کتک زدن نفیسه روشن ؛ ماجرای خشونت علیه این بازیگر چه بود؟

کتک زدن نفیسه روشن خبری که ساعت‌ها است پخش شده و دست به دست می‌شود. ماجرای این خبر چیست و از کجا شروع شده است. برای اطلاع از آن، فیگار را همراهی کنید.

نفیسه روشن، بازیگر مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون است. آثار زیادی از این هنرمند پخش شده و مخاطبان از آن، احساس رضایت داشته‌اند.

نفیسه روشن از آن دسته بازیگران بی‌حاشیه‌ای است، که سال‌ها بدون دردسر به کار خود در حوزه هنر و سینما ادامه داده‌ و بسیار نیز خوش درخشیده است.

از دیروز اما خبری بسیار شوکه کننده، مانند بمب در فضای مجازی ترکید و سر و صدای عجیبی به پا کرد. ” کتک زدن نفیسه روشن ” تیتر تمام سایت‌های خبری شد. واقعا ماجرا چیست؟ با ما تا انتهای این نوشتار، همراه باشید.

کتک زدن نفیسه روشن

ماجرای خشونت علیه این بازیگر چه بود؟

کتک خوردن نفیسه روشن
کتک خوردن نفیسه روشن

نفیسه روشن که پس از سال‌ها زندگی مشترک با همسرش به رابطه‌شان پایان داده بود، بعد از بازگشت از سفر کربلایش در اربعین، او با انتشار عکسی، رسما خبر متاهل شدنش را اعلام کرد.

چندی پیش نفیسه روشن با منتشر کردن عکسی در صفحه اینستاگرامش، حواشی بسیار زیادی را برای خود، ایجاد کرد. او عکسی از دست‌های کبود شده‌اش گذاشت و با عنوان خشونت علیه زنان، به حواشی‌های به وجود آمده دامن زد.

دعوای نفیسه روشن
دعوای نفیسه روشن

طولی نکشید که عکس‌های مختلفی با مضمون کتک خوردن نفیسه روشن در فضای مجازی، دست به دست شد. او که بعد از ازدواج مجددش، آوازه عشقش همه جا پر شده بود، با این عکس مخاطبان را با سوالی عجیب، روبه‌رو کرد.

گمان‌زنی‌ها شروع شد. برخی اعتقاد داشتند که نفیسه روشن مورد ضرب و شتم توسط همسرش قرار گرفته است. فرضیه‌ای که به کل باطل است.

اما عکسی دیگر با عنوان “می‌توانم از رسانه‌ام، از صفحه‌ام بپرسم؟؟؟ آیا پزشک قانونی واقعا پیگیری می‌کند یا نه؟؟؟” از او منتشر شد و به این حدس و گمان‌ها اضافه کرد.

اختلاف نفیسه روشن با همسرش

دعوای نفیسه روشن
دعوای نفیسه روشن

نفیسه روشن مدت‌ها بعد از جدایی‌اش تصمیم به ازدواج دوباره گرفت. او با انتشار تصاویر مختلفی از خود و دلنوشته‌هایش برای همسرش، خبر از این عشق آتشین داد.

تصاویر مختلفی از گریم صحنه‌های تصادف نفیسه روشن با عنوان دعوای نفیسه روشن پخش شده است. دعوایی که خبر از اختلاف این زوج عاشق می‌دهد.

اختلاف نفیسه روشن با همسر
اختلاف نفیسه روشن با همسر

اما با وجود شواهدی که علاقه نفیسه روشن به همسرش را نشان می‌دهد، می‌توان به این حاشیه‌ها پایان داد و منتظر توضیحی از جانب نفیسه روشن بود.

اختلاف نفیسه روشن با همسر
اختلاف نفیسه روشن با همسر

امیدواریم که این زوج عاشق و تازه ازدواج کرده، از سیلاب حاشیه‌ها به دور باشند و روز به روز شاهد موفقیت‌های هنری خانم نفیسه روشن باشیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کتک زدن نفیسه روشن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *