رامین رضاییان عزادار شد !+ [ماجرای حذف استوری چه بود؟]

پست جنجالی فوتبالیست ایرانی که پس از دقایقی حذف شده و جنجال به پا کرده بود، اکنون با انتشار استوری جدید مشخص می‌شود که رامین رضاییان عزادار شد .

رامین رضاییان ، مدافع تیم ملی ایران که اشک‌هایش پس از شکست مقابل آمریکا مورد توجه رسانه‌های خارجی زبان قرار گرفت پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که پس از دقایقی، به پست حذف شده رامین رضاییان تبدیل شد.

فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی آن را بخوانید!

رامین رضاییان حالا هم با انتشار یک استوری  اعلام کرد که عمویش از دنیا رفته است.

رامین رضاییان عزادار شد

استوری عزاداری رامین رضاییان را ببینید:

عزاداری رامین رضاییان
عزاداری رامین رضاییان

پست حذف شده رامین رضاییان

او که چند روز پیش و پس از بازی ایران در مقابل ولز، با پستی که گذاشته بود، از فدراسیون اخطار گرفت، بار دیگر او پست رامین رضاییان که پس از دقایقی حذف کرد جنجال به پا کرد.

در ادامه تصویری از پست جنجالی رامین رضاییان که پس از دقایقی حذف شد را ببینید:

پست جنجالی رامین رضاییان که پس از دقایقی حذف شد
پست حذف شده رامین رضاییان

بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، ریزه اسپور، اوستنده، الشحانیه، الدحیل و السیلیه را دارد.

رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه راه‌آهن انجام داده‌است و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رسانده‌است؛ پس از چند نمایش موفق در راه‌آهن (فصل۲۰۱۴–۱۵)، رامین رضاییان توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. در همان سال رامین رضاییان به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

پست جنجالی رامین رضاییان که پس از دقایقی حذف شد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *