بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri)

سریال ترکی Bambaşka Biri با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز، از شبکه فاکس پخش می‌شود. بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت را در ادامه بخوانید.

بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri چه کسانی هستند؟ هانده ارچل و بوراک دنیز کاراکترهای اصلی این سریال یعنی دادستان لیلا گیدیز و کنان اوزترک را ایفا می‌کنند. جم داوران، اعور اوزون‌ال، گلچین هاتیهان و … از دیگر بازیگران سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان و معرفی سریال ترکی یک شخص متفاوت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

یک شخص متفاوت داستانی جنایی پلیسی و روانشناختی دارد. داستان یک بیمار روانی (چند شخصیتی) که با به خاطر آوردن گذشته، تصمیم به انتقام می‌گیرد. شخصیت دیگر او که یک مجری و خبرنگار معروف ترکیه است، با همکاری دادستان این پرونده، به دنبال قاتل است؛ غافل از اینکه قاتل خودش است!

سریال Bambaşka Biri با بازی هانده ارچل (Hande Erçel)

بیوگرافی بازیگران سریال جدید هانده ارچل

سریال Bambaşka Biri با بازی هانده ارچل
سریال Bambaşka Biri با بازی هانده ارچل

Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

او بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. متاسفانه طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت پیدا کند.

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای مشهوری همبازی است که می‌توان به پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد. این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت کرده و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

(Burak Deniz) بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

بوراک دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.  بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri نقش خبرنگار کنان را ایفا می‌کند.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

دیلان دنیز در فیلم سینمایی جدید بوراک دنیز با نام “بمان : Kal”، نقش دوست دختر او را بازی کرده بود. این فیلم سینمایی داستانی عاشقانه دارد؛ زمانی که کاراکتر دیلان، کاراکتر بوراک را ترک می‌کند، بوراک دچار افسردگی شدید می‌شود.

سریال های ترکی با بازی بوراک دنیز غالبا در ژانر درام عاشقانه هستند و اکثرا مخاطبان بسیاری دارند. “داستان ما”، “عشق‌های نیمه تمام” و “عشق حرف حالیش نمیشه” از جمله سریال‌های محبوب بوراک دنیز هستند.

Cem Davran (جم داوران)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

محرم جم داوران (زاده 3 مارس 1964، استانبول) بازیگر و مجری اهل ترکیه است. پدرش، مهمت داوران، سال‌ها رئیس لوازم جانبی تئاتر شهر بود. او از گروه مهندسی برق دانشگاه فنی یلدیز فارغ التحصیل شد.

کاراکمیک فیلملر، مدرسه ما، بابام مردود شد، هشت روز، تعریف عشق، Bambaşka Biri و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که جم داوران در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

Gülçin Hatihan (گلچین هاتیهان)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

گلچین هاتیهان (Gülçin Hatıhan) متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۷۲، بازیگر تئاتر و سریال های تلویزیونی ترکی است. او در سال 1972 در استانبول به دنیا آمد. هاتیهان پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دبیرستان در استانبول، اولین تحصیلات خود را در تئاتر در مرکز هنری Müjdat Gezen دریافت کرد.

بعداً در تئاتر E.S.E.K که توسط گوخان سمیز تأسیس شده بود حضور داشت. هاتیهان که به مدت 10 سال در نیویورک زندگی کرد و در مارس 1999 به آنجا رفت، اولین نمایش موزیکال ترکی را در برادوی کارگردانی کرد. او رئیس هیئت اجرایی تئاتر در BASAD (انجمن هنرمندان باکرکوی) و مدرس کلاس آمادگی هنرستان است.

از سال 1383 به طور همزمان با بازیگری کارگردانی می کند. او کارگردان موزیکال های ترکی است که برای اولین بار در برادوی روی صحنه رفت. (Hiseli Wonders Kumpanyası، 2009، Beacon Theatre، NY) او همچنان در ترکیه کارگردانی می کند. آخرین نمایش او تلویزیون جمهوری است که در تئاتر شهرداری باکرکوی اجرا شد.

Bahadir vatanoglu (بهادر وطن اوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri

هادر وطن اوغلو برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های وطن جانم را فدای تو کردم (2011) ، رزمنده (2017) و مهربانی (2022) شناخته شده است.

Uğur Uzunel (اعور اوزون‌ال)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

اعور اوزون‌ال در 12 نوامبر 1988 در ازمیر به دنیا آمد. علاقه او به بازیگری از سنین پایین شروع شد. تئاتر را از کلاس دوم دبستان شروع کرد. او سال‌ها در کارگاه علمی تئاتر اجرا داشت. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه Dokuz Eylül، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری به پایان رساند.

به عنوان بازیگر در تئاتر شهر شهرداری بورنوا کار می‌کرد. همچنین با دوستانش گروه تئاتری به نام in’taKt تأسیس کرد. پس از فعالیت در فیلم کوتاه، در فیلم‌های بلندی به نام‌های Kumdan Kale، Ferahfeza، El Yazısı و Evdeki Dışcılar بازی کرد.

اولین تجربه نقش اول او در فیلم Ferahfeza در سال 1391 بود. اولین تجربه سریال تلویزیونی خود را با بازی در نقش «مهمت کرد» در سریال “رمان سنگین دنیای جدید” که در سال 2012 از شبکه استار تی وی پخش شد، داشت.

دیگر کاراکترهای سریال یک شخص متفاوت

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *