تصادف جواد عزتی ؛ آسیب‌ها جدی‌ست یا تصادفی کوچک بوده ؟!

بررسی ها حاکی از آن است که خودروی جواد عزتی در منطقه کوهستانی عمارلو از جاده منحرف شد اما خوشبختانه آسیبی به او وارد نشد. با نوشتار تصادف جواد عزتی همراه فیگار بمانید.

جواد عزتی بازیگر معروف با سفر به گیلان به دردسر افتاد. جواد عزتی با انتشار عکسی خبر از دردسر بزرگ داد. وی با ماشین خودش عازم گیلان بوده که در جاده دچار آسیب شده است.

جواد عزتی به کمک مردم محلی از لغزندگی جاده و خطر نجات پیدا کرده است. او در فیلم‌های پرفروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

تصادف جواد عزتی

آسیب‌ها جدی‌ست یا تصادفی کوچک بوده ؟!

تصادف جواد عزتی, جواد عزتی تصادف, منحرف شدن خودرو جواد عزتی, چپ کردن جواد عزتی, تصادف کردن جواد عزتی
تصادف جواد عزتی, جواد عزتی تصادف, منحرف شدن خودرو جواد عزتی, چپ کردن جواد عزتی, تصادف کردن جواد عزتی

جواد عزتی تصادف

همانطور که گفته شد، جواد عزتی در بخش عمارلو شهرستان رودبار استان گیلان دچار حادثه شد. گویا عزتی در اثر ناآشنایی به مسیر و لغزندگی ناشی از بارندگی از مسیر جاده منحرف می‌شود و خوشبختانه اتفاق خاصی برای او نیافتاده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف جواد عزتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *