ویدئوهای منشوری در اپال سنتر تهران [+فیلم های +18 یوگای مختلط با لباس‌های بدن‌نما]

برهنگی نامشروع افراد بی حجاب در مرکز خرید اپال در شهر بزرگ تهران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته که ویدئوی لخت راه رفتن در اپال سنتر تهران را در ادامه خواهید دید.

این روزها مسئله حجاب و برهنگی دختران در اپال سنتر تهران بسیار همه‌گیر شده است. در ادامه می‌توانید فیلم جنجالی حجاب دختران در اپال سنتر تهران را ببینید و شما را با سوال آیا اینجا ایران است رها می‌کنیم. باورکردنش سخت است! برخی رسانه‌ها با تیتر‌هایی چون اینجا لاس وگاس نیست ؛ وضعیت حجاب و پوشش لباس زنان در مرکز خرید اپال تهران به این موضوع پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

ببینید: ویدئوی پشت پرده پلمپ فروشگاه اپال در تهران تا فک پلمپ [+فیلم توالت های ایستاده]

برهنگی دختران در اپال سنتر تهران

بدحجابی دختران در آپال سنتر

دادستان کل کشور از ضرب‌العجل تعیین تکلیف مسئله حجاب در روزهای آینده خبر داده است. بعد از مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد، از اواخر شهریور موج اتفاقات خاص در ایران ادامه داشته و مسئله اختیاری‌شدن حجاب بارها مطرح شده است. در ادامه به علت لخت بودن دختران در مرکز خرید اپال خواهیم پرداخت.

برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما
برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما

گفته شده است که بعد از مدتی که فیلم وضعیت نامشروع دختران در اپال تهران در رسانه‌ها بازتاب گسترده داشت، تغییر وضعیت حجاب در اپال تغییر کرد ؛ و اعلام شد:

دختران بی حجاب در مرکز خرید اپال تهران اجازه بازی کردن ندارند.

عکس تار شده از بی حجابی دختران در مرکز خرید اپال تهران
عکس تار شده از بی حجابی دختران در مرکز خرید اپال تهران

لختی بودن دختران در اپال تهران

یکی از فیلم های منتشر شده از بی حجابی در اپال سنتر را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید:

عکس زیر را یکی از رسانه‌های داخلی با نوشته‌های خاص انگلیسی درست کرده که مشخص نیست با چه هدف و منظوری اینکار را کرده تا بی حجابی در مرکز خرید شهر تهران را بولد کند.

برهنگی دختران در اپال سنتر تهران
برهنگی دختران در اپال سنتر تهران

بیش از چهار ماه از آغاز اتفاقات ایران می‌گذرد. اعتراضاتی که با نحوه مرگ مهسا امینی در دستگاه گشت ارشاد آغاز شد. اگرچه آذرماه یک مقام قضایی از جمع شدن گشت ارشاد خبر داد، اما طولی نکشید که ساز و کار دیگری برای اعمال حجاب رونمایی شد؛ از قرارگاه زیست عفیفانه تا طرح شناسایی افراد بی‌حجاب.

در ادامه توجه شما را به فیلمی از وضعیت نامناسب پوشش و حجاب دختران در مرکز خرید اپال تهران جلب می‌کنیم که به شدت در فضای مجازی بازتاب گسترده داشته است:

باید بدانید که فیلم منتشر شده از دختران بی حجاب در مرکز خرید اپال که این روزها پربازدید هم شده، توسط یک کاربر خارجی در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ از مرکز خرید اپال تهران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این فیلم باعث شد که دختران برهنه در پاساژهای ایران کمی به مدل پوشش خود فکر کنند و حساسیت‌ها را در کشور کمتر کنند.

تصاویر جنجالی دختران بی حجاب در اپال تهران

مجتمع تجاری اپال به دلیل کشف حجاب پلمب شد و یکی از ویدئوهای علت پلمپ شدن مرکز خرید اوپال را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

آیا فتوشاپ بوده؟ فیلم کامل از رقصیدن دختران بی حجاب شهرک اکباتان + [فیلم ابراز ندامت]

در ادامه می‌توانید عکس منتشر شده از دختران بی حجاب اپال را ببینید:

تصاویر جنجالی دختران بی حجاب در اپال تهران
وضعیت حجاب و پوشش لباس زنان در مرکز خرید اپال تهران

در این تصاویر و ویدئویی که توسط یک کاربر در بهمن ۱۴۰۱ از مرکز خرید اپال تهران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، پوشش زنان از آنچه در لاس وگاس آمریکا و پاتایا تایلند به چشم می‌خورد نیز زننده‌تر است. در رسانه‌های داخلی اینطور بیان شده که گویا مسئولان مرکز خرید اپال صرفا ساختمانی برای ترویج فحشا بنا کرده‌اند و توجهی به مسائل ضد فرهنگی که در این مجموعه رخ می‌دهد ندارند.

ویدئوی پاکسازی اپال سنتر از دختران بی حجاب و بدحجاب را ببینید:

نمایی از بخش‌های مختلف مرکز تجاری اپال را ببینید:

فیلم های +18 یوگای مختلط با لباس‌های بدن‌نما

در این ویدیو  که دیدید، برخی آقازاده ها بدون درنظر گرفتن عرف و شرع حاکم بر جامعه به صورت مختلط حرکات عجیب و غریبی با عنوان «ورزش گروهی» انجام می دهند که به هرچه به جز ورزش شباهت دارد. در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می‌دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

اخبار بیشتر:

ببینید: اولین فیلم از بچه پوتک در بیمارستان و لحظه به دنیا اومدنش ؛ پوریا پوتک بچه دار شد
ویدئویی تحلیلی درباره فرزند رسمی پوریا پوتک را ببینید ؛ ریچ عرب کیست؟
ببینید: فیلم فاش شده درباره سوء استفاده فیزیکی پدر آرات حسینی و رفع اتهام
ببینید: ویدئوی منشوری رقص دو نفره آزاده صمدی
از دست ندهید: فیلم خوانندگی بهار ارجمند [2 ویدئو از خوانندگی خواهر برزو ارجمند]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *