند

دکتر استرنج یک استاد هنرهای عرفانی و یکی از قدرتمندترین جادوگران موجود است که ماجراهای اخیرش در سراسر جهان چندگانه دانش بی‌سابقه‌ای را به او بخشیده است. این احتمال دارد بر جادوگری او تأثیر بگذارد تا او بتواند نسخه ایلومیناتی دنیای خود را بسازد.

دکتر استرنج، پس از ملاقات با نسخه‌های مختلف خود در سراسر جهان چندگانه، مطمئناً بیشترین تجربه را در بین تمام انتقام‌جویان زمین 616 در مورد جهان‌های متناوب دارد و او را  فرد مناسبی برای تشکیل این شورا می‌سازد. او همچنین نامزد ایده آلی برای ایفای نقش به عنوان رئیس هیئت مدیره آن است. به عنوان یکی از اعضای برجسته ایلومیناتی در کمیک‌های مارول، حضور استرنج در این شورا اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

شوری (Shuri)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت هایی از MCU که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل بدهند

شوری با ایفای نقش لتیشیا رایت پس از اکران فیلم پلنگ سیاه در اوایل سال 2018، یک ستاره برجسته در این فیلم بود. خواهر کوچکتر تیچالا سازنده بسیاری از چشمگیرترین دستاوردهای فناوری واکاندا است و بر اساس چیزی که تریلر فیلم بعدی پلنگ سیاه نشان می‌دهد، شوری جای اورا خواهد گرفت.

واکاندا در کمیک‌های مارول تقریباً در هر ترکیب ایلومیناتی حضور دارد و تیچالا اغلب به عنوان یکی از اعضای شورا خدمت می‌کند. با توجه به این واقعیت که بعید به نظر می‌رسد که دنیای سینمایی مارول بتواند نقش بوزمن را بازسازی کند، منطقی است که هر کسی که ردای پلنگ سیاه را بر عهده بگیرد می‌تواند به عنوان جانشین تیچالا در ایلومیناتی، به نمایندگی از کشورشان واکاندا، عمل کند. محتمل‌ترین نامزد این نقش شوری است که طبیعتاً نفر بعدی برای تاج و تخت و در نتیجه عنوان پلنگ سیاه خواهد بود.

سرسی (Sersi)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل بدهند

سرسی عضو اصلی گروه ابدی‌ها است، تیمی از ابرقهرمانان که در اساطیر ادیان باستانی ریشه دوانده و با قدرت تغییر شکل، او یکی از قدرتمندترین اعضای تیم خود می‌باشد. او حتی به اندازه کافی قوی است که جلوی ظهور یک سلستیال را بگیرد. در حالی که آینده سرسی نامشخص می‌باشد، با آخرین باری که او به عنوان اسیر آریشم دیده شد، به نظر می‌رسد که دنیای سینمایی مارول برنامه‌های بزرگی برای این شخصیت در فیلم‌های آینده دارد.

نسخه کمیک ایلومیناتی اغلب برای نشان دادن جناح‌های کلیدی جمعیت زمین طراحی شده است که تقریباً همیشه شامل بخش‌های فرعی مانند، جهش یافته‌ها، نا انسان‌ها و انسان‌ها می‌شود. اگر قرار است ابدی‌ها ارتباط مستقیمی با رویدادهای زمین داشته باشند، ممکن است بخواهند در این هیئت حاکمه مخفی نیز نماینده شوند و سرسی را به گزینه‌ای برای پیوستن به گروه، به عنوان رهبر ابدی‌ها تبدیل کنند.

رید ریچاردز (Reed Richards)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت هایی از مارول که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل دهند

قسمت دوم فیلم دکتر استرنج به اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول که شامل شخصیت کمیک نمادین، رید ریچاردز بود، تبدیل شد. فیلم حتی با زنده کردن تصمیم بازیگر مورد علاقه طرفداران جان کرازینسکی در نقش آقای شگفت انگیز در زمین 838، جایی که او به عنوان یکی از اعضای ایلومیناتی خدمت می‌کند، که استرنج در طول سفر با آن‌ها روبرو می‌شود، فراتر رفت.

رید ریچاردز یکی از اعضای بنیانگذار ایلومیناتی در کمیک‌ها و یکی از پر سر و صداترین اعضای آن است. با توجه به اینکه این شخصیت قرار است در آینده نزدیک به یک بازیگر اصلی در دنیای مارول تبدیل شود، کاملا منطقی است که او به عنوان یکی از اعضای این شورا ظاهر شود، به خصوص که استرنج قبلاً نام او را با وجود ایلومیناتی مرتبط کرده است. رید ریچاردز جزو شخصیت هایی از مارول که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل دهند قرار می‌گیرد.

نیمور (Namor)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند

نیمور پادشاه آتلانتیس و یک جهش یافته قدرتمند است که در کمیک‌های مارول وجود دارد. او قرار است برای اولین بار در فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه به عنوان شرور این فیلم ظاهر شود. نیور یکی از شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل بدهند می‌باشد.

نیمور اغلب یکی از اعضای ایلومیناتی در کمیک‌ها است و به عنوان نماینده آتلانتیسی‌ها خدمت می‌کند. این شخصیت اغلب مستقل از گروه عمل خواهر کرد، با این حال، او را به شخصیتی قدرتمند برای سایر اعضای ایلومیناتی تبدیل می‌کند. اگر نیمور اجازه پیوستن به این گروه را داشته باشد، هواداران باید از او انتظار داشته باشند که تا حدودی اختلاف نظرات خود را نشان دهد.

ثور (Thor)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند

ثور یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است که دوران حرفه‌ای ابرقهرمانی‌اش به قرن‌ها قبل از انتقام جویان برمی‌گردد. آخرین حضور او در دنیای سینمایی مارول به فیلم ثور: عشق و رعد مربوط می‌شود که در آن با گور وارد درگیری شد.

اگرچه آزگاردی‌ها با توجه به منشأ فرازمینی‌شان معمولاً در ایلومیناتی نبوده‌اند، دنیای مارول تمام تلاش خود را کرده است تا مردم آزگارد را به زمین بیاورد، جایی که آن‌ها در سواحل نروژ ساکن شده‌اند. با توجه به اینکه مردم او اکنون در زمین بومی هستند، کنار گذاشتن ثور از گروه ایلومیناتی بسیار بد خواهد بود. او یکی از بهترین گزینه‌های حضور در این تیم است و جزو شخصیت هایی از MCU که می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل بدهند قرار می‌گیرد.

پروفسور ایکس (Professor X)

شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند
شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند

پروفسور چارلز خاویر، زمانی که فاش شد این بازیگر نقش نمادین خود را درقسمت دوم فیلم دکار استرنج دوباره بازی خواهد کرد، سر تیتر تئوری‌های زیادی از طرفداران بود. شخصیت پروفسور ایکس ذاتاً با مردان ایکس و جهش‌یافته‌ها مرتبط است، که افزوده‌ای قریب‌الوقوع به دنیای سینمایی مارول هستند.

وقتی جهش‌یافته‌ها بالاخره به زمین 616 رسیدند، شکی نیست که آن‌ها نماینده‌ای در میان ایلومیناتی خواهند داشت که انتخاب اصلی آن‌ها قطعاً پرفسور ایکس خواهد بود. این شخصیت یکی از اعضای بنیانگذار ایلومیناتی در کمیک‌های مارول است که راه‌های عاقلانه و شجاعت او ثابت می‌کند که قادر به تصمیم گیری‌های دشواری می‌باشد که شورا اغلب نمی‌تواند از پس آن‌ها بر بیاید. اگر ایلومیناتی واقعاً در آینده دنیای سینمایی مارول باشد، هیچ ترکیبی از تیم وجود ندارد که بدون عضویت پروفسور ایکس امکان وجود داشته باشد. او جزو شخصیت هایی که در دنیای سینمایی مارول می توانند تیم ایلومیناتی را تشکیل دهند قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت‌هایی که می‌توانند ایلومیناتی دنیای سینمایی مارول را تشکیل دهند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *