تریلر انیمه جدید The Magical Revolution of the Reincarnated Princess

رمان The Magical Revolution of the Reincarnated Princess با انتشار یک تریلر خبر انتشار انیمه اقتباسی این رمان را اعلام کرد.

کادوکاوا در روز جمعه یک وب سایت رسمی برای اقتباس انیمه تلویزیونی انقلاب جادویی شاهزاده خانم تناسخ یافته و بانوی جوان نابغه ، اثر پیرو کاراسو باز کرد و بازیگران اصلی، کارکنان، یک تیزر تصویری و اولین پرومو خود را فاش کرد. تاریخ انتشار انیمه The Magical Revolution of the Reincarnated Princess در سال 2023 خواهد بود.

تریلر انیمه جدید The Magical Revolution of the Reincarnated Princess

همراه با تاریخ انتشار

تریلر انیمه جدید The Magical Revolution of the Reincarnated Princess
تریلر انیمه جدید The Magical Revolution of the Reincarnated Princess, تاریخ انتشار انیمه The Magical Revolution of the Reincarnated Princess, رمان The Magical Revolution of the Reincarnated Princess, تریلر انیمه The Magical Revolution of the Reincarnated Princess

صداپیشگان سایاکا سنبونگی و ماناکا ایوامی به ترتیب در نقش آن-سوفیا فون پالتیا و یوفیلیا مگنتا ایفای نقش می‌کنند.

کارکنان این انیمه عبارتند از:

  • کارگردان: شینگو تاماکی
  • ترکیب سریال: واتارو واتاری
  • طراحی شخصیت: نائومی ایده
  • استودیو: Diomedea

کاراسو در فوریه 2019 شروع به نوشتن مجموعه‌های فانتزی کمدی عاشقانه دختران در وب‌سایت شوتسوکا نی نارو کرد. کادوکاوا در ژانویه سال بعد انتشار این رمان را تحت عنوان Fantasia Bunko با تصاویری از یوری کیساراگی آغاز کرد. جلد چهارم این رمان در اوت گذشته ارسال شد و جلد پنجم برای انتشار در 20 آگوست برنامه ریزی شده است.

ماهنامه Dengeki Maoh در جولای 2020 شروع به پخش سریال اقتباسی مانگای توسط هاروتسوگو ناداکا کرد. کادوکاوا جلد سوم را در 10 فوریه منتشر کرد و جلد چهارم برای انتشار در 26 اوت برنامه ریزی شده است. ین پرس مجوز رمان و مانگا را به زبان انگلیسی صادر کرد و اولین رمان و جلد مانگا را به ترتیب در 12 آوریل و 24 می منتشر کرد. جلد دوم هر کدام برای انتشار در 16 آگوست و 6 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

پرنسس آنیسفیا علیرغم ناتوانی‌اش با جادوی معمولی، با توسعه “جادوشناسی”، یک نظریه جادویی منحصر به فرد بر اساس خاطرات زندگی گذشته‌اش ایجاد می‌کند. یک روز، او شاهد می‌باشد که زنی باهوش با نام Euphyllia به ناحق عنوان پادشاهی از او گرفته شده است.

این زمانی است که انیسفیا نقشه‌ای را برای کمک به یوفیلیا برای بازیابی عنوان خود تنظیم می‌کند، که به نوعی شامل زندگی مشترک آنها و تحقیق در مورد جادو می‌شود. با این حال، این دو زن نمی‌دانند که برخورد تصادفی آنها نه تنها آینده آنها، بلکه آینده پادشاهی و کل جهان را تغییر خواهد داد.

تریلر انیمه The Magical Revolution of the Reincarnated Princess

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر انیمه جدید The Magical Revolution of the Reincarnated Princess سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *