زمان پخش سریال ترکی جنایی عاشقانه یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri)

بوراک دنیز و هانده ارچل در سریال “یک نفر دیگه” بعد از سال‌ها در کنار هم هنرنمایی خواهند کرد. زمان پخش سریال ترکی یک شخص متفاوت مشخص شد.

هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri همبازی پارتنر سابقش، بوراک دنیز شده است. بوراک و هانده در سریال رمانتیک کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بودند. در این سریال که برای کانال فاکس ترکیه ساخته شده، هانده نقش دادستان لیلا را ایفا می‌کند. او از شهری دیگر به استانبول نزد پدر و مادرش می‌آید و تلاش می‌کند تا پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

این دادستان به دلیل اجرای حکم زندان برای برادرش، رابطه خوبی با خانواده‌اش ندارد. برادر لیلا در شبی که مست رانندگی می‌کرد، باعث مرگ یک دختر جوان شده بود. اکنون که لیلا به استانبول آمده است، برادرش هم از زندان آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی یک شخص متفاوت

زندگینامه بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

زمان پخش سریال ترکی یک شخص متفاوت

زمان پخش سریال ترکی یک شخص متفاوت
زمان پخش سریال ترکی یک شخص متفاوت

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان را بازی می‌کند. جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال یک شخص متفاوت می‌شود.

لیلا گدیز یک دادستان عمومی بی پروا است. هنگامی که لیلا بعد از سه سال برای انجام وظیفه به استانبول باز می‌گردد، یک پرونده قتل مرموز و چالش برانگیز برای او در نظر گرفته می‌شود. کنان اوزتورک مجری و خبرنگار ترک، خود را در ماجراجویی اتفاقی با دادستان لیلا گلدیز در تحقیق یک قتل در استانبول می‌بیند.

این زن زیبا که در نگاه اول به نظر می‌آید از کنان خوشش آمده، با چه هدفی به کنان نزدیک شده است؟ کنان چه مقدار در جریان این قتل دست دارد؟ آیا شک و شبهه لیلا به حق است؟ یا سوء تفاهمی است که کنان سعی دارد آن را بر طرف کند؟ آزمون سختی در انتظار این دوست که دائما در محور حوادث و مرموز گرد هم می‌آیند و به مرور عاشق یکدیگر می‌شوند.

زمان پخش سریال Bambaşka Biri : از 20 شهریور 1402

روز پخش سریال Bambaşka Biri : هر دوشنبه

ساعت پخش سریال Bambaşka Biri : ساعت 21:30

سوالات متداول

آیا سریال شخص دیگری همان سریال یک شخص متفاوت است؟

بله!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *