بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

بازیگران سریال سیب ممنوعه را می‌شناسید؟ بازیگران جدید سریال سیب ممنوعه در فصل ششم را چطور؟ همراه ما باشید تا به معرفی بیوگرافی آن‌ها بپردازیم.

بازیگران سریال سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه یک سریال ترکی است که از سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. ساختار روایتی آن پر از خیانت و تنش‌های خانوادگی است و مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شد.

موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، جذابیت بیشتر به کیفیت سریال افزود. فراگمان سریال سیب ممنوعه را از سایت فیگار دانلود و تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه از شبکه جم تی وی

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت

فراگمان سریال سیب ممنوعه

خلاصه سریال سیب ممنوعه

خلاصه سریال سیب ممنوعه
خلاصه سریال سیب ممنوعه

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند.

زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است. زندگی ییلدیز زمانی که با اندر آرگون، ملکه جامعه ثروتمند آشنا می‌شود، تغییر می‌کند.

دانلود سریال سیب ممنوعه با دوبله فارسی + [زمان پخش از شبکه جم تی وی]

اندر تصمیم گرفت از Yıldız برای خلاص شدن از شر همسرش، هالیت آرگون استفاده کند. با پیشنهاد حقوق سه برابر، از ییلدیز می‌خواهد که در خانه آن‌ها کار کند. ییلدیز از شنیدن این مقدار حقوق، پر در می‌آورد.

او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از ییلدیز می‌خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.

اندر و ییلدیز هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شود. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل‌هایی باید می‌دادند؛ که بسیار هم دادند.

سریال سیب ممنوعه فصل 6

زمان پخش سریال سیب ممنوعه فصل 6
زمان پخش سریال سیب ممنوعه فصل 6

در صحنه اول دوئان (مورات آیگن) به دلیل اقدام به قتل در زندان است. وقتی دوئان در زندان به سر می‌برد، ییلدیز رئیس شرکت می‌شود و دخترش جیلان را هم به دنیا می‌آورد. بکیر آکسوی هم در نقش انگین وارد سریال می‌شود. انگین برادر هاندان (شبنم دونمز) است و به اندر (شوال سام) نزدیک خواهد شد.

از طرفی دوئان از زندان آزاد شده و می‌خواهد دخترش را ببیند و دنبال انتقام است که عاشق وکیل هیلال می‌شود. کومرو هم که به خاطر ناپدید شدن اکین و از طرفی زندانی شدن پدرش به او شک زیادی وارد شده است، آلتای وارد زندگی‌اش می‌شود.

جزئیات و زمان پخش سریال سیب ممنوعه فصل 6

  • نام ترکی: سریال Yasak Elma
  • کارگردان: مورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ‌اوغلو (کارگردان فصل ۵)
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: شبکه Foxtv
  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل، ۱۴۶ قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۳۰ دقیقه
  • تاریخ انتشار: فصل اول در ۲۰۱۸

این سریال هر دوشنبه شب، از شبکه Fox Tv ترکیه منتشر می‌شود. در بهار و تابستان به دلیل تفاوت یک ساعت و نیم با ساعت ترکیه، ساعت 21:30 زمان نمایش سریال‌های ترکی است. و در پاییز و زمستان به دلیل نیم ساعت تفاوت، ساعت 20:30 به وقت ایران، سریال های ترکی را می‌توانید تماشا کنید.

بازیگران جدید سریال سیب ممنوعه

سودا ارگینجی

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بازیگران سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Zeynep Yılmaz
  • نام بازیگر: Sevda Erginci

این بازیگر که نقش خواهر ییلدیز را ایفا می‌کرد، از قسمت یک تا 46 حضور داشت. بعد از حذف این نقش از داستان سریال، سودا از این سریال جدا شد، اما دوباره از قسمت 150 فصل ششم باز به کادر این سریال پیوست. سودا در دورانی که از سریال دور بود، در دو سریال “سلجوقیان بزرگ” و “دختر مردم” به ایفای نقش پرداخت.

ماندگارترین سریال های هانده ارچل + [جدیدترین سریال درام و زمان پخش]

او در مصاحبه‌ای در رابطه با فیلم‌های مورد علاقه‌اش گفت:

فیلم ایرانی طعم گیلاس، ساخته عباس کیارستمی، فیلم مورد علاقه منه.

او فرزند اول خانواده ی ۵ نفره خود است و یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد. پدر و مادر سودا هنگامیکه او ۴ سال داشت از یکدیگر جدا شده‌اند. سودا از ۱۵ سالگی شروع به بازی در تئاتر kenter کرد و حدود دو سال به یادگیری درس بازیگری پرداخت. او همچنین مدتی درس پیانو دیده و سه سال به یادگیری سبک موسیقی فلامینگو پرداخته است.

مورات آیگن

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Doğan Yıldırım
  • نام بازیگر: Murat Aygen

بازیگر نقش دوعان ییلدیریم که از قسمت 111 به سریال اضافه شد، در فصل ششم نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند. مورات آیگن زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۷۱ بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

تصویر جنجالی بوراک دنیز با پیرهنی صورتی و پروژه جدیدش با هانده ارچل

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در ان‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به سریال سیب ممنوعه و دکتر معجزه‌گر اشاره کرد. در سریال جزر و مد نیز پارتنر شبنم دونمز (بازیکر کاراکتر هاندان کیلیچ سریال سیب ممنوعه) بود.

بیران داملا ییلماز

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
کاراکترهای سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Kumru Yıldırım
  • نام بازیگر: Biran Damla Yılmaz

بیران در نقش قمری ییلدیریم، دختر دوعان است که او نیز از قسمت 111 به کادر بازیگران این سریال پیوست. بیران داملا ییلماز  متولد 1376/4/7 در شهر استانبول است. زمانی که او در هنرستان مشغول به تحصیل بود در سریال غنچه‌های زخمی حضور پیدا کرد.

زمانی که از او پرسیده شد: “با قرنطینه کورونا چه می‌کنید؟ این روزها روزهایی هستند که باید افکار و روحیه خود را مدیریت کنیم، چگونه این کار را می‌کنید؟” پاسخ داد:

پیش از این من فرصتی برای انجام کارهای خود نداشتم. همیشه دنبال فرصتی بودم که بتوانم کاملا تنها باشم. بنابراین، تصمیم گرفتم این دوره را فقط با تمرکز روی آن‌ها سپری کنم.
می‌خواستم بنویسم، نوشتن را شروع کردم. می‌خواستم نقاشی کنم، شروع کردم به نقاشی. من مراقب بدن خود هستم. من روح خودم را تقویت می‌کنم. این دوره را با توجه به خودم سپری می کنم. به نوعی به خودم کمک می‌کنم.
من فردی هستم که دوست دارد تنها باشد.

شنم دونمز

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بازیگر سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Handan Kılıç
  • نام بازیگر: Şebnem Dönmez

نقش هاندان کیلیچ، یکی از جدیدترین کاراکترهای سریال سیب ممنوعه است، که شبنم دونمز آن را ایفا می‌کند. شبنم دونمز متولد 17 می 1974 در ترکیه، مجری و بازیگر است.

فارغ التحصیل هنرستان‌ دانشگاه دولتی استانبول می باشد که از 17 سالگی بازیگری را آغاز کرده و با بازی در سریال جزر و مد به شهرت رسید. این بازیگر محبوب 170 سانتی متر قد و 58 کیلو گرم وزن دارد.

سال 1991 در 17 سالگی با بازی در سریال «سه دوست» (Üç Arkadaş) اولین بار در صحنه تلویزیون حاضر شد سپس در سریال «عشق شما در کوه ها سرگردان است» در تقش کژال، سریال «رازهای کوچک» در نقش ایسه آلتینل و در مجموعه «دنیای دروغ» ایفای نقش کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه

ادا اجه

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Yıldız Yılmaz
  • نام بازیگر: Eda Ece

زیباترین بازیگر زن ترکیه و عکس جنجالی و عجیب ادا اجه

بیوگرافی ادا اجه بازیگر سریال سیب ممنوعه : ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه بازیگر موفق و مدل جذاب و خوش چهره اهل کشور ترکیه است که این روزها در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در نقش ییلدیز غوغا کرده است؛ سریالی که داستان زیبا و احساسی دارد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می‌کشاند.

از زمانی که پخش این سریال از شبکه‌های ترک و فارس زبان (جم تی وی) شروع شده است روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیگرانش چه در کشور ترکیه و چه در ایران سوژه جست و جوهای متعدد در گوگل شده‌اند.

ادا اجه چشمانی سبز رنگ دارد و موهایش بلوند است. او با ۱۶۷ سـانتی متر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن در زمره بازیگران و مدل‌های خوش هیکل و جذاب ترکیه به شمار می‌رود. اجه که در این سریال با نام ییلدیز یا ایلدیز ایفای نقش می‌کند یکی از این بازیگران محبوب و دوست داشتنی این سریال است که خیلی زود در حرفه هنرپیشگی به شهرت رسیده است.

ادا اجه در روز ۲۰ ژوئن سال ۱۹۹۰ (۳۰ خرداد ۱۳۶۹) در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او سومین فرزند و البته کوچکترین فرزند خانواده خود است. یکی از خواهرهای ادا ۱۰ سال و خواهر دیگر او ۸ سال از او بزرگتر است و هر دوی آن‌ها ازدواج کرده‌اند.

او در یکی از مصاحبه‌های خود با روزنامه گفته است:

فکر می‌کنم تحصیلات من در روانشناسی، در بازیگری به من کمک خوبی کرده است. برای خوب بازی کردن شخصیت، لازم است بر انگیزه‌های آن تسلط داشته باشید و آن را به خوبی تحلیل کنید.
فکر می‌کنم روانشناسی یکی از شاخه‌هایی است که می تواند بیشترین کمک را به من بکند. زیرا وقتی شخصیت نقشی که می‌خواهید آن را بازی کنید به خوبی بفهمید می‌توانید بازی بهتری ارائه دهید.

شوام سام

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Ender Çelebi
  • نام بازیگر: Şevval Sam

شوام سام از دیگر بازیگران سریال سیب ممنوعه است، که خوانندگی او نیز شنیدنی است. این بازیگر در بین ایرانیان نیز محبوب است. شوال در یکی از لایوهای اینستاگرامی‌اش با برخی از بازیگران ایرانی گفت و گو کرد و چند کلمه فارسی صحبت کرد.

شوال فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاهی مرمره است که از 20 سالگی هنرپیشگی را شروع کرد و از 33 سالگی وارد موسیقی و خوانندگی شد. وی در شهر استانبول به دنیا آمد مادرش لمن سام خواننده و ترانه سرا و پدرش سلیم، نوازنده است. شوال تنها یک خواهر بزرگتر بنام شهناز دارد.

دانلود تصویر زمینه گوشی بوراک اوزچیویت و هانده ارچل + [معرفی بهترین آثار]

شوال سام با 164 سانتی‌متر قد و 60 کیلوگرم وزن حضور جدی در عرصه تبلیغات دارد. او در کنار بازیگری و خوانندگی به عنوان فتو مدل روی مجلات و بیلوردها حضور دارد.

او در رابطه با رژیم غذایی‌اش می‌گوید:

من گیاهخوارم و 20 سال است که لب به مرغ و گوشت و محصولات لبنی نزدم. ماهی به ندرت می‌خورم و به خاطر حساسیت به گلوتن هم نمی‌توانم نان بخورم.

ملیسا دوعو

حقایقی جذاب در رابطه با بازیگران سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma)
بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه
  • نام کاراکتر: Asuman Yılmaz
  • نام بازیگر: Melisa Doğu

ملیسا دوعو از بازیگران سینما و تئاتر ترکیه است که علاقه بسیاری به این حرفه دارد. او در رابطه با ورودش به حرفه بازیگری می‌گوید:

من وقتی کوچک بودم جلوی تلویزیون می‌رفتم. نمی‌توانستم بفهمم چرا خانواده‌ام تلویزیون تماشا می‌کنند و من نمیکنم. بعد از راهنمایی به پدرم گفتم: «مرا به دانشگاه معمار سینان ببر». وقتی رفتم گفتند سنت کمه و بعد از دبیرستان اینجا درخواست دادم و سال دوم با حمایت دوست عزیزم اونور بایراکتار وارد دانشگاه شدم.

او مدلینگ را از ۱۴ سالگی شروع کرد. از آخرین مدل‌هایی بود که در دوره‌ای که مدلینگ محبوبیت داشت در ترکیه روی سکوها ظاهر شد. ورود به هنرستان نقطه عطف زندگی او بود. به همراه بازیگر اونور بایراکتار که از دوستان وی بود، گروه تئاتری را تشکیل داد. ملیسا در رابطه با تئاتر در مصاحبه‌ای گفته بود:

وقتی وارد هنرستان شدم، همه چیز را کنار گذاشتم و روی مدرسه تمرکز کردم. منم با اونور بایراکتار یک گروه تئاتر تشکیل دادیم. یک نمایش به نام “Eksik Zamanlar” (زمان‌های گذشته) که از نوشته‌های خودمان بود نیز به روی صحنه بردیم.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه


2 thoughts on “بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *