بهترین انیمیشن های دی سی 2023 (DC) و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

کمپانی دی‌سی در سال جدید انیمیشن‌های بسیار خوبی منتشر خواهد کرد. همراه ما باشید تا با بهترین انیمیشن های دی سی 2022 و 2023 آشنا شوید.

برترین انیمیشن های دی سی

کمپانی دی‌سی سال‌ها است که انیمیشن‌های بسیاری را منتشر می‌کند و واقعاً می‌توان آن‌ها را جزو شاهکارهای دنیای ابرقهرمانی در نظر گرفت. دی‌سی بر خلاف دنیای سینمایی‌اش، دنیای انیمیشنی فوق العاده‌ای دارد و به همین دلیل دی‌سی به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در زمینه ابرقهرمانی تبدیل می‌شود.

شاید کمپانی دی‌سی در دنیای سینمایی‌اش (ترتیب دیدن فیلم های دی سی) بسیر نا منظم و غیر موفق عمل کرده باشد، اما در زمینه انیمیشن‌هایش موفقیت بسیاری به دست آورده و توانسته بهترین انیمیشن‌های کمیکی (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) را بسازد. دی‌سی با ارائه داستان‌های فوق العاده و وفاداری بسیار زیاد به کمیک، موفق شده تا در دنیای انیمیشنی یک سر و گردن از دیگر کمپانی‌ها بهتر باشد.

علاوه بر همه ویژگی‌ها، این کمپانی اکثر انیمیشن‌هایش را با درجه سنی 18 سال می‌سازد و از هیچگونه خشونتی در آن‌ها خودداری نمی‌کند. در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم. دی‌سی (بهترین شرور های دی سی) در سال‌ آینده، یعنی سال 2023 انیمیشن‌های مورد انتظاری را منتشر می‌کند که به آن‌ها هم می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

60 فیلم برتر سال 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

بهترین سریال‌های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمیشن‌های 2023 که منتظرشان هستیم

بهترین انیمیشن های دی سی

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی

دی‌سی در سال 2022 چند انیمیشن منتشر کرده است که بسیار عالی بودند، اما این کمپانی برای ادامه انیمیشن‌هایش در سال 2023 هم برنامه‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم.

در اینستاگرام بخوانید:

15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها

Catwoman: Hunted 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های DC

یکی از برترین انیمیشن های دی سی در سال 2022 “زن گربه‌ای: شکار شده” است. این انیمیشن به سبک انیمه ساخته شده و داستان زن گربه‌ای را در سرقت یک جواهر بسیار ارزشمند روایت می‌کند. این انیمیشن بسیار سرگرم کننده می‌باشد و نسخه بازیگوش‌تری از زن گربه‌ای را به تصویر می‌کشد.

خلاصه داستان انیمیشن از آن جایی شروع می‌شود که زن گربه‌ای در تلاش است تا یک جواهر بسیار ارزشمند که در اختیار بلک مسک قرار دارد را سرقت کند، اما اینکار او را تماماً مورد هدف پلیس بین الملل و بت وومن قرار می‌دهد. صدا پیشگی این کاراکتر توسط الیزابت گیلیس انجام شده و لحظات بسیار سرگرم کننده‌ای را برای شما می‌سازد.

دانلود و معرفی بهترین انیمیشن‌های کمدی 2023 و تمام دوران

Justice League: The Flashpoint Paradox

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی

در یکی از مبارزات فلش و ایوبارد ثاون، انقلاب‌ای در زمان به وجود می‌آید که به کل تمام تاریخ را به دور خود می‌چرخاند. ایوبارد ثاون برای اینکه فلش را به دام بیندازد با جنایتکاران ای نصیب کاپیتان کلد، کاپیتان بومرنگ، و … همدست می‌شود . وقتی که لیگ عدالت وارد مبارزه می‌شوند ، به دلیل مبارزه ی پر سرعت فلش و ایوبارد ثاون ، زمان دچار تغییراتی می‌شود.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

DC League of Super-Pets 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های DC

ایمیشن “ابر حیوانات لیگ دی‌سی” یکی از انیمیشن های برتر دی سی در سال 2022 محسوب می‌شود. این انیمیشن داستان بسیار متفاوت و جالبی را ارائه می‌کند که برای طرفداران انیمیشن ابرقهرمانی بسیار جذاب خواهد بود. انیمیشن ابر حیوانات خانگی بر خلاف بیشتر آثار دی‌سی سبک سه بعدی دارد.

خلاصه داستان این انیمیشن از آنجایی شروع می‌شود که سوپرمن به تعطیلات رفته و قصد استراحت دارد. سگ او برای جلوگیری از جرم و جنایت در نبود سوپرمن دست به کار می‌شود و با همکاری با یک گربه پرنده سعی می‌کند تا شهر را نجات دهد.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

Batman: Hush

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی

چندین ماه است که یک تبهکار مرموز به اسم، هاش در حال دور هم جمع کردن بیشتر تبهکاران گاتهام سیتی از نظیر، جوکر، بین، پویزن آی‌وی، و مترسک است تا یک بار برای همیشه به زندگی بتمن و دیگر اعضای گروه او پایان دهد. او در این جلسهٔ فوق سری از زن گربه‌ای هم دعوت می‌کند، اما او دعوت‌هایش را نمی‌پذیرد و به بتمن اطلاع می‌دهد که دشمنان او می‌خواهند دست جمعی به کشتار وی بروند.

بهترین شرور‌های شبیه بتمن

Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
انیمیشن های برتر دی سی

یکی از بهترین انیمیشن های DC ، “تایتان‌های نوجوان و دختران قهرمان در جنگ جهان موازی” می‌باشد که در سال 2022 منتشر شده است. این انیمیشین به دست مت پیترز و کیتی رایس کارگردانی شد و یکی از آثار سرگرم کننده دیسی به شما می‌رود.

خلاصه داستان این انیمیشن از آنجایی شروع می‌شود که لکس لوتر تمامی ابرقهرمانان را در منطقه فانتوم زندانی کرده است. تایتان‌های نوجوان به تنهایی نمی‌توانند برای نجات آن‌ها اقدغام کنند و بر خلاف خواسته خودشان، مجبور می‌شوند تا با دختران ابرقهرمان متحد شوند و به نجات ابرقهرمانان و زمین بپردازند.

بهترین انیمیشن‌های سریالی 2023 که منتظرشان هستیم

RWBY Justice League 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های دی سی

روبی، وایس، بلیک و یانگ در سال 2023 به قهرمانان دی‌سی می‌پیوندند تا سری انیمیشن‌های RWBY (بهترین انیمیشن های تاریخی) در یک فیلم سینمایی با لیگ عدالت وارد رقابت شوند. در سال 2021، کمیک لیگ عدالت با هفت شماره RWBY منتشر شد و دنیای نسخه‌های باقی مانده  از سوپرمن، بتمن و زن شگفت‌انگیز را به نمایش گذاشت.

انیمیشن لیگ عدالت RWBY، بازگویی یک همکاری از قهرمانان در کمیک نخواهد بود، بلکه یک داستان کاملاً جدید را ارائه خواهد کرد. با این حال، طبق توضیحات رسمی انیمیشن، به نظر می‌رسد لیگ عدالت RWBY یک ادای احترام به همکاری قهرمانان در کمیک است. این انیمیشن می‌تواند جزو برترین انیمیشن های DC قرار بگیرد.

معرفی و دانلود بهترین انیمیشن سال 2022 که باید قبل از مرگ ببینید

Batman: The Doom That Came To Gotham 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
انیمیشن های برتر دی سی

دی‌سی قصد دارد در سال 2023 انیمیشنی به نام “بتمن: عذابی که به گاتهام رسید” را منتشر کند. این انیمیشن اقتباسی از کمیک آرک خواهد بود. کمیک مایک میگنولا و ریچارد ای پیس در سال 2000 منتشر شد و بتمن را در یک دوره ماجراجویی در سال 1928 قرار می‌دهد.

انیمیشن “بتمن: عذابی که به گاتهام رسید” یک اثر مستقل و بدون ارتباط با دنیای انیمیشن فعلی دی‌سی خواهد بود و به برای اقتباس از داستان‌های کلاسیک بتمن در انیمیشن‌های منتشر شده در سال 2023 ادامه خواهد داد. این انیمیشن بسیار مورد انتظار طرفداران است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

بهترین کمیک های بتمن

Legion Of Super-Heroes 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2023

اولین انیمیشن بلند قهرمانان محبوب دی‌سی در سال 2023 به نام گروه ابرقهرمانان منتشر می‌شود.در مورد این انیمیشن اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در این انیمیشن همکاری‌ای بین تایتان‌های جوان و لیگ عدالت را به تصویر بکشد.

در حال حاضر یک برنامه انیمیشنی به نام گروه ابرقهرمانان در شبکه HBO Max توسط نویسنده معروف کمیک، برایان مایکل بندیس در دست ساخت است و به نظر نمی‌رسد که با این انیمیشن مرتبط باشد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که به یکی از آثار قوی دی‌سی تبدیل شود.

بهترین انیمیشن‌های ترسناک سریالی 2023 و تمام دوران

Justice League Warworld 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
جدیدترین انیمیشن های دی سی

انیمیشن “لیگ عدالت جهان جنگ” یکی از آثار دی‌سی است که زمان انتشار آن در سال 2023 در نظر گرفته شده و اولین انیمیشن لیگ عدالت، در این سری جدید انیمیشنی محسوب می‌شود.

با توجه به اسم این انیمیشن، انتظار می‌رود که شرور اصلی آن مانگول باشد. “لیگ عدالت جهان جنگ” یکی از آثار خاص این کمپانی خواهد بود و باید منتظر باشیم تا حاصل ترکیب لیگ عدالت و جهان جنگ را ببینیم.

معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن‌های فانتزی تاریخ سینما

Batman: Caped Crusader 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های دی سی 2023

این مجموعه ده قسمتی، به داستان بتمن می‌پردازد و در ژانر اکشن و ماجرایی است. کوین کانروی، کریستینا والنسولاو سونگ وون چو از صداپیشگان این انیمیشن سریالی که در 2023 منتشر خواهد شد هستند.

خفن ترین و بهترین انیمیشن‌های دیزنی

Velma 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
جدیدترین انیمیشن های دی سی 2023

ولما، کاراکتر اصلی این انیمیشن سریالی یک کارآگاه و عضو باند است. چارلی گراندی و میندی کالینگ سازندگان این انیمیشن هستند. میندی کالینگ، ملیسا فومروو ویرد آل یانکوویچ صداپیشگی این مجموعه که در 2023 منتشر خواهد شد را برعهده دارند.

بهترین انیمیشن‌های کمدی 2023 که قبل از مرگ باید ببینید

My Adventures with Superman 2023

بهترین انیمیشن های دی سی
بهترین انیمیشن های DC

انیمیشن سریالی “ماجراهای من با سوپرمن ” توسط جیک وایات ساخته شده است. این انیمیشن در ژانر اکشن و ماجرایی در سال 2023 منتشر خواهد شد. جینی تیرادو، جک کواید و آلیس لی از صداپیشگان این مجموعه هستند.

کلارک کنت هویت مخفی سوپرمن خود را می‌سازد و نقشش را به عنوان قهرمان متروپلیس در آغوش می‌کشد. در حالی که ماجراجویی‌ها را به اشتراک می‌گذارد، عاشق لوئیس، یک روزنامه نگار ستاره‌دار تحقیقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *