شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی ؛ بازار داغ حاشیه کارساز نیست !

ماجرای آشنایی و طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی چیست. آیا حقیقت با حاشیه در آمیخته است؟ با نوشتار شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با فیگار بمانید.

گویا چند روزی است صحبت‌های شقایق دهقان درباره ازدواج و متارکه اش از مهراب قاسم خانی دیدنی و شنیدنی شده است. همانطور که می‌دانید شقایق دهقان دو سال و نیم است که متارکه کرده و از همسرش مهراب قاسمخانی جدا شده است. اما ماجرای این روزها چیست که به این شکل باز بازار حاشیه را برای زودجویان داغ کرده است؟ در ادامه با نوشتار شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با فیگار باشید.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

بازار داغ حاشیه کارساز نیست !

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی, طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی
شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی, طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت گو با فریدون جیرانی می‌گوید دو سال و نیم است که متارکه کردم و از همسرم مهراب قاسمخانی جدا شده‌ام. شما می‌توانید ماجرای آشنایی و جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی را از لینک زیر دانلود کنید و ببینید:

لینک دانلود ماجرای طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی با کیفیت 360p

لینک دانلود طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی با کیفیت 240p

ماجرای طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی, طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی
طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی

همسر سابق شقایق دهقان مهراب قاسم خانی بود. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. از بازی‌های معروف شقایق دهقان ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

بیشتر بخوانید:

او در این مورد که همیشه نویسندگی را به اندازه بازیگری و حتی بیشتر از آن دوست داشته است، گفت:

مقداری تنبلی خودم هم هست اما همواره بازیگری برایم راه آسان‌تری بوده است. همیشه دلم می‌خواسته نویسنده باشم ولی همیشه بازیگر بوده‌ام.

بیشتر بخوانید:

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه همکاری اش با تلویزیون مشغول کار کودک و نوجوان شد. بازی در سریال قطار ابدی نقطه آغاز فعالیت های این بانوی هنرمند در تلویزیون بود و بعدها در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرد که برخی از آنها ماندگارتر شدند.

مشخصات

  • نام: شقایق
  • نام خانوادگی: دهقان
  • تاریخ تولد: ۱۳۵۷/۱۲/۴ در آلمان
  • همسرسابق: مهراب قاسمخانی
  • فرزندان: نویان قاسم خانی
  • تولد:‌ شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۴ اسفندماه سال ۱۳۵۷ در آلمان متولد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *