ببینید : تصویری از کوثر خشنودی کیا به همراه بیوگرافی

به تازگی تصویری از کوثر خشنودی کیا در رسانه ها پخش شده که گویا به میادین برگشته است. در ادامه تصویری از کوثر خشنودی کیا به همراه بیوگرافی خواهیم پرداخت.

کوثر خشنودی کیا ملی پوش تیم ملی تیراندازی با تیر و کمان ایران است او متولد دهه هفتاد در کرمانشاه میباشد و در کارنامه خود نایب قهرمانی آسیا کامپوند را دارد او سالهای زیادی در این رشته فعالیت حرفه ای دارد و به عنوان یک ورزشکار ملی پوش شناخته میشود که چند سالی در تیم ملی بانوان ایران فعالیت دارد.

تصویری از کوثر خشنودی کیا به همراه بیوگرافی

  • بیوگرافی تیرانداز ملی پوش کوثر خشنودی کیا

در ادامه می‌توانید عکسی از کوثر خشنودی کیا هنگام تیر اندازی را ببینید:

تصویری از کوثر خشنودی کیا به همراه بیوگرافی
عکسی از کوثر خشنودی کیا هنگام تیر اندازی

کوثر خشنودی کیا در بخش کامپوند تیراندازی مشغول به کار بود و موفق شد نایب قهرمانی اسیا را ازآن خود کند. او تیر و کمان را از دوران کودکی شروع کرد و خانواده اش نقش مهمی را در موفقیت او داشتند پدر و مادرش امکانات لازم را حضور موفق او این رشته ورزشی فراهم کردند. کوثر خشنودی کیا خیلی زود نشان داد استعداد خاصی در این رشته دارد و بعد از حضور در مسابقات انفرادی استانی مورد توجه مسئولان تیم ملی ملی بانوان قرار گرفت. وی در ماه های اخیر دچار مصدومیتی از ناحیه چشم شده است که مدتی از تیم ملی ایران به دور ماند.

عکسی از کوثر خشنودی کیا هنگام تیر اندازی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *