رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover از نگاه سایت فیگار

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه black clover شما را مجذوب خود خواهند کرد. این سریال به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه در دنیا است.

با نظر به رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover، ممکن است بفهمید این انیمیشن بدون قدرت شخصیت اصلی خود، یعنی Asta، آنقدرها هم محبوب نیست. اما این چیزی است که فقط طرفداران واقعی در مورد این انیمیشن می دانند. از دلایل محبوبیت این سریال می‌توان به دو مورد اشاره کرد: اول اینکه چه به این دلیل که بیشتر سریال‌های قدیمی‌تر از آن، مانند ناروتو یا بلیچ به پایان رسیده‌اند، یا به این دلیل که این انیمه بسیار عالی ساخته شده است، بدون شک Black Clover یک انیمه پر ستاره و در حال ظهور در دنیای سریال‌های انیمه می‌باشد.

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover از نگاه سایت فیگار

مهمترین حقایقی که باید بشناسید.

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

در این سریال خواهید دید که پادشاهی Clover دشمنان زیادی دارد. آنها نه‌تنها باید از خود در برابر دشمنان کشورهای همسایه، مانند پادشاه کاملاً بی‌رحم الماس دفاع کنند، بلکه در حال مبارزه با تروریست‌های Eye of the Midnight Sun نیز هستند.

خوشبختانه در داستان فیلم، اسکادران‌های شوالیه جادویی به کمک این پادشاهی آمده‌اند. این شوالیه‌ها هر یک سازمانی دارند که با پشتکارشان تلاش می کنند تا از کشورشان محافظت کنند. هر تیم شوالیه جادویی توسط یک کاپیتان هدایت می‌شود، اما سؤال اصلی اینجاست: کدام یک از آنها قدرتمندتر می‌باشد؟ این موضوعات را باید در خود فیلم ببینید، زیرا هدف این مقاله نشان دادن رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover است.

با نزدیک شدن به فصل‌های مهم سریال، تصمیم گرفتیم نگاهی به حقایق پنهان شبدر سیاه Black Clover بیندازیم. علی‌رغم اهمیت شخصیت آستا برای داستان اصلی، به راحتی می توان جزئیات زیادی را درباره او از دست داد. اما شما نگران نباشید، لیست زیر برای شما تهیه شده و ده واقعیت را ارائه می‌دهد که فقط طرفداران واقعی درباره شخصیت Asta می‌دانند.

آستا و حس ششم

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

یکی از حقایق پنهان شبدر سیاه Black Clover این است که آستا هرگز نتوانست راهی برای استفاده از جادو پیدا کند، این بدان معنا نیست که او فقط به تاب دادن وحشیانه شمشیر خود متکی باشد نه! زیرا آستا بعدها برای اولین بار مقابل چشم خورشید نیمه شب قرار می گیرد. او از چشم خورشید تکنیک‌های خوبی را یادگرفته و با فراگیری تکنیک جدیدی از کاپیتان گاوهای سیاه (یامی سوکهیرو)  آموزش‌های خود را کامل می‌کند.

این تکنیک اساساً به حس ششم تعبیر می شود و به او اجازه می‌دهد نیروی درونی افراد اطراف خود را تشخیص دهد. با این کار، آستا می‌تواند سریع‌تر از یک انسان معمولی واکنش نشان داده و حمله کند، و او را به تهدیدی مرگبارتر در نبرد تبدیل ‌نماید. با توجه به اینکه در ادامه فیلم متوجه می‌شویم که یامی از کشوری دیگر آمده، فکر خوبی به نظر می‌رسد که آنها بخواهند دانش و مهارت یک کشور متفاوت را یاد بگیرند.

به معنای واقعی کلمه یک دیو در درون آستا وجود دارد

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

طبق بررسی نکات پنهان شبدر سیاه Black Clover می‌فهمیم که ناروتو (شیطان) ۹ عدد دم دارد. در حالی که دیگران مجبور بودند با قدرت درونشان با او یعنی شیطان مبارزه کنند، اما برای Asta که هنوز با این قدرت خودش آشنا نشده این مبارزه کاملاً راحت نبود. هر چند در برخی مواقع بهتر از دیگران عمل می‌کرد.

با این حال، شوالیه جادویی کوچک احساس کرد که قدرتی تاریک در طول نبردش با حریف، در درونش بیدار می شود، و به جای تسلیم شدن در برابر او، تصمیم گرفت که شیطان را در اطراف خود رهبری کند. در نکات پنهان شبدر سیاه Black Clover آمده است که آستا با امتناع از تسلیم شدن، در عوض به توانایی‌های ضد جادوی شیطان دسترسی پیدا کرده و اولین دگرگونی را به او داد.

آستا می تواند نفرین ها را بشکند

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

یکی دیگر از رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover این است که آستا به معنای واقعی کلمه هر جادویی را که به سمت او پرتاب می‌شود نادیده می‌گیرد، آن را باطل می‌کند و هر کسی را که با او روبه‌رو ‌شود شکست خواهد داد.

این ترفند بارها به نفع آستا بوده، از جمله یک بار که او با حریفی روبه‌رو ‌شد سعی کرد شمشیر را در بدنش نگه دارد تا آستا را از استفاده از آن باز دارد، اما قضیه برعکس شد و سرعت خودش را کندتر کرد؛ زیرا شمشیر حساسیت جادویی او را بی‌حس کرده بود.

معلوم می‌شود که این ترفندها برای دستیابی به سلاح، (شمشیر نابودگر شیطان) است. آستا با این سلاح می توانست اثرات طلسم ها و نفرین ها را جذب کرده و از بین ببرد.

دوستان آستا

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

در کمال تعجب باید گفت در دیگر رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover، آستا توانسته است با تعداد زیادی از خانم ها که او را تعقیب می کنند به توافق برسد.

«نوئل» دوست او در بلک بولز بود. همچنین میموسای طلایی و یکی از اعضای سه گانه یونو نیز در آنجا حضور داشتند. در نهایت، ربکا، یک دختر عادی از شهر نیز به او می‌پیوندد.

همه آنها او را به خاطر خصوصیاتی همچون صداقتش، صراحتش و تمایلش به انجام کارهای درست، همیشه تحسین می کنند. اما او فقط برای راهبه ای که او را بزرگ کرده ارزش قائل است.

نام خانوادگی اصلی او “ستاریا” بود

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

از دیگر حقایق پنهان انیمه شبدر سیاه ریشه خانوادگی آستا است که همچنان مانند یک راز باقی مانده، زیرا این شخصیت مدت کوتاهی پس از تولد در یتیم خانه دهکده Hage رها شده بود. او سال‌های اولیه‌ زندگی‌اش را در آنجا با فرزندان دیگری که به عنوان خانواده‌اش بودند، زندگی می‌کرد. آستا هرگز نام خانوادگی نداشت، زیرا پدر و مادرش مشخص نبود.

در سری آزمایشی تک شات، هم او و هم یونو نام خانوادگی دارند. می‌دانیم که نام خانوادگی آستا در واقع Staria بوده است. این کلمه کمی گنگ است، زیرا نام او از یک گل گرفته شده است، که در زبان یونانی به معنای “ستاره” است.

آستا می تواند جادو را در شمشیر خود ذخیره کند

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

تا کنون، گریمور آستا تنها موفق شده است که یک قبضه شمشیر به او بدهد. در سریال هایی که قرار است همه جادوگر باشند، این اتفاق کمی نامناسب است، اما طبق حقایق پنهان انیمه شبدر سیاه در این انیمه نکته شخصیت همینجاست. بر خلاف هر انیمه دیگری در این سری، آستا فقط استعداد کمی در جادو دارد در حقیقت او هیچ استعدادی بدون شمشیر خود نخواهد داشت.

با این حال، این موضوع بدان معنا نیست که او اصلاً نمی تواند از آن استفاده کند. دومین شمشیری که او در طول نبرد خود با سرباز پادشاهی الماس، به دست می‌آورد، به او اجازه می‌دهد تا جادوی دیگران را تخلیه کند و آن را برای استفاده در نبرد ذخیره کند. او اغلب از این حربه استفاده نمی کند، اما هنوز هم حربه قدرتمندی برای اوست.

آستا توسط یک سرباز دشمن آموزش دیده بود

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

در قسمت اول او بیشتر وقت خود را صرف تمریناتش کرده و یک شمشیر دریافت می کند. در ابتدا او در استفاده از این شمشیر به مشکل می‌خورد اما در طول سریال، شوالیه جادویی به او کمک می‌کند و او تقریباً حس عجیبی از نحوه استفاده از شمشیر نشان می دهد. این موضوع بعداً در سریال نشان داده می‌شود.

اگر به سریال و به رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover دقت کنید در ادامه فیلم خواهید فهمید که آستا زیر نظر سرباز سابق پادشاهی الماس، فانزل کروگر، درس شمشیرزنی را گذرانده است. در حالی که فانزل در حال فرار از پادشاه الماس بود، با آستا برخورد کرده و به او کمک می‌کند که چگونگی مبارزه با دیگران رایاد بگیرد و در عوض آستا نیز به او کمک می‌کند تا سربازان پادشاهی الماس را دفع کنند.

آستا یک بار کارآگاه بود

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

در اولین رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover و در اولین فصل های Black Clover، خواهید فهمید که کاگامیگامی سریالی درباره شخصیتی به نام کیوسوکه کاگامی بود، مردی جوان که می‌توانست با شیکیگامی قرارداد ببندد. در این سریال ارواح اختری که دوست داشتند انسان‌ها را در اختیار داشته باشند و دردسر ایجاد کنند، در کنار ماکو میوشی، زن جوانی که به دنبال کارآگاهی بود، کار می‌کنند.

طبق بررسی رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover برای جشن انتشار اولین جلد از هر دو سری، یک مانگای متقاطع منتشر شده است که در آن مشخص می‌شود آستا به آژانس کارآگاهی میوشی می‌پیوندد. البته، او نمی توانست ارواح را احضار کند، بنابراین او فقط مشت می زد تا اینکه میوشی از او خواست که از نوعی شیکیگامی استفاده کند.

شخصیت آستا بیشتر شبیه خالقش است

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover

در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۷ که یوکی تاباتا برای روزنامه Weekly Shonen Jump در طول جشنواره جامپ در ماه دسامبر انجام داد، برخی از کارکنان VIZ از خالق این اثر سؤال پرسیدند که او بیشتر به کدام شخصیت از سری‌ سریال‌هایش شبیه است؟ او از یکی از رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover پرده برداشت و در کمال تعجب بیان کرد که شخصیتی که بیش از همه به آن شباهت دارد، در واقع شخصیت اصلی سریال، آستا است.

حتی شگفت‌انگیزتر این بود که در همان مصاحبه، سردبیر تاباتا، یعنی کاتایاما، به دلیل نگرش مثبت بی‌وقفه‌اش و ناتوانی‌اش در نشستن در مصاحبه به سرعت با او موافقت کرد. اگر تیزهوش باشید خواهید فهمید که این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید هر ماه تعداد زیادی صفحه را توسط ناشر خود منتشر کنید.

یکی از محبوب ترین شخصیت های این سریال

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover
رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover

Asta شخصیت اصلی این سریال است، و طبیعی به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی با توجه به تمام تمرکزی که دارد، محبوب ترین شخصیت سریال باشد. اما با نظر به رازهای مخفی انیمیشن شبدر سیاه Black Clover و با نگاهی به Deku متوجه خواهید شد که این قضیه چقدر کار دارد. شبدر سیاه، مانند بسیاری از سریال های اکشن مورد علاقه ما، در Weekly Shonen Jump منتشر شده است.

هر چند وقت یک بار، هر مانگایی (سازندگان سریال‌ها) برای اطلاع از پیشرفت خود یک نظرسنجی محبوبیت را انجام می دهد و از خوانندگانش می پرسد که شخصیت های مورد علاقه آنها چه کسانی هستند. دیگر شخصیت‌های اصلی اغلب تحت الشعاع شخصیت‌های تیره مانند رقبایشان قرار می‌گیرند، اما سرسختی و توانایی Asta برای موفقیت (حتی اگر سریع‌ترین یا قوی‌ترین نباشد)، توانسته است قلب طرفداران را در همه گزینه‌ها در این نظرسنجی‌ها به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *