خواهر اشکان خطیبی ؛ تولید لاکچری برای دره خطیبی و تبریک از طرف برادرش

تولد خواهر اشکان خطیبی بحث داغ امروز فضای مجازی شد. اشکان در صفحه اینستاگرام خود، تولد دره خطیبی، خواهرش را تبریک گفت. در ادامه همراه ما باشید.

اشکان خطیبی بازیگر باتجربه سینما، تلوزیون و تئاتر است. او در خندوانه و برنامه گپ با رامبد جوان همکاری داشته است و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نیز ایفای نقش کرده است. اشکان در تئاتر نیز گروه مخصوص خودش را دارد این گروه از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است و به اجرای حرفه ای تئاتر می‌پردازند. او در کنار تئاتر و سینما به نوازندگی نیز می‌پردازد.

خطیبی در سریال خاتون نیز بسیار خوش درخشید و بعد از مدت‌ها در قاب تصویر ظاهر شد. آناهیتا درگاهی همسر او نیز از بازیگران توانای ایرانی است. تولد خواهر اشکان این روزها موضوع بحث است. جزئیات تولد لاکچری خواهر خطیبی و تبریک اشکان خطیبی به  تولد دره خطیبی خواهر وی، در این نوشتار آمده است. همراه ما باشید.

خواهر اشکان خطیبی

تولید لاکچری برای دره خطیبی و تبریک از طرف برادرش

تولد خواهر اشکان خطیبی, تولد دره خطیبی, تولد لاکچری خواهر اشکان خطیبی
صفحه اینستاگرام دره خطیبی, تولد لاکچری خواهر اشکان خطیبی

اشکان به تازگی در صفحه شخصی‌اش یک عکس به همراه خواهرش منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت. اتفاقی نرمال که بار دیگر از طرف کاربران فضای مجازی جنجال شد.


بیشتر بخوانید:


در ادامه عکسی را که اشکان منتشر کرده بود می‌توانید مشاهده نمایید:

تولد خواهر اشکان خطیبی, تولد دره خطیبی, تولد لاکچری خواهر اشکان خطیبی
تولد خواهر اشکان خطیبی, تولد دره خطیبی, تولد لاکچری خواهر اشکان خطیبی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *