همسر سردار آزمون ؛ عکس های لو رفته او در میهمانی اروپایی

عکس‌هایی که از همسر سردار آزمون در یک میهمانی اروپایی، در فضای مجازی منتشر شد، تعجب بسیاری از کاربران را در پی داشت. برای ادامه خبر همراه ما باشید.

همسر سردار شخصی به نام آناهیتا کریمی است. او در ۲۱ آذر ۱۳۷۱ متولد شده و دو سال از سردار بزرگتر است. آناهیتا فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی ندارد و پیج اینستاگرام او شخصی است.

آناهیتا تاکنون خود را درگیر حاشیه نکرد، اما به تازگی عکس های لو رفته همسر سردار آزمون نقل و نبات فضای مجازی شده است. این در حالی ای است که او حجاب ندارد و در میهمانی‌ای رسمی شرکت کرده است.

همسر سردار آزمون

عکس های لو رفته او در میهمانی اروپایی

عکس های زن سردار آزمون, عکس های همسر سردار آزمون در میهمانی اروپایی, همسر سردار آزمون در پارتی اروپایی, همسر سردار آزمون آناهیتا
عکس های زن سردار آزمون, همسر سردار آزمون در پارتی اروپایی

سردار آزمون بازیکن نوک خط حمله تیم ملی فوتبال است. زندگی او همیشه درگیر حواشی زیادی بوده است. یکی از دلایل معروف شدن سردار آزمون همین حاشیه‌هایی هستند که حول او در حال چرخشند. سرادر آزمون بازیکن فوتبال زاده ۱۱ دی سال ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است. او برای تیم روببین کازان و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مدتی قبل سردار آزمون در استوری خود، عکسی از آناهیتا کریمی را منتشر کرد و در متنی کوتاه، عشق و علاقه خود را به او توصیف کرد. سردار آزمون سال ۱۳۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم “آناهیتا کریمی” رسانه‌ای کرد. اما هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکرده‌اند.

عکس های همسر سردار در میهمانی اروپایی

عکس همسر سردار در میهمانی اروپایی, همسر سردار آزمون در مهمانی اروپایی, عکس های لو رفته همسر سردار آزمون
همسر سردار آزمون در مهمانی اروپایی

به تازگی عکس همسر سردار در میهمانی اروپایی در فضای مجازی منتشر و پوشش او در این عکس‌ها خبرساز شد. عکس‌هایی که از وی در یک مهمانی اروپایی منتشر شده‌اند، کاملا شخصی هستند. اما متاسفانه فرهنگ ناصحیح، باعث انتشار خبرهای نامربوط شده است.

وقتی نام آناهیتا کریمی به عنوان نامزد سردار آزمون در برخی از رسانه‌های کشورمان اعلام شد، برخی از سودجویان پیج‌های فیک زیادی با نام ایشان ساخته‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که پیج اصلی اینستاگرام آناهیتا کریمی کدام است. اما به نظر می‌آید که پیج پرایویت با آیدی anaap71@ متعلق به ایشان باشد.

همسر سردار آزمون اینستاگرام, همسر سردار آزمون عکس, همسر سردار آزمون فوتبالیست
همسر سردار عکس

 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر در رابطه با سردار آزمون همسر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *