تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire [+ تاریخ انتشار و عکس]

اخبار تازه نشان می‌دهد که رمان Tearmoon Empire یک انیمه خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات تریلر Tearmoon Empire می‌پردازیم.

TO Books روز سه شنبه در حساب توییتر خود اعلام کرد که مجموعه رمان Tearmoon Empire نوشته نوزومو موچیتسوکی قرار است یک انیمه تلویزیونی دریافت کند. تاریخ انتشار انیمه Tearmoon Empire در سال 2023 خواهد بود. تاریخ دقیق انتشار این انیمه هنوز مشخص نشده است.

تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire

  • تاریخ انتشار انیمه Tearmoon Empire
تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire
تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire

یوشی آیبه کارگردانی این انیمیشن را در SILVER LINK بر عهده دارد. دکو آکائو فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. Mai Otsuka در حال طراحی شخصیت‌ها است. از بازیگران این فیلم می توان به سومیره اوساکا در نقش قهرمان میا لونا تیرمون اشاره کرد. هنوز خبر مشخصی در رابطه با دیگر بازیگران این انیمه منتشر نشده است.

J-Novel Club مجوز سری رمان و اقتباس مانگا را صادر کرد و داستان این رمان را اینگونه شرح می‌دهد:

پرنسس خودخواه امپراتوری سقوط کرده ماه اشک، میا، احاطه شده توسط نگاه‌های پر از نفرت مردمش، آخرین نگاهی به خورشید خونین قبل از فرود آمدن تیغه گیوتین می‌اندازد… فقط پس از مرگش او به عنوان یک نوجوان دوازده ساله از خواب بیدار می‌شود! با گذشت زمان و فرصتی دوباره برای زندگی در دامان او، او تصمیم می‌گیرد تا اشتباهات بی‌شماری که امپراتوری بیمار را آزار می‌دهد را اصلاح کند.

حکومت فاسد؟ بله. مشکلات مرزی؟ بله. بلایای طبیعی و کشمکش اقتصادی؟ بله. همه اینها به نظر کار زیادی است. کار سخت و میا با هم ترکیب نمی‌شوند، بنابراین او به دنبال کمک دیگران است، از خدمتکار وفادار خود، آن، و وزیر باهوش‌اش، لودویگ.

شما در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Tearmoon Empire را مشاهده کنید:

تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire
تریلر انیمه جدید Tearmoon Empire

نوزومو موچیتسوکی مجموعه رمان‌های خود را در اوت 2018 در وب‌سایت شوستسوکا نی نارو راه‌اندازی کرد و TO Books اولین رمان را با تصاویری از گیلس در ژوئن 2019 منتشر کرد. جلد دهم در ماه مه 2022 ارسال شد و جلد یازدهم در 10 سپتامبر ارسال می‌شود.

J-Novel Club جلد هشتم را به صورت دیجیتالی در جولای 2022 منتشر کرد و در مارس 2023 آن را به صورت چاپی منتشر خواهد کرد. TO Books جلد اول اقتباس مانگای میزو مورینو را در ژانویه 2020 منتشر کرد. جلد چهارم در فوریه 2022 ارسال شد و جلد پنجم در 10 سپتامبر ارسال خواهد شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Tearmoon Empire را مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *