دستور دستگیری امین فردین ؛ ماجرای دستگیری امین فردین چیست؟

پس از مرگ ناگهانی و مشکوک به خودکشی زهره فکور، اکنون خبر از دستور دستگیری امین فردین به دلیل تاثیر بر زهره فکور منتشر شذده است.

ماجرای دستگیری امین فردین در این روزها کمی پیچیده است. امین فردین یک خبرنگار مستقل است که در آلمان فعالیت می‌کند. وی پیش‌تر در ایران نیز به فعالیت پرداخته بود اما امروزه به آلمان سفر کرده و اقدام به خبرنگاری مستقل کدره است. البته که اکنون حکم دستگیری امین فردین صادر شده است.

دستور دستگیری امین فردین

ماجرای دستگیری امین فردین چیست؟

دستور دستگیری امین فردین
ماجرای دستگیری امین فردین, امین فردین دستگیر شد

امین فردین مدتی خبرنگار وبسایت‌های شرط‌ بندی بود اما او اکنون شغل جدیدی دارد. ماجرای دستگیری امین فردین به ایجاد کانال یوتیوب او باز می‌گردد. پیش‌تر امین فردین یک کانال یوتیوب شخصی ایجاد کرد که خیلی زود مشهور شده و به آمار بازدید بسیار زیادی دست پیدا کرد.

محتوای کانال یوتیوب دکر شده، افشاگری از سلبرتی‌ها بود. امین فردین در این کانال محتوای زیادی را از زندگی سلبرتی‌ها و بلاگرهای اینستاگرام منتشر می‌کرد که طرفداران بسیار زیادی کسب کرده بود. البته که این اقدام منجر به خبری شد که امین فردین دستگیر شد نام دارد.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، مرگ زهره فکور به دلیل خودکشی بوده است. وی تعداد زیادی قرص متفاوت را همزمان خورده و این باعث مرگ او شد. اکنون منابع جدیدی ادعا می‌کنند که خودکشی او به دلیل افشاگری‌های امین فردین از او می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

دستور دستگیری امین فردین
امین فردین دستگیر شد, حکم دستگیری امین فردین

بدین صورت بود که ماجرای دستگیری امین فردین اوج گرفت و حکم دستگیری امین فردین رسماً صادر شد. اکنون پلیس اینترپل وظبفه دارد تا امین فردین را در آلمان دستگیر کرده و به ایران تحویل دهد. این اتفاق سبب ایجاد عدالت برای امین فردین خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستور دستگیری امین فردین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


6 thoughts on “دستور دستگیری امین فردین ؛ ماجرای دستگیری امین فردین چیست؟

  1. مخاطبان حق دارن چهره واقعی سلبریتی‌ها و کسانی رو که دنبال میکنن بشناسن ، همین سلبریتی‌ها همه‌ی زندگی‌شون رو میریزن تو فضای مجازی بعد شما میگین از زندگی شخصی‌شون پرده برداشتن؟؟؟
    من خودم آناشید حسینی رو چهار پنج سال دنبال میکردم، همی امین فردین باعث شد بشناسمش و آنفالوش کنم …
    کار امین فردین با سلبریتی‌ها مثل عادل فردوسی پور بود با جامعه فوتبال
    اگه امثال فردین باشن سلبریتی‌ها کمتر کثافت کاری میکنن
    ولی خب میان اینم جمع میکنن که باز افراد مشهور گند بزنن و کسی نگه چرا؟

    1. آناشید حسینی سلبریتی نیست بلاگره.زندگی شخصی و خصوصی بازیگران و خواننده ها و ورزشکارا به هیچ کس ربط نداره.هرکسی حریمی در زندگیش داره که باید حفظ بشه.روابط بازیگران تاثیر منفی در زندگی مردم نمیذاره که بخوایم دخالت کنیم

      1. ولی من شک دارم خودکشی کرده باشه چون که چند روز قبل اینستا پست گذاشته بود وخیلی هم خوشحال بود روز آخر رفته بود جلو سفارت اوکراین درگیری با ماموران امنیتی و …

  2. آناشید حسینی سلبریتی نیست بلاگره.زندگی شخصی و خصوصی بازیگران و خواننده ها و ورزشکارا به هیچ کس ربط نداره.هرکسی حریمی در زندگیش داره که باید حفظ بشه.روابط بازیگران تاثیر منفی در زندگی مردم نمیذاره که بخوایم دخالت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *