بیماری حمید استیلی ؛ آقا حمید هم در سال 1400 حاشیه ساز شده است !

حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس در بیمارستان بستری شد. در ادامه نوشتار بیماری حمید استیلی همراه با سایت فیگار بمانید تا از اوضاع باخبر شویم.

سوال اساسی این است که چرا حمید استیلی بستری شد ؟ حمید استیلی از ناحیه مینیسک پا جراحی کرده است. طی ساعات اخیر اخباری مبنی بر در بیمارستان بستری شدن حمید استیلی در بیمارستان به علت ابتلا به بیماری کرونا منتشر شد.

اما اکنون مشخص شده که این موضوع در راستای حاشیه‌ها قرار گرفته و پیشکسوت فوتبال ایران به خاطر مشکل مینیسک پا که مدتهاست با آن رو به رو است در بیمارستان بستری شده و باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. با نوشتاری با عنوان حمید استیلی بیماری همراه ما باشید.

بیماری حمید استیلی

آقا حمید هم حاشیه ساز شده است !

حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی در بیمارستان, حمید استیلی بیماری, بستری شدن حمید استیلی
حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی در بیمارستان

تصویری از حمید استیلی در تخت بیمارستان منتشر شد که موجب نگرانی فوتبال دوستان و مردم برای این مربی  شد. حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان مدیر فنی باشگاه «خوونتود تورمولیتوس» در فوتبال فعالیت میکند. حمید استیلی ۸۲ بازی ملی در کارنامه خود دارد و بیشتر فعالیت‌های باشگاهی خود را در پرسپولیس گذرانده است.

بیشتر بخوانید:

همانطور که گفته شد طی ساعات اخیر اخباری مبنی بر بستری شدن حمید استیلی در بیمارستان به علت ابتلا به بیماری کرونا منتشر شد. اما اکنون مشخص شده که این موضوع صحت ندارد و پیشکسوت فوتبال ایران به خاطر مشکل مینیسک پا که مدتهاست با آن رو به رو است در بیمارستان بستری شده و باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی در بیمارستان, حمید استیلی بیماری, بستری شدن حمید استیلی
حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی بیماری

بیشتر بخوانید:

حمید استیلی متولد 21 دی 1349 در تهران، فوتبالیست بود. تا مقطع دیپلم درس خوانده است، با فوتبال و گلی که به آمریکا زد به اوج شهرت رسید و حالا سرمایه دار و مربی فوتبال می باشد و دو دختر نیز دارد.

حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی در بیمارستان, حمید استیلی بیماری, بستری شدن حمید استیلی
حمید استیلی بستری, بیماری حمید استیلی, حمید استیلی بیماری, بستری شدن حمید استیلی

بیشتر بخوانید:

آقا حمید که الان با تیتر بستری شدن حمید استیلی در بیمارستان است در سال 1368 وقتی 19 ساله بود توسط علی پروین به تیم ملی دعوت شد و اولین بار در دیدار با شوروی (روسیه) بازی کرد، او در بازی های آسیایی سال 1996 درخشید.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیماری حمید استیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *