تپسی هم بعد از اسنپ سرویس پرداخت اعتباری را فعال کرد! [+عکس]

سرویس پرداخت اعتباری تپسی ؛ تپسی در تازه‌‌ترین اقدام خود از سرویس پرداخت اعتباری (BNP) رونمایی کرد. در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

سرویس اعتباری تپسی

سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

زمان عرضه اولیه تپسی مشخص شد ؛ چه کسانی می‌توانند این عرضه اولیه را بخرند؟

سرویس پرداخت اعتباری تپسی

تپسی در جدیدترین اقدام خود، سرویس پرداخت اعتباری جدیدش را رونمایی کرده است. با فعالسازی سرویس اعتباری تپسی کاربر می‌تواند تا سقف 400 هزارتومان خرید کند.

سرویس اعتباری تپسی
آموزش فعالسازی سرویس اعتباری تپسی

آموزش فعالسازی سرویس اعتباری تپسی

به گزارش منابع خبری:

امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرار گرفته و به تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.

در ادامه میتوانید نحوه فعال کردن سرویس اعتباری تپسی را تماشا کنید:

سرویس پرداخت اعتباری تپسی
فعالسازی سرویس اعتباری تپسی

تپسی که در خرداد و مهر ماه سال جاری به ترتیب 5 و 10 درصد از سهامش را به سهام‌داران حرفه‌ای و صندوق‌های حقوقی عرضه کرد، پیش از این در آخرین نشست خبری‌ خود از تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزه‌های متفاوتی مانند فین‌تک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر می‌رسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارائه این خدمات است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *