فاش شدن برگه‌ی درخواست پیدا کردن دختر گمشده اصفهانی [+عکس و ویدئو]

فاش شدن برگه‌ی درخواست پیدا کردن دختر گمشده اصفهانی در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

پدر سما، دختر گمشده در شیراز گفت:

آخرین بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یکدفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد.

در این ویدیو پدر سما جهانباز می گوید چهل روز از ناپدید شدن دخترش در شیراز می گذرد و هنوز از گمشده اش خبری نیست. ۲۵ تیر ۱۴۰۱ دختر ۲۲ ساله اصفهانی به نام سما جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد این شهر ناپدید شد.

فاش شدن برگه‌ی درخواست پیدا کردن دختر گمشده اصفهانی [+عکس و ویدئو]

در پی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز گفت:

از لحظه دریافت گزارش مبنی بر عدم مراجعه نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضایی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

سما حدود ۲ ماه پیش در شیراز برای فروش قطعه طلای کوچکی به بازار رفته بود در حال بازگشت به خانه به یکباره ناپدید می‌شود مادر او می‌گوید که سما با من تماس گرفت و گفت یک ربع دیگر به خانه می‌رسد اما به مدت دو ماه است که ما همچنان چشم انتظار فرزندمان هستیم.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت:

تا کنون 3 نفر در این خصوص بازداشت شده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

اما هنوز هم با توجه به این شرایط پس از گذشت پنجاه روز معمای دختر گمشده اصفهانی در شیراز هنوز حل نشده و مشخص نیست او کجاست؟ دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد.

شما همراهان عزیز می‌توانید در عکس زیر اطلاعات برگه‌ای که برای پیدا کردن سما جهانباز به آگاهی داده شده است را ببینید:

فیلم درخواست کمک یکی از هموطناننمون جهت پیدا شدن دختر اصفهانی کشورمان که در شیراز گم شده را ببینید:

در ادامه میتوانید فیلم مصاحبه پدر دختر گمشده در شیراز را تماشا کنید:

اخبار بیشتر:






2 thoughts on “فاش شدن برگه‌ی درخواست پیدا کردن دختر گمشده اصفهانی [+عکس و ویدئو]

  1. باسلام وآرزوی پیداشدن دختر خانم شیرازی زنده وانشالله حالش خوب باشد.به نظر من دختر خانمی که توی فیلم آخر ایستاده بوددر این داستان دست داردمن نمیدونم بعد از در ورودی چه محوطه ای است شاید دوروور چاهی باشه که افتاده باشه توی چاه.یا دانشجویی همکلاسی سر دوجنس مخالف با او خصومتی داشته وشاید این خانم از کشور خارج شده.ولی احتمال چاه واون دخترتوی ایستگاه قوی تر.خواهشمندم این موضوع رو پیگیری کنید.داخل شیشه های درب ورودی هم یه چیزهایی ظاهرا مشخصه اگر دوربین را چک کنند‌به امید هر چه زودتر پیداشدن سما خانم وسلامتی او ما همگی دست به دعا هستیم تا هرچه زودتر خانواده اش از نگرانی در بیان.به حق آقا امام حسین.آقا امام رضا.وشاهچراغ عزیز برادر آقامون امام رضا (ع).آمین یا رب العالمین.خدایا کمکشون کن

  2. نه اینکه بگم به فال و دعا و این چیزها اعتقاد دارم اما حالا که این همه روز گذشته کاش دست کم یکی از کسانی که یه فرد دارای کمالات میشتاسه که امتحانش رو پس داده معرفی کنه دیگه این خانواده بیش از این زجر نکشن. هر راهی..هر راهی شاید بتونه مرهمی باشه بر درد این پدر و مادر. در کشورهای پیشرفته هم از افراد خبره در علوم غریبه بهره می برند هر وقت به اندازه کافی اطلاعات در دسترسشون نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *