پنگ شوآی ؛ وقتی آزار جنسی گریبان گیر ورزشکار قهرمان می شود

خشونت‌ها و آزارهای جنسی گویا تمامی ندارند. حتی پنگ شوآی نیز از این آزار و اذیت‌ها در امان نیست. ماجرای تعرض جنسی به این ورزشکار چیست؟

پنگ شوآی که بود و چه کرد؟ فکر می‌کنم کمتر کسی باشد که به ورزش تنیس علاقه داشته باشد و او را نشناسد، ولی به هر حال فیگار وظیفه‌ی خود می‌داند که کامل ابهامات شما را رفع کند.

ما در این نوشتار قرار است به ماجرایی که گریبان‌گیر این شخصیت ورزشی و قهرمان شده است، بپردازیم و ببینیم آیا این خبر صحت دارد و یا کار حاشیه سازان دنیای ورزش است.

پنگ شوآی

وقتی آزار جنسی گریبان گیر ورزشکار قهرمان می شود

پنگ شوای آزار جنسی
پنگ شوای آزار جنسی

اول از هر چیز، شاید خوب باشد که کمی به بیوگرافی این شخصیت بپردازیم تا با او تا حدودی آشنا شویم. پنگ شوای تنیس باز مطرح اهل چین است.

او در هشتم ژانویه سال 1986 میلادی به دنیا آمد. این ستاره چینی با قهرمانی‌های بسیاری که در مسابقات تنیس، کسب کرده، میان علاقه‌مندان به دنیای ورزش، به شهرت فراوان رسیده است.

ماجرای آزار جنسی پنگ شوای توسط یک مقام عالی رتبه

 پنگ شوای شکایت
پنگ شوای شکایت

پنگ شوای بازیکن و قهرمان تنیس، چندی پیش، پنگ شوای شکایت خود را اعلام کرده و یک مقام عالی رتبه چین را متهم به آزار جنسی کرد. او در صفحه مجازی‌اش مستقیما آقای پائولی را، که معاون اول سابق نخست وزیر چین بوده، به آزار جنسی متهم کرده است.

رابطه جنسی که بدون میل و رضایت پنگ شوای، صورت گرفته است. پنگ با انتشار خبری در صفحه مجازی‌اش اعلام کرده که ” عواقب این کار را می‌دانم و ممکن است برایم گران تمام شود اما می خواهم حقیقت را افشا کنم”.

این اولین بار است که یک سیاست‌مدار چینی به ارتکاب همچین جرمی متهم می‌شود. اگر ادعای پنگ شوای آزار جنسی صحت داشته باشد، آبرو ریزی بزرگی برای پائولی، به بار خواهد آمد.

در عصر حاضر که افراد در برابر هرگونه آزار جنسی سکوت را تنها راه می دانند، پنگ، شجاعت فراوانی به خرج داده است و قطعا طرفداران و دنبال کنندگانش به او، افتخار خوهند کرد، چون قطعا سکوت راه درستی نیست.

ترس چین از این اتهام

 تعرض جنسی به پنگ شوای
تعرض جنسی به پنگ شوای

مدتی پس از ادعای تعرض جنسی به پنگ شوای و متهم کردن یک مقام چینی، دولت چین گویا احساس خطر کرده است یا تلاش کرده از بروز بحرانی دیگر جلوگیری کند.

چون بعد از انتشار خبر آزار جنسی پنگ شوای این پست از صفحات مجازی پاک شد و کلمه تنیس نیز، در شبکه اینترنی چین، فیلتر شد تا شاید جلوی گسترش بیشتر خبر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پنگ شوآی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *