بیوگرافی مادر ترلان پروانه ؛ از شوک تا حاشیه !

همه خبرگزاری‌ها با تیتر مادر ترلان پروانه همه را شوکه کرد به بیوگرافی مادر ترلان پروانه پرداخته‌اند. با نوشتار جراحی زیبایی مادر ترلان پروانه با فیگار بمانید.

ترلان پروانه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان که سال‌های زیادی در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند به مناسبت روز مادر تصویری از خود و مادرش را به اشتراک گذاشت که در مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

بیوگرافی مادر ترلان پروانه

از شوک تا حاشیه !

بیوگرافی مادر ترلان پروانه, زندگینامه مادر ترلان پروانه
زندگینامه مادر ترلان پروانه

یکی از نکاتی که در رابطه با ترلان پروانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم این است که ورزش حرفه ای او بسکتبال است و دوچرخه سواری را خیلی دوست دارد و اگر موقعیتش باشد،‌ اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه او می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه مادر ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان که سال‌های زیادی در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند به مناسبت روز مادر تصویری از خود و مادرش را به اشتراک گذاشت که در مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. نام مادر ترلان پروانه پریسا ابوالحسن می‌باشد که چهره جوان او باعث شد توجه بسیاری به وی جذب شود.

بیشتر بخوانید:

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره ترلان خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

بیوگرافی و عکسهای ترلان پروانه

بیوگرافی مادر ترلان پروانه, زندگینامه مادر ترلان پروانه
زندگینامه مادر ترلان پروانه
  • نام: ترلان
  • نام خانوادگی: پروانه
  • تاریخ تولد: 1377/4/18
  • محل تولد: شیراز
  • حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون
  • تحصیلات: رشته گرافیک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی مادر ترلان پروانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *