ماجرای جالب از زباله گردی که بازیگر شد! [+جزئیات]

بهنام کاوه بازیگر ؛ بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند.

بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند؛ دیروز حین نمایش خیابانی لیلی و مجنون در پهنه رودکی که

درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود. در ادامه با خبر بهنام کاوه نمایش خیابانی لیلی و مجنون همراه ما بمانید.

بهنام کاوه بازیگر

  • بهنام کاوه لیلی و مجنون

به گزارش منابع خبری:

دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود. کاوه می‌خواهد که این زباله‌‍‌گرد بیاید و از داستان زندگی‌اش بگوید. او که نامش رسول بود اول خجالت می‌کشید ولی بالاخره می‌آید وسط و با داستان زندگی‌اش چشمان تماشاچیان را اشک‌بار می‌کند.

زباله گرد نمایش لیلی و مجنون

رسول هم که چشمانش خیس از اشک بود بعد از روایت زندگی‌اش قصد رفتن می‌کند. با دور شدن رسول، داوران و مخاطبان به کاوه می‌گویند که برو دنبال رسول و او را برگردان. در پایان اجرا بهنام کلاهش را از سر برداشت و به سمت حاضران گرفت تا هدیه‌ای برای رسول جمع کند. به گفته حاضران بیش از یک‌میلیون تومان هدیه از طرف مخاطبان و هنرمندان تئاتر فجر برای رسول جمع و به او داده شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای عجیب ورود یک زباله گرد به صحنه تئاتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *