اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی ؛ بار دیگر اشتباهش بر سر زبان ها افتاد

اینبار نام سحر قریشی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی بازیگر شناخته شده ایرانی، بار دیگر اشتباهاتش را به رخ طرفدارانش کشید.

سحر قریشی که این روزها خبرسازترین بازیگر ایرانی به شمار می‌رود، بار دیگر خود را با عنوان اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی بر سر زبان‌ها انداخت.

عکس‌های مختلفی که از این بازیگر جدیدا پخش شده است شباهات عجیب سحر قریشی به مادرش را به خوبی نشان می‌دهد. تصویر لو رفته از بارداری سحر قریشی که پیش از اعترافش دست به دست شد، باز به پای قول جدید سحر قریشی نمی‌رسد.

اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی

بار دیگر اشتباهش بر سر زبان ها افتاد

اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی
اعتراف و قول جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی در تاریخ 6 دی ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمد. او توسط پیشنهاد نزدیکان همسر سابقش در سال 1388 برای تست بازیگری آماده شد و سرانجام در اولین فیلم خود، یعنی لج و لجبازی، حضور پیدا کرد. او که با بازی در سریال خانگی نیسان آبی بار دیگر مقابل چشمان تماشاگران حاضر شد، پس از جدایی از امیر تتلو در دبی ساکن شد.

او این روزها از طریق صفحه مجازی خود، با طرفدارانش ارتباط دارد و گاهی پرسش و پاسخ‌های تقریبا صمیمی میان خود و هوادارنش مطرح می‌کند. این باکس‌ها او را باز مرکز توجه قرار داده است.

قول سحر قریشی

قول سحر قریشی
قول سحر قریشی
قول سحر قریشی
قول سحر قریشی

سحر قریشی با انتشار تصاویر بالا در استوری اینستاگرام خود، رسما اعلام کرد که درباره رابطه‌اش با امیر تتلو گول خورده است و به طرفدارانش قول داد تا دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *