بیوگرافی دکتر محسن برهانی [+جزئیات]

محسن برهانی وکیل دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که حواشی زیادی دارد و در ادامه به بیوگرافی دکتر محسن برهانی می‌پردازیم.

بیوگرافی دکتر محسن برهانی

محسن برهانی وکیل دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که اینروزها وارد حواشی و جنجال‌های زیادی شده است. دکتر محسن برهانی متولد سال ۱۳۵۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی محسن برهانی وکیل و همسرش همراه با عکس ها و تصاویر و سوابق شغلی و محسن برهانی کیست و چرا مشهور شد در این صفحه به آنها می‌پردازیم.

زندگینامه دکتر محسن برهانی

  • محسن برهانی کیست؟
بیوگرافی دکتر محسن برهانی
زندگینامه دکتر محسن برهانی

دکتر محسن برهانی متولد سال ۱۳۵۷ در تهران وکیل دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که اینروزها خبرساز شده است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تربیت مدرس است.

دکتر محسن برهانی

بیوگرافی دکتر محسن برهانی
دکتر محسن برهانی

آقای برهانی دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا و جرم شناسی است و تخصص وی حقوق جزا و جرم‌شناسی است. دکتر محسن برهانی از دانش اموختگان حوزه علمیه قم و یکی از وکلای معروف و مشهور ایرانی است که عضو کانون وکلای ایران و استاد حقوق دانشگاه تهران می باشد. او سالهاست در زمینه وکالت و جرم شناسی و استاد دانشگاه فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *