سارا باقری بازیگر سریال افرا ؛ بیوگرافی + عکس و آشنایی بیشتر با بازیگر نقش مائده

برای آشنایی با بیوگرافی سارا باقری در سریال افرا همراه باشید. سارا باقری بازیگر سریال افرا کاراکتر مائده را اجرا می‌کند و واکنش‌های مثبتی دریافت کرده است.

سریال افرا، سریال جدید شبکه یک سیما است که این روزها در حال تصویربرداری است. کارگردانی این سریال برعهده بهرنگ توفیقی است. محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی نیز تهیه‌کنندگان سریال هستند. بهرنگ توفیقی بازیگران جدید را در آثارش به دنیای هنر معرفی می‌نماید. سارا باقری بازیگر سریال افرا نیز یکی از هنرمندان جدید سریال افراست. در ادامه با نوشتار سارا باقری بازیگر نقش مائده همراه ما بمانید.

سارا باقری بازیگر سریال افرا

بیوگرافی + عکس و آشنایی بیشتر با بازیگر نقش مائده

سارا باقری بازیگر نقش مائده, بازیگر مائده سریال افرا
سارا باقری بازیگر نقش مائده, بازیگر مائده سریال افرا

سارا باقری با بازی در سریال افرا توجه مخاطب را جلب کرد. با وجود اینکه تجربه بازیگری دارد اما با بازی در سریال بهرنگ توفیقی، واکنش مثبت بسیاری جذب کرد. او در سریال افرا بازیگر نقش مائده است و با چهره‌های با تجربه دنیای بازیگری، در این سریال همبازی است.


بیشتر بخوانید:


سارا باقری متولد شهرهای شمالی کشور است. او تجربه بازی در سریال‌های شبکه استانی را دارد. از جمله سریال‌های دیده شده او میتوان به سریال ملکاوان و هیولا اشاره کرد. فیلم سینمایی خون بها و سوگند، از دیگر آثاری است که سارا باقری در آن به ایفای نقش پرداخته است.

مائده دانشجویی است که در مسیر زندگی با یک اتفاق مواجه می‌شود. او پیش از این تجربه آن را نداشته و این موضوع با تغییراتی در زندگی او همراه است. مهدی سلطانی و روزبه حصاری نقش پدر و برادر مائده را در این سریال ایفا می‌کنند.

بیوگرافی سارا باقری در سریال افرا, سارا باقری و همسرش
بیوگرافی سارا باقری در سریال افرا, سارا باقری و همسرش

محمد صادقی نیز بازیگر نقش مقابل او را بازی می‌کند. فریبا متخصص در نقش اعظم، مادر محمد صادقی با کاراکتر پیمان مقابل دوربین رفته است.

سارا باقری در سریال افرا با بازیگرانی چون مهدی سلطانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، علیرضا آرا، روزبه حصاری، محمد صادقی، مهدی هاشمی، مینا وحید و… همبازی است. هر کدام از این افراد تجربه‌های متعدد و درخشانی در دنیای هنر دارند.

بازیگر مائده سریال افرا

سارا باقری درباره ایفای نقش در سریال تلویزیونی “افرا” گفت:

با نقش مائده ارتباط تنگاتنگ و خوبی برقرار کردم و این شخصیت را عاشقانه دوست دارم چرا که مائده کاراکتر و نقش پیش برنده‌ای است که در یک سری از قسمت‌ها پر رنگ و یا کمرنگ می‌شود، اما بودن و نبودنش در داستان بی دلیل نیست.

او در ادامه در خصوص نقش خود گفت: “در این سریال ایفاگر نقشی هستم که بیشتر در حالت تردید و دوگانگی شخصیتی قرار گرفته است. نسبت به برادر خود و اتفاق پیش آمده، دچار شک و تردید شده و همین شک و تردید زمینه ساز تفکراتی برای او میشود که ماجرا را به گونه‌ای دیگر رقم میزند.”

سارا باقری در سریال هیولا, سارا باقری در سریال کوبار
سارا باقری در سریال هیولا, سارا باقری در سریال کوبار

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای مطلب بیوگرافی سارا باقری بازیگر سریال افرا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *