جواد عزتی نیکی کریمی ؛ ماجرایی که شفاف سازی نشد !

مراسم اکران خصوصی فیلم آتابای با حضور جمع زیادی از هنرمندان از جمله جواد عزتی و نیکی کریمی شکل گرفت. در نوشتار جواد عزتی نیکی کریمی همراه فیگار بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است که آنقدر حاشیه ساز شده است!

در این مراسم جواد عزتی که گویا نمی‌خواست حرف‌هایش به کریمی را خبرنگاران بشنوند یا لب‌خوانی کنند، دست خود را بر روی دهانش گذاشت و با کریمی سخن گفت. عزتی در ادامه هم در پاسخ به خبرنگاران، در خصوص صحبت خصوصی‌اش با کریمی اقدام به شفاف‌سازی نکرد.

جواد عزتی نیکی کریمی

ماجرایی که شفاف سازی نشد !

جواد عزتی نیکی کریمی, نیکی کریمی جواد عزتی, جواد عزتی نیکی کریمی فیلم, فیلم جواد عزتی نیکی کریمی فیلم
جواد عزتی نیکی کریمی, نیکی کریمی جواد عزتی, جواد عزتی نیکی کریمی فیلم, فیلم جواد عزتی نیکی کریمی

دیشب نیکی کریمی برای اکران فیلمش (آتابای) به همراه جواد عزتی و مه لقا می نوش بازیگر دختر جوان متولد 1379 و سایر بازیگران این فیلم در میان مردم حضور یافت.

جواد عزتی امسال با بازی در چند سریال نمایش خانگی توانست بیش از پیش توجهات را به سمت خود جلب کند و به ستاره امسال بهترین سریال های اینترنتی 1400 تبدیل شود. او مدتی پیش در یک مصاحبه اینترنتی نسبت به شایعه طلاق خود از همسرش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی نیکی کریمی

جواد عزتی نیکی کریمی, نیکی کریمی جواد عزتی, جواد عزتی نیکی کریمی فیلم, فیلم جواد عزتی نیکی کریمی فیلم
نیکی کریمی جواد عزتی

همانطور که می‌دانید نیکی کریمی به صورت تخصصی وارد فیلمسازی شده است. «آتابای» جدیدترین ساخته «نیکی کریمی» که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ پنج رشته و فیلم برگزیده منتقدان ماهنامه فیلم شده، به تازگی در اولین حضور بین المللی خود در  رقابت اسیا پاسیفیک حضور داشت  و هفته آینده در بخش مسابقه جشنواره کمبریج به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

این فیلم توسط موسسه پخش بهمن سبز، اکران خواهد شد. گروه بازیگران فیلم را هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه لقا می نوش، معصومه ربانی نیا و میرمجید حسینی تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

جواد عزتی و حاشیه‌های اطرافش – بیوگرافی

جواد عزتی نیکی کریمی, نیکی کریمی جواد عزتی, جواد عزتی نیکی کریمی فیلم, فیلم جواد عزتی نیکی کریمی فیلم
نیکی کریمی جواد عزتی, جواد عزتی نیکی کریمی فیلم, فیلم جواد عزتی نیکی کریمی

ستاره این روزهای سینمای ایران که با حضور در سریال زخم کاری درخشیده است : جوادعزتی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران است. جواد عزتی بیشتر از یک سال از بازیگری کناره گیری کرد.

او این روزها در زخم کاری خوش درخشیده است. جواد عزتی از تئاتر به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. ماجرای ازدواج جواد عزتی و همسرش هم جالب است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

بیشتر بخوانید:

جواد عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است. او یکی از چهره های است که هم در سینما و هم در تلویزیون قابل احترام و محبوب است و بسیار بازیگر پرکاری ست.

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است. او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگوید که تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز ( بهترین فیلم های طنز ایران 1400 ) و اجتماعی ( بهترین فیلم های اجتماعی ) داشته اند. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.

دانلود فیلم نیکی کریمی جواد عزتی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جواد عزتی نیکی کریمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *