سیما سهیم پور سبزپوش پرحاشیه در جام جهانی 2022 قطر! [+ تصاویر منشوری]

در پی افشای هویت سیما سهیم پور دختر سبزپوش در جام جهانی قطر، تصاویری نیمه برهنه از او منتتشر شده است. بیوگرافی وی را در ادامه بخوانید.

افشای هویت سیما سهیم پور

در برخی کانال‌ها و پیج‌های توئیتر و یوتیوب نام این دختر را سیما سهیم پور ساکن آبادان ذکر کردند در صورتیکه هیچ منبع موثقی درباه هویت این خانم و پیج اینستاگرامش نیست. عکس زنان و دختران ایرانی هوادار تیم ملی فوتبال ایران در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده که برای تشویق و حمایت از تسیم ملی کشورمان به قطر سفر کردند.

حالا عکس این دختر خانم بیشترین بازتاب را در رسانه‌ها داشته، ظاهر و نوع پوشش وی نشان می‌دهد که او در ایران زندگی نمی‌کند و ساکن خارج از کشور است:

افشای هویت سیما سهیم پور
افشای هویت سیما سهیم پور

سیما سهیم پور از آن دسته از تماشاچیانی بود که با لباسی نیمه‌لختی توانست در ورزشگاهی از قطر در جام جهانی 2022 همه‌ی توجهات رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود جلب کند و ذهن را با خودش به عالمی دیگر ببرد. حالا سوال اینجاست که این خانم با لباس سبز چطور مورد توجه رسانه‌ها و عکاسان قرار گرفته است؟

بیشتر بخوانید:

مراسم عروسی بازیکن مراکشی و دختر مراکشی در جام جهانی 2022 [+جزئیات و عکس]

اظهارات پوریا پورسرخ درباره ازدواج : “اگر چنین باشد، مگر از دیوار بالا رفتم که قایم کنم؟”

تصاویر نیمه لختی سیما سهیم پور

به گزارش منابع خبری:

حرف و حدیث هایی در مورد سیما سهیم پور در شبکه ها و رسانه بیگانه بر سر زبان افتاده که این دختر با لباس سبز و نامناسب در ورزشگاه  قطر تیم ملی فوتبال ایران را تشویق می کند.

حاشیه جدید سحر قریشی و عشق آتشینش به مهدی طارمی در قطر [+فیلم و عکس]

در ادامه با خبر سیما سهیم پور پیج اینستاگرام همراه ما بمانید.

عکس سیما سهیم پور
عکس سیما سهیم پور

ماجرای لو رفته اعترافات و رقص المیرا شریفی مقدم + [عکس]

سیما سهیم پور در قطر کیست؟

سیما سهیم پور دختر سبز پوش در قطر کیست و اهل کجاست و دختر کیست و پدرش کیست؟ بیوگرافی و پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر بی حجاب هوادار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با عکس های بی حجاب و سوابق و خانواده و پدرش مسعود سهیم پور کیست.

فاش شدن ماجرای حضور سیما سهیم پور در قطر
افشای هویت سیما سهیم پور

برخی از خبرگزاری‌ها آیدی پیج اینستاگرام سیما سهیم‌پور را با تیتر سیما سهیم پور اینستا و چند آیدی مشخص کرده‌اند:

sima_sahim

aboutsimaa

sima sahimpour

sima sahimpour model

برخی از خبرگزاری‌ها هم می‌گویند که هنوز هیچ یک از اخبار منتشر شده در مورد این رابطه وجود ندارد. ایدی این شخص در اینستاگرام aboutsimaa بود که الان از دسترس خارج شده است.

سیما سهیم پور در جام جهانی 2022 چه کسی است؟

عکسهای سیما سهیم پور
سیما سهیم پور پیج اینستاگرام

در بازی پایانی ایران مقابل آمریکا که باعث حذف ایران از رقابت های جام جهانی 2022 قطر شد، یک عکسی در شبکه های اجتماعی به سرعت انتشار یافت که باعث شد خبر و بیوگرافی سیما سهیم پور در سایت ها و پیج های مختلف منتشر شود.

پشت پرده بازداشت امیر مقاره خواننده گروه موزیک ماکان بند !

این خانم سیما سهیم پور نام دارد که در شبکه های بیگانه گفته میشود دختر مسعود سهیم پور، مدیرعامل شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبادان است. صحت و سقم این خبر در دسترس نمی باشد و فیگار نمیتوانید این خبر را رد یا تایید کند.

در ادامه میتوانید عکس سیما سهیم پور را مشاهده کنید:

سیما سهیم پور جام جهانی قطر
سیما سهیم پور پیج اینستاگرام

تیکه سنگین وین رونی به رونالدو [+عکس]

سیما سهیم پور ساکن قطر اصالتا اهل محله بریم، شهر آبادان که شبکه‌های ایرانی خارج از کشور مدعی هستند این شخص دختر مسعود سهیم پور یکی از مدیران شهر آبادان (مدیر عامل شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان) می‌باشد.

بیوگرافی سیما سهیم پور
سیما سهیم پور دختر معاون مسکن آبادان

قبل‌تر اما جالب است بدانید که عجیب ترین تصویری که در فضای مجازی منتشر شده بود مربوط به دنیا جهانبخت بوده که مدعی بودند او دختر آیت الله رفسنجانی است و همین عکس باعث شد دنیا جهانبخت به شهرت برسد همچنین تصاویر دیگری از خانم‌های بی حجاب منتشر شده و آن را به فرزندان و یا نوه های آیت الله مکارم شیرازی نسبت داده بودند.

در رابطه با کارت باید بگوییم که فتوشاپ بوده و بجای موبایل آن را در دستان این خانم سبزپوش گذاشته‌اند.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “سیما سهیم پور سبزپوش پرحاشیه در جام جهانی 2022 قطر! [+ تصاویر منشوری]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *