زن خیابان پیروزی ؛ ماجرای برهنگی و برهنگی در چه حد بوده است ؟!

گویا فیلمی جنجالی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده برهنگی یک زدن در خیابان پیروزی است. با نوشتار زن خیابان پیروزی همراه فیگار بمانید.

در رویداد برهنگی زن خیابان پیروزی عده ای از مردم با ایجاد سر و صدای زیاد از او فیلم می‌گیرند. زن جوانی که در خیابان پیروزی تهران برهنه شده بود، به بیمارستان روان پزشکی منتقل شد. با نوشتار زن خیابان پیروزی همراه ما باشید تا ببینیم ماجرا از چه قرار است.

زن خیابان پیروزی

ماجرای برهنگی و برهنگی در چه حد بوده است ؟!

زن خیابان پیروزی, خیابان پیروزی زن, برهنگی زن خیابان پیروزی, خیابان پیروزی تهران برهنه, ماجرای فیلم برهنگی زن تهرانی
خیابان پیروزی زن, برهنگی زن خیابان پیروزی, خیابان پیروزی تهران برهنه, ماجرای فیلم برهنگی زن تهرانی

سوال اساسی این روزهای فضای مجازی این است که ماجرای فیلم برهنگی زن تهرانی در خیابان پیروزی چیست؟

روز گذشته یک کلیپ جنجالی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد که در آن یک زن جوان کاملا عریان در خیابان پیروزی تهران درحال قدم زدن است و عده ای از مردم با اعتراض شدید از او فیلم گرفتند اما واقعیت ماجرا بیماری این زن جوان بود که به افسردگی حاد دچار شده بود.

بیشتر بخوانید:

زن 36 ساله که به فیلمبرداران خیابان پیروزی بی توجه بود، پیاده روی برهنه خود را ادامه داد تا اینکه دقایقی بعد توسط کسبه محل با یک پتو متوقف و تحویل پلیس داده شد.

ساعت 6 عصر جمعه 22 شهریور ماه امسال زن جوانی در چهار راه فرزانه خیابان پیروزی با برهنگی کامل در حال پیاده روی بود که توجه مردان و زنان گوشی به دست را جهت فیلمبرداری جلب کرد.

اما همانطور که گفته شد واقعیت ماجرا و انگیزه این زن از پیاده روی به صورت برهنه در ملا عام مشخص شد. گویا وی بیمار بوده! بنابر حساسیت موضوع ساعتی بعد ماموران پلیس زن جوانی که در خیابان پیروزی ایجاد بی نظمی کرده بود را به اورژانس اجتماعی جهت کمک رسانی تحویل دادند.

خیابان پیروزی زن, برهنگی زن خیابان پیروزی, خیابان پیروزی تهران برهنه, ماجرای فیلم برهنگی زن تهرانی

بیشتر بخوانید:

و اما جرم بدحجابی در اسلام به چه شکلی است. حجاب و پوشش صحیح زنان یکی از عوامل بسیار مؤثر در حفظ خانواده است. زنی که خودسرانه جلوه‌گری کند، آتش هوس مردان را می‌افروزد و چشم و دل سبکسران را بی‌اختیار به دنبال خود می کشاند در واقع با کمی تأمل در هزاران پرونده جنایی و ناموسی، فحشا و روابط نامشروع بی‌شماری که در دادگاهها مطرح میشود میتوان به عواقب تلخ بلای بی‌حجابی و بدحجابی که گریبان دنیای امروز را گرفته است پی برد.

برگردیم سراغ بحث اصلی که در نهایت باید گفته شود، مشاوران اورژانس اجتماعی با توجه به نامساعد بودن حال روحی زن جوان وی را جهت سیرمراحل درمانی به بیمارستان روان پزشکی در تهران معرفی کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زن برهنه در خیابان پیروزی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *