درگذشت عبدالرضا چارئی ؛ هنرمندی که طراح گرافیک و خوشنویسی بود

درگذشت عبدالرضا چارئی به دلیل بیماری، عبدالرضا چارئی هنرمند طراح گرافیک، خوشنویس و مدیر اسبق گروه ارتباط تصویری دانشکده هنر دانشگاه شاهد بود.

عبدالرضا چارئی شب 22 اسفندماه به دلیل بیماری درگذشت. این هنرمند سال‌های متمادی علاوه بر آموزش هنر، به خوشنویسی و طراحی گرافیک مشغول بود. در ادامه با خبر دکتر عبدالرضا چارئی همراه فیگار بمانید.

درگذشت عبدالرضا چارئی

هنرمندی که طراح گرافیک و خوشنویسی بود

درگذشت عبدالرضا چارئی
عبدالرضا چارئی درگذشت, عبدالرضا چارئی کیست, دکتر عبدالرضا چارئی, عبدالرضا چارئی

عبدالرضا چارئی درگذشت

او یک سال پیش به کرونا مبتلا شده بود و پس از آن دچار حادثه تصادف شده بود و سپس بیماری او شدت پیدا کرد و در نهایت باعث فوتش شد. عبدالرضا چارئی، مقطع کارشناسی خود را در رشته گرافیک؛ ارتباط تصویری دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس به ترتیب در رشته ارتباط تصویری و پژوهش هنر گذراند.

بیشتر بخوانید :

سیدمسعود شجاعی طباطبایی: روز گذشته هم حال ایشان وخیم می‌شود که به رغم تلاش اورژانس برای اعزام ایشان به بیمارستان، در بین راه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند. به گفته شجاعی طباطبایی پیگیری برای خاکسپاری این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال انجام است و جزییات مراسم تشییع به زودی اعلام خواهد شد.

عبدالرضا چارئی کیست

وی سال 77 جذب دانشکده هنر دانشگاه شاهد شد. این هنرمند سال‌های متمادی علاوه بر آموزش هنر، به خوشنویسی و طراحی گرافیک مشغول و بیشترین فعالیت اش در زمینه هنر بر خوشنویسی، گرافیک خط، نقاشی خط و تجربه‌هایی در تکنیک‌های نقاشی خط معطوف بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت عبدالرضا چارئی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *