تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories [+عکس]

استودیو انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories اخبار بیشتری درباره این انیمه منتشر کرده است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید.

وب سایت رسمی انیمه ویدیویی اصلی جدید (OVA) بازی گوشی هوشمند Stand My Heroes روز دوشنبه افتتاح شد و این سایت از اعضای اصلی انیمه جدید، عنوان Stand My Heroes: Warmth of Memories و  تاریخ انتشار آن خبر داد. تاریخ انتشاراین انیمه در سال 2023 خواهد بود. تاریخ دقیقی برای این انیمه هنوز منتشر نشده است.

تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories

  • پوستر انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories
تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories
تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories

Hitomi Ezoe کارگردانی انیمه را در M.S.C، استودیو سازنده انیمیشن تلویزیونی Stand My Heroes: Piece of Truth 2019 بر عهده دارد. سایاکا هارادا نیز از سریال تلویزیونی 2019 باز می‌گردد تا بر فیلمنامه سریال نظارت کند و هاجیمه آیدا دوباره به عنوان مشاور سناریو شناخته می‌شود. Yukie Takayama و گروه Fox Capture Plan به ترتیب از انیمه تلویزیونی برای طراحی شخصیت‌ها و ساختن موسیقی بازگشته‌اند. وب سایت انیمه جدید از اصطلاح ژاپنی که معمولاً برای توصیف پخش جریانی استفاده می‌شود استفاده می‌کند.

بازی پازل otome برای بازیکنان زن در توکیو مدرن در Matori، واحد کنترل مواد مخدر متشکل از محققان تحت وزارت بهداشت، کار و رفاه جریان دارد. قهرمان داستان که دارای ویژگی منحصر به فرد مواد مخدر است که روی او تأثیری ندارد، در نهایت در واحد کار می‌کند. او پرسنلی را از محققان، خوانندگان، نویسندگان، دانش‌آموزان دبیرستانی نابغه، طراحان برتر، پیشخدمت‌ها، پزشکان زیرزمینی و دیگران استخدام می‌کند تا تیم‌هایی از قهرمانان ikemen مدرن را برای مأموریت‌های مختلف تشکیل دهند.

شما در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories
تاریخ انتشار انیمه Stand My Heroes: Warmth of Memories

OVA داستان نقشه رویداد شخصیت Narumi Seo اضافی را که در بازی اصلی در آوریل 2018 منتشر شد، اقتباس می‌کند. به این ترتیب، قهرمانان آزمایشگاه تحقیقاتی Seo را که در انیمیشن تلویزیونی قبلی ظاهر نشده‌اند، نیز نشان می‌دهد. انیمه تلویزیونی بازی گوشی هوشمند Stand My Heroes در تاریخ 7 اکتبر 2019 به نمایش درآمد. Funimation انیمه را هنگام پخش در ژاپن پخش کرد و دوبله انگلیسی آن در تاریخ 14 اکتبر 2019 به نمایش درآمد.

هیدهیو یاماموتو کارگردانی این انیمیشن تلویزیونی را در استودیو M.S.C بر عهده داشت. این بازی در سال 2016 عرضه شد و تاکنون بیش از 1 میلیون دانلود داشته است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *